,, Pôvodne som bol na Ašmodajovej strane ale potom som zmenil názor. Dopredu ti hovorím že ja s jeho smrťou nemám nič spoločné." Takto to teda vedel. Na chvíľu mi prišlo zle.
,, Prečo si odišiel?" Čím skôr budem všetko vedieť tým skôr... čo bude skôr?ani neviem či ho budeme schopní oživiť. Neviem nič.
,, Áno súhlasil som že sa Magnusa treba zbaviť, ale myslel som tým že ho môžeme zbaviť moci, a nie ho zabiť a odviesť jeho dušu naveky do Edomu. Tak som odišiel. Pred Ašmodajom sa skrývam obrannými lektvarmi." Z taška si povzdychol.,,Pozri, pomôžem ti dostať Magnusa späť. Ale nebude to zadarmo." On mi naozaj chce pomôcť? ,,Čo tada chceš?" ,,Potom ako sa Magnus vráti, vzdá sa svojho postavenia Najvissieho Bosoráka Brooklynu. Teraz som na tomto mieste ja, aj ja sa ho nevzdám. Z neho bide obyčajný malý bosorák. Nič viac neziadam." Nedokázal som odpovedať. Toto by malo byť Magnusovo rozhodnutie, nie moje. Ja nemám najmenšie právo rozhodnúť.
,,Ja...ja...ja neviem. Nemôžem o tomto rozhodovať. Nemám...ne..ja nemôžem. " Koktal som bez zmyslu. ,, Takže takto, no dobre, bude mi zatiaľ stačiť že zložíš krvavú prísahu. Budeš mi dlžný službu. Kedykoľvek ťa zavolám, čokoľvek budem žiadať. Dohodneme sa ?"
Toto by som mohol, áno môže kľudne žiadať niečo hrozné, ale pre Magnusa čokoľvek. ,, Dohodneme sa." Odniekiaľ sa tu objavil papier, ako zmluva, a pero na písanie. Bodol mi do ruky. Troch to bolelo, ale zažil som už aj horšie veci, ako keď má Magnus uhryzol do krku keď sme spolu prvýkrát..... Dosť! Teraz na to nesmiem myslieť. Premohol som slzy, a vlastnou krvou podpísal papier.
,, Výborne, takže, zajtra sa stretneme u mňa v byte. Ak chceš môžeš si priviesť kamarátov. Mohli by pomôcť.
Tu máš," podal mi papier s adresou,
,,a teraz, Zbohom." Vytvoril portál a zmizol. Utekal som domov. Všetko som povedal Jaceovi a Izzy.,,Nie, nie, nie a zase nie. Tebe vážne preskočilo." Jace sa naštval, zase presne tak akk keď som sa chystal do Edomu. ,, Prečo si naštvaný? Veď teraz máme naozajstnú šancu získať Magnusa späť. Nechápem čo je na tom zlé!" O tej prísahe som mu radšej nepovedal. Ešte by ma zamkol v skrini. Izzy k tomu tiež mala pripomienky ale stála na mojej strane. ,,Jace mali by sme sa k to aspoň pokúsiť. Alec má pravdu, je tu šanca. A k tomu má na to predsa právo. Ak si si nevšimol on a Magnus boli naozaj spriaznené duše." Obrátila sa ku mne, ,,ja idem s tebou"
,, Ďakujem, za podporu a za pomoc."Ráno sme dorazili na adresu ktorú som dostal. ,,Jace bol nesvoj, všetko si ostražito obzeral. Prišli bsme pred vchodové dvere bytu. Skôr ako som stihol zaklopať, dvere sa samé otvorili. ,, No konečne! Už som myslel že si zabudol. A aj priateľov si priviedol, výborne budú sa hodiť."
,,Vy vravíte že nám pomôžete s Magnusom." Jace sa bez váhania ujal slova. ,, Áno, mám to v pláne. Ale najprv musíme získať potrebnú... súčasť môjho plánu." Pri slove súčasť sa zamyslel. Možno nevedel či sa to tak dá nazvať. Nechcelo sa mi strácať čas. ,, Aký je plán? Čo je tá potrebná súčasť?" Izzy sa ozvala spoza môjho chrbta. Neznelo to presvedčivo. Skôr ako by si nebola istá že chce vedieť odpoveď. ,,Moja drahá, Magnus má veľkú hodnotu. Na to aby sme ho získali naspäť je potrebné mať niečo na výmenu. Niečo čo Ašmodaj chce tak veľmi, že nám Magnusa vydá."
,,Aký je to predmet?" Možno to nebude také hrozné. Nahováral som si. ,, Nie je to predmet je to osoba. Teraz potrebujem aby si splnil to čo žiadam Alexander Lightwood." Teraz má naozaj žiada o láskavosť? Áno prisahal som ale teraz? ,,Ako to myslíte? A akú osobu?" ,, Ty si tá potrebná súčasť. Musíš sa vzdať života aby sa Magnus mohol vrátiť. Ašmodaj neodolá toľkým citom. Démoni sa živia strachom, hnevom a nenávisťou ale Pekelné Knieža si nenechá ujsť človeka Magnusovi tak blízkeho. Tvoj život za jeho. A tak si aj u mňa splatíš tu dlhovanú láskavosť."____________________
Takže takto.
Kom. pls.
Ďakujem.
Btw ešte len je to začiatok. A bude aj romantika. 😜Kajin 😉
ESTÁS LEYENDO
Malec (smrť Magnusa). Láska sa Nevzdá Len Tak
FanficMagnus zomrel. Alec sa s tím nedokázal zmieriť. Pri Magnusovom hrobe stál nejaký muž. Kto to je? Čo na s týmto vlastne spoločné? Čo sa vlastne Magnusovi stalo? Čo je Alec ochotný obetovať pre jeho jedinú lásku??