Magnus POV:
Viedli nás do akého si centra. Čím sme boli bližšie tým viac Jasnkvidiek sme stretli. Každá jedna sa na nás pozrela. Niektoré si medzi sebou šuškali či náhodou niesom syn Ašmodaja. No.. očividne ho tu dobre poznajú.
,, Vieme veľmi dobre kto je tvoj otec Bane.
Vieme aj čoho je schopný." Dobre takže by mali vedieť pomôcť. ,, Viete kto je a čoho je schopný. Viete nám pomôcť? Aké sú jeho slabiny. Čím ho dokážeme premôcť?"
Chcem odpovede. Chcem naspäť Aleca.
,,Zabediem vás k Jasnovidke ktorá mu predpovedala zánik. Ona vám bude vedieť odpoveď."
Prišli sme k ..... chrámu? Vyzeral ako malí kostolík.
,,Ameja!" Zavolala Jasnovidka a z kostolíka ktorý bol zjavne príbytok jedinej z nich sa vynorila žena. Vyzerala že má tesne pred štyridsiatkou. ,,Calaja, vedieš mi hostí? No teda, Ašmodajove dieťa a lovcov tieňov by som tu naozaj nečakala. Poďte ďalej."
Vo vnútri to vyzeralo celkom útulne a omnohokrat väčšie než sa zdá z vonku.
Lovci museli počkať v predsieni.
,,Ako ti môžem pomôcť?" Okamžite som sa chopil šance a vyspal jej všetko čo sa stalo. Ako som zomrel, ako ok mňa prišiel Alexander, ako som o neho prišiel a o našom pláne ako ho získať späť.
,, Takže Ašmodajova slabina. Po to si prišliel? Čudujem sa že to nevieš, veď si jeho najmocnejší potomok. Je na teba naozaj hrdý." ,,Viem o tej predpovedi. Aká ja jeho slabosť? Prosím potrebujem to vedieť. Musím zachrániť Aleca." Pomaly sa lámal hlas.
,,To chlapča pre teba veľa znamena, je tak?"
,, Áno, veľmi veľa." Odpoveď by bola jasná každému kto mňa a Aleca aspoň raz videl spolu.
,,Ako mám vedieť že mi neklameš? Vymyslieť aj príbeh o stratenej láske je ľahké. Ja chcem dôkaz."
,,Aky dôkaz?" Mal som zlý pocit.
,,Ty ako čarodej vieš všetko k platbe za poskytnutie služieb a vedomostí. Daj mi niečo čo daroval ten chlapec tebe. Samozrejme z lásky." Ten úsmev na jej tvári pripomínal blázna.
,,Nie, nemôžem." Pozrel som sa na Omamory (ten prívesok čo dostal Magnus v seriáli, neviem ako sa to píše, buďte tolerantný 😊) Bol to darček ktorý pre mňa veľa znamenal. ,, Nedám vám ho. A ak mi odmietate pomôcť, kľudne. Nájdem spôsob ako Alexandra zachrániť aj be vás!" Otočil som sa že odídem ale jej hlas má zastavil.
,, Výborne"
,, Čo?" Nechápal som.
,,Tým že mu to nechceš dať si dokázal ako ti na tom chlapcovi záleží. Veď sa nechceš vzdať ani len predmetu ktorý ti dal. Pomôžem ti."
S úľavou som si vydýchol.
,, Ďakujem"
,, Takže, kedysi dávno si Ašmodaj samou nudou, ešte pred tvojím narodením, nechal vyveštit budúcnost. Moja veštba mu ale predpovedala zánik. On to ale nebral na vedomie. Neuvedomil si že emócie ktoré ho tak posilňujú, ho môžu aj zničiť."
,,Ako zničiť. Nerozumiem."
,,Je na nich veľmi závislí. Ale to nieje podstata. Zničia ho práve pocíti jeho detí."
Áno viem že emócie jeho vlastných potomkov sú pre neho tie najlepšie. Ale že by toto bola jeho najväčšia slabosť?
,,Ty si jeho dieťa, tvoje emócie ho posilňujú pretože si k nemu pripútaný ako k otcovi. Ale ak sa priputaš k niekomu inému, k niekomu koho napríklad miluješ. Ašmodaj bude slabší. Čím mocnejši potomok, tým je odpútanie sa pre Ašmodaja bolestivejšie."
Vrátil som sa k lovcom. ,, Čo si zistil?" Clary horela nedočkavosťou.
,,Už viem ako zachránim Aleca."______________
Fakt sa mi tento diel nedarilo písať. Hlavne tie , informačné' časti.
Každý komentár poteší 😊
Ďakujem za prečítanie.Kajin 😉
YOU ARE READING
Malec (smrť Magnusa). Láska sa Nevzdá Len Tak
FanfictionMagnus zomrel. Alec sa s tím nedokázal zmieriť. Pri Magnusovom hrobe stál nejaký muž. Kto to je? Čo na s týmto vlastne spoločné? Čo sa vlastne Magnusovi stalo? Čo je Alec ochotný obetovať pre jeho jedinú lásku??