-Jimin-
(Kyung Hee Üniversitesi)
"Jimin!"
"Sikt-, ah, Jungkook-ah daha kaç kere kulağımın dibine girip adımı haykırmaman gerektiğini söyleyeceğim? Cidden, beni korkuttun."
"İki gün önce akşam ve dün tüm gün boyunca senden haber alamadığımda sen de beni korkuttun, sanırım ödeşmiş olduk. Telefonuna neden asla bakmadığın ve hatta meşgule attığın konusunda bir açıklama yapacak mısın?"
"Çünkü telefonum yoktu. Yoong- Bir dakika. Bir dakika, Jungkook, bana dün mesaj attın mı hiç?"
"Evet?"
"Göster. Hemen."
"Ama neden, onları zaten görmedin mi?"
"Hemen!"
Mesajlar : Mochi
Jimin
Jimin-ah
Benim tatlı mochim
Neden cevap vermiyorsun?
Taehyung da cevap vermiyor.
Siz ikiniz beraber misiniz?
HEY
DAHA KÖTÜSÜ İKİNİZ BİRLİKTESİNİZ VE TAEHYUNG BENİ SENİNLE Mİ ALDATIYOR
HAYIR BEN ONU SENİNLE ALDATACAKTIM
Aklıma daha iyi bir ihtimal geldi
Taehyung ayı gibi uyuyor ve sen de şu şirin çocuğu düşünmekten kendini alamıyorsun değil mi?
Tekrar söylüyorum onun o beyaz tenine ve şirin suratına aşık olmakta öylesine haklısın ki, somurttuğu zaman mahkeme duvarına benzese de sanırım bu iyi bir şey. Siz ikiniz çok benziyorsunuz! Henüz olmayan ilişkinizin arkasındayım!
Shipledim gitti.
Size bir ship ismi bile buldum!
Hazırsan söylüyorum.
Yoonmin!
Yoongi ve Jimin yani, ha, anladın mı güzellik?
Jimin?
Seni gerçekten merak etmeye başladım.
Önceki sefer olduğu gibi yine kayıplara karışmayacaksın değil mi?
Meşgule attın.
Konuşmak istemiyor musun?
"Jimin-ah sorun ne?"
"Telefonum, Yoongi'nin evinde kalmıştı Jungkook. Eğer mesajları okuduysa seni sikeceğim."
"Jimin?"
"Ne?"
"Telefonun neden Yoongi'nin evinde?"
"Oh.. Şey b-"
"Müzikalin rolleri açıklanmış!"
O an Taehyung damlamasaydı ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Bir hareketimle tüm ilişkilerimi nasıl da çıkmaza sokmuştum böyle? Jungkook'a ne hesap vereceğimi bilmiyordum, Yoongi mesajları okursa ona bu aşk saçmalığını nasıl açıklayacağım hakkında tek bir fikrim bile yoktu ve uzun zaman sonra, emin olamasam dahi, Namjoon'a karşı yanımda ve arkamda durabilen tek adamdı, onu kaybedecek olmanın düşüncesi bile avuç içlerimin soğuk soğuk terlemesine sebep oluyordu. Namjoon dün mesaj attı mı bilmiyorum ama bana ulaşmaya çalışsa eve geleceğini düşünüyordum. O gece bara girenin ben olduğumu bilip bilmediğini öğrenmem gerekiyordu. Sanki Jungkook, Yoongi, Namjoon ve ben bir arabadaydık ve sürücü koltuğunda ben vardım. Hepsini ayrı ayrı evlerinden almış ve arabaya bindirmiş, sonra da kapıları kilitleyip uçuruma sürmeye başlamış gibiydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back Off | Yoonmin
FanfictionHoseok gün ışığı gibiydi. Parlak, iç ısıtan, aydınlık... Jimin ise ay ışığı gibiydi. Sürprizlere gebe, sessiz, sakin ve biraz karanlık. Yoongi'nin gözleri ışıktan kamaşmışken, gecenin dinginliğini ona huzur verebilir miydi? Siyahı mı severdi, beyaz...