KAPITOLA 5

154 10 1
                                    

,, Aká dohoda!?" Naraz vypískli Jace s Izzy. ,,O čom ti hovoríte?!"
,,Ja.. sľúbil som mu službu, za to že mi pomôže Magnusa priviesť späť"
,, Dobre dobre, toto si môžete vyhrkútať inokedy. Teraz sa ide do Edomu. Chceš predsa vidieť svojho Magnusa, však?" Viac mi netreba. Elion vytvoril portál ktorý nás poslal priamo k Ašmodajovi. Tento krát to tu bolo by iné. Z hradu sálala energia. Určite to bolo vďaka Magnusovi. Z neho tú energiu čerpali.
,,Zase ste tu Nephilim? A tentokrát so sebou máte aj zradcu Eliona. Tak si sa dozvedel všetko, je tak?" On naozaj čakal kedy do zistím? ,, Áno, viem že to vy ste zavinili Magnusovu smrť. Ale my sme si preňho prišli." Povedal som menej roztrasene než som čakal. Určite mi pomohlo to že sa Magnusa vráti. Len škoda že ja sa toho nedožijem. ,, Takže vieš aj čo žiadam na výmenu za jeho dušu. A myslím si, že všetci sa zhodneme že TY lovček si pre Magnusa najdôležitejší. Takže, Magnus odíde, ty prídeš. Samozrejme aby to malo nejakú ....hodnotu, budeš mať dve hodiny na rozlúčku." Jace sa na na pozeral akoby mu to nedochádzalo. Izzy mala slzy na krajíčku, Elion sa pozeral Ašmodajovi priamo do očí a ja som rozmýšľal. Magnus bude žiť svoj život bezo mňa ale bude šťastný, nájde si niekoho, na mňa zabudne .....áno Magnus si zaslúži šťastie. Aj keď má myšlienka, že Magnus bude patriť inej duši bolí, musím to pre neho zvládnuť. ON za to stojí. ,, Dobre." ,,Zabudni, zbláznil si sa!! Toto ti nedovolím!! Okamžite sa spametaj!!!" Jace sa predsa len ozval. Izzy už naozaj srdcervúco nariekala v zmysle -nie len toto nie- či čo.
,,Jace," oslovil dom svojho parabatai (sry, neviem ako sa to píše) ,, toto je jediná možnosť, ja viem že sa s ním už neuvidím, ale...ja ho musím zachrániť. Ja proste chcem zomrieť s vedomím že Magnus je nažive, v poriadku, šťastný. Jedného dňa si niekoho nájdete a myšlienka na to že zabezpečim Magnusovi šťastie....toto nemôžem odmietnuť. Jace ja ho milujem. On musí žiť!" Nikdy som nebol presvedčený o ničom tak veľmi, ako o tom že Magnusa milujem,  a jeho neobjasnena smrť bola to najťažšie.
,,No výborne! Ako som povedal, dve hodiny." Priplietol sa do rozhovoru Ašmodaj. Otočil sa, a na niekoho zavolal v inom jazyku. Magnus mi raz povedal že démoni z Edomu sa rozprávajú v Tartarčine.
Po pár minútach ticha sa k nám niesol zvuk ťahajuceho sa kovu. Spozornel som. V tmavej chodbe sa objavil môj anjel. Môj Magnus. Bol celí od jeho vlastnej krvi ktorá mu tiekla z hlbokých rán na hrudi. Vlasy smerovali na každú svetovú stranu, mal obrovské a tmavé kruhy pod očami a putá aj rukách a nohách.

,, Magnus..." Na nič iné som sa nezmohol. On je tu.
,, Alexander, láska to si nemal. ...." Nevládal ani dokončiť vetu. Bol slabí, bože môj Magi čo ti to len spravili.
,, Prišiel si si po teba."
,,Nie o..on.." Padal k zemi. Okamžite ak sa k nemu rozbehol. Skôr ako dopadol na zem sa mi ho podarilo chytiť.
,, Magnus, prišiel som po teba." Neviem či som to opakoval sebe alebo pre neho.

______________________________
Gramatiku si nevšímajte dík.

Takže.... mám dva napadi:
1, Ašmodaj je podvodník a uväzni ja aleca aj Magnusa a budú sa z Edomu predierať spolu
2, Alec Magnusa zachráni ....(+mini komplikace).. A tak 😉

Koment. Pls.
Páči sa vám to??

Kajin 😉

Malec (smrť Magnusa). Láska sa Nevzdá Len TakDonde viven las historias. Descúbrelo ahora