KAPITOLA 2

214 13 1
                                    

Neveril som vlastným ušiam ,, konečne" ako to myslel, odkiaľa má pozná, odkiaľ pozná Magnusa, prečo stojí pri jeho hrobe.....Mal dom milión otázok. ,, Odkiaľ má poznáš?"trochu sa mi triasol hlas, ,,ako to myslíš konečne?" ,, Môj dráhy, na Magnusovu smrť čaká nie jeden čarodej, aj iné tvory a démoni čakajú kým jeden z najmocnejších čarodejov zomrie. Veď predsa vieš kto je jeho otec, a akú by mal Magnus moc ak by využil aj otcovu ríšu. A... Každý predsa pozná Alexandra, Magnusovho miláčika." Pousmial sa. Z tých jeho zubov mi naskakovala husina. ,, Čo tu robíš a čo chceš?!" ,,Nechcem nič, len vidieť ako trpíš." To bolo priveľa, privolal som si svoj luk a vystrelil som  no ako by sa k ňom zem zľahla. Položil som ruže na hrob a utekal domov. Cesta trvala dlhšie lebo som mal nad čím premýšľať. Moc Magnusovho otca je naozaj veľká, to je pravda. Ale mohol by mať až takú moc ? Mohol by priviesť Magnusa späť? Hneď som sa otočil a bežal do Inštitútu za Jaceom a Izzy.

,,Tak na toto rovno zabudni!!" Vyhŕkli na mňa Jace a Izzy naraz. ,,Na čo?" Veď som im ešte nič hnevu potrebné nepovedal. ,,Viem na čo myslíš, chceš ísť za Ašmodajom prosiť o Magnusa. Alec ja viem že ti chýba ale .... musíš sa cez to preniesť. On sa už nevráti. Je predsa mŕtvy." Nemohol som to počúvať. ,,Ak by išlo no Clary bojoval by si. Prečo má od toho odhováraš, ak je tu šanca že Magnusa privedieme späť... niet o čom premýšľať, skúsim to!"  ,,Alec má pravdu alebo by išlo o Clary.." ,,Ale o Clary nejde, nezatahuje ju do toho! A ty nikam nejdeš!"
,,Jace, ja musím. Pochop musím, s tebou alebo bez teba!" Neudržal som hlas, čím ďalej tým viac som na neho vrieskal.
Druhý deň:
Stál som s Izzy pred portálom.
,, Ďakujem, že ideš do mnou." ,,Neďakuj, Magnus bol môj kamarát a ak je tu šanca aj keď len malá idem do toho."
Usmial som sa na ňu, chutil ju za ruku a spolu sme vykročili k portálu ale za nami sa ozval hlas. ,, Počkaj," bol to Jace a za ním bežala Clary, ,,ideme s vami"

V Edome:
Čakal som to tu iné, možno väčšiu tmu, po bokoch stáli lampaše z kostier roznich podôb. Pár som rozpoznal. Civilovia, menší démoni a nejaké iné stvorenia. Na vrchu sa vznášala guča bodového ohňa. Podlaha bola akoby zaschnuta krv. ,,To musí byť Ašmodajove sidlo" ukázala Clary na hrad pred nami. ,,Na čo čakáme, ide sa." Vyhlasil na oko nebojácne Jace ale ja som cez našu runu citil jeho strach.
Ocitli sme sa pred čiernou vysokou bránou. No skôr ako som sa jej stihol dotknúť otvorila sa. Vošli sme do hradu. Vo vnútri to bolo... neuveriteľne samá zlatá a čierna. V strede sa majestátne týčil trón. Na ňom sedel sám Ašmodaj, v čierno-šedom oblečení. Jeho kompletne červené oči svietili. ,,Lightwoodovci už som som si myslel že sa nedočkám."

________________________
Tu to ukončím. Dajte mi vedieť čo si o tomto myslíte.

Kajin 😉

Malec (smrť Magnusa). Láska sa Nevzdá Len TakOnde histórias criam vida. Descubra agora