-Jimin-
(Yer Altı)
"Okul nasıldı bebeğim?"
"İyiydi."
"Yalnız mıydın?"
"Evet, arkadaşlarımın numarasını engellemiştin hatırlıyorsan, benimle konuşacak kimse kalmadı."
"Öyle mi? Ben öyle duymadım nedense. Bana doğruları mı söyleyeceksin yoksa tartışalım mı sevgilim?"
"Ben doğruları söylüyorum sevgilim. Ah yoksa sahibim mi demeliydim?"
Koca bir kahkaha patlattı. "Vay canına Jimin-ah, ses eğitimi almanın dil uzattığını bilmiyordum ama öğrendiğim iyi oldu ha?"
Biraz durdu, kafasını öne eğdikten sonra yavaşça kaldırıp gözlerime baktı. Yüzünde bir gülümseme belirdi, o gülüşün altında yatan sebebin iyi olduğunu sanmıyordum. Namjoon'un ya da Namjoon'a ait herhangi bir şeyin altında ya da yakınında olan olay ya da düşüncelerin iyi olabileceği konusundaki umutlarımı yitirmiştim çoktan.
"Bana bebeğim hakkında yalan söylemeye cüret eden o şerefsizin cezasını vermeliyim öyleyse, değil mi?"
Telefonunu çıkarıp bir numara tuşladı.
"Alo, Yoongi? Hemen bizim mekana gelebilir misin? Ah evet önemli bir konu, acele et."
Hayır, ona her şeyi söyleyen Yoongi olamazdı. Neden beni okuldan alıp eve bıraktıktan sonra gerçekte olanları Namjoon'a söylesin ki? En azından Kai'yle olduğumu bilmiyordu değil mi? Ona sadece Taehyung ve Jungkook'tan bahsetmiş olabilirdi. Sikeyim, bir de sevgilimin olmayışından..
"Tuvalete gideceğim."
Ne yalan uyduracağımı düşünürken 15 dakikayı tuvalette geçirmiştim. Yoongi'nin söylediklerini yalanlasam bana mı ona mı inanırdı? Onun aramızı bozmaya çalıştığını, bana ilgisi olduğunu söylesem Namjoon'un gözünü karartabilir miydim? Ama o Yoongi'yi aseksüel olarak biliyordu değil mi? Ben bir sevgili olduğunu biliyordum, bir şekilde Namjoon'a bunu ispatlayabilirdim. Düşüncelerimle cebelleşirken tuvaletin kapısı açıldı.
"Namjoon seni çağı-"
"Seni sikik herif! Madem her şeyi ona yetiştirip benim canımı tehlikeye atacaktın, beni o siktiğimin okulundan neden kurtardın!? Ne biliyorsun da anlattın Yoongi, en yakın arkadaşlarımın gey olduğunu biliyorsun evet, hepimiz geyiz. Onlarla konuştuğumu söylemişsin, sorun yok, bunu halledebilirim. Onların bir sevgilim olduğunu bilmediğini, yalnızmışım gibi davrandığımı da söyledin mi Yoongi? Sikeyim seni, senin de bir sevgilin var ama aseksüel gibi davranıyorsun. Hepimiz iki kişilik hayat yaşıyoruz. Beni ele vermek seni neden tatmin etti?"
Beni sadece dinledi ve tuvaletten çıktı. O çıkınca ben de arkasından gidip masaya oturdum. Tuzu kuruydu, ona bağırmam neyi değiştirirdi ki? Olan olmuştu işte.
"Yoongi, bugün ilk gün olduğundan sevgilimin iyi olduğuna emin olmak istedim ve okula bir arkadaşımı yolladım. Bana Jimin'in erkeklerle oturup sohbet ettiğini söyledi. Senin okulda son senen olduğunu ama Jimin'lerin dönemindeki derslere de hocaların ricasıyla gittiğini söylemiştin. Sen böyle bir şeye şahit oldun mu?"
"Haber taşıyan adamların sıkı çalışır sanırdım Namjoon-sshi. Öyle bir şey olsaydı en azından sana bir fotoğraf atabilirlerdi değil mi? Jimin tüm ders yalnız başına oturdu. Biliyorum çünkü iki arka sırasındaydım."
Söylememiş. O değilmiş.
Mesaj : Numara Rehberde Kayıtlı Değil
Merhaba Jimin, ben Kai. Müzikale katılıp katılmama işini düşündün mü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back Off | Yoonmin
FanfictionHoseok gün ışığı gibiydi. Parlak, iç ısıtan, aydınlık... Jimin ise ay ışığı gibiydi. Sürprizlere gebe, sessiz, sakin ve biraz karanlık. Yoongi'nin gözleri ışıktan kamaşmışken, gecenin dinginliğini ona huzur verebilir miydi? Siyahı mı severdi, beyaz...