KAPITOLA 8

144 13 1
                                    

Magnus POV
,,Jeho jedinou slabinou sú ľudské pocity. Jasnovidka zo 16. storočia mu predpovedala že jeho závislosť na ľudských emóciách bude jeho skáza." Cat to na mňa vychrlila jedným dychom. Emócie, tým sa démoni ako môj otec živia. Ale ako môže byť zdroj jeho energie jeho slabina? ,,Ako je to možné, veď emócie ho posilňujú!?"
,, Netuším ale ak zistíme niečo k tej jasnovidke možno ho budeme môcť poraziť. Možno sa nám podarí zachrániť Aleca." Moja nádej sa stala vierou, a viera sa stala plánom. Zachránime Alexandra a už nikomu ani ničomu nedovolím aby mi ho vzal. Už nikdy sa od neho nepohnem.
,, Jasnovidky sú smrteľne??" Odpoveď som s presnosťou nevedel. ,, Nie som si istý ale myslím že žijú tak 500 rokov. Mala by byť na žive, samozrejme ak ju niekto nesprovodil zo sveta skôr." ,,Ale aj keby žila ako ju nájdeme?" Cat, neputaj sa má také otázky! ,, Skúsim nájsť niečo v knihách.

Druhý deň:
,,Cat, mám to!! Našiel som to!" Mona radosť nepoznala konca. Bol som ako dieťa pod vianočným stromčekom. ,, Jasnovidky žijú v Meste Moci Smrteľných. (Divný názov ale bohužiaľ 😐) Ak sa tam dostaneme nájdeme ju a ak už nežije.. určite ju niekto pozná alebo by niekto vedel pomôcť."
,, Výborne, tak na čo čakáme, ideme"

Zabalené - mám ✓
Mapu - mám✓
Stráženie pre Predsedu Mňaua - mám✓
Otravných lovcov ktorý chceli
pomôcť a Cat  - mám✓

Dobre asi to je všetko.
Môžeme využiť. Spolu s Cat sme vytvorili portál. Ocitli sme sa v naozaj čudnom lese.
Vytiahol som mapu a hľadal kde sme.
,, No....podľa mapy by sme mali ísť k rieke, tam nájdeme vchod. To neznie zložito"
,, Vôbec, takze.... ideme .... zachránime Aleca!" Jace si naozaj myslel že to bude len tak. Po ôsmich hodinách chôdze. Sme prišli k rieke. Na kameňoch pri brehu boli vyryté znaky. Niektorim som rozumel.
,,To je to. Už len zistiť kde je vchod. Magnus, vieš čo sa tam píše??''
Po dlhom premýšľaní: ,,  .Krv otca prekliateho.. Čo o znamená?" ,, Netuším"
Začalo sa stmievať. S Cat ale našli miesto neďaleko rieky a vyčarovali sme si skromné ubytovanie. Do noci  sme premýšľali čo ten nápis znamená. ,, Magnusa...tvoja krv je potrebná!" Clary mala už viac nápadov no tento ma zarazil. ,, Prečo??" ,, Veď Ašmodaj, tvoj otec je prekliaty. Prekliala ho tá Jasnovidka a aniely - veď ja to vládca v pekle. Ak ty si jeho syn, máš jeho krv." Okamžite s nožom v ruke som sa rozbehol k rieke. Vystrel som ruku a porezal sa. Ostatní za mnou dobehli. Voda v rieke sa sfarbyla do čierna, aj keď sa do nej liala červená krv.
Vytvoril sa portál ktorý nás vytiahol.

Ocitli sme sa na studenej kamennej podlahe. Mierilo na nás asi tucet Jasnkvidiek so svojimi zbraňami. Hneď na prvý pohľad by si každý všimol kto sú. Na tvári mali vypálené značky, oblečene dlhé rúcha, vlasy zopnuté a oči biele ako mlieko. Žiadna duhovka. Nič len biela.
,,Kto ste? Čo tu robíte? Ako ste sa sem dostali?" Samé otázky. Ani sme nestihli vydýchnuť. ,,Som Magnus Bane, toto sú moji spoločníci my ...." ,, TO JE AŠMODAJOV SYN!!"  Všetky náraz výkrikli .Očividne som známy. ,,Áno som. Takže otca poznáte. Kvôli nemu sme prišli. Chceme vedieť jeho slabiny. "
,,Poďte za mnou." Povedala asi ich vodkyňa.

________________
Takže ako sa vám to páči??
Kom. pls.😊

Kajin 😉

Malec (smrť Magnusa). Láska sa Nevzdá Len TakTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang