"Nöroooooooo'mm bana yardım et! Başım belada vıııh! Ben teröre yardım etmişim hayatım! Polis peşimde vııh! Beni hapse atcaklar 1.000.000.000 tl vermezsem eğer vııh! Yardım et hayatım el birliği ile bulalım parayı kurtaralım Korişini hapisten vıııh!"
Neriman kısa bir süre şaşkınca durdu ve Koray'ı dinledi. Daha sonra Koray'ı susturarak kafasında tarttı ve birilerinin Koray'ı dolandırmaya çalıştıklarını fark etti.
"Korişi'm sakin ol! Sen hiçbir yere yardım etmedin!-" devam edecekken Koray'ın sözünü kesmesi ile lafı yarım kaldı.
"Nasıl etmemişim hayatım? Adamlar aradı! Biliyorlarmış işte! Yarebbim neydi günahım? Dedikodu yapmadım, kiseyi kırmadım, kimseyle alay etmedim, yalan söylemedim, hiçkimseyi küçümsemedim. Bunlsr neden benim başıma geldi?! Ağğh ağğh gençliğim bitecek, katillerin hırsızların arasında ışığım sönecek! Kariyerim bitecek! Vıııh ne yapacağım ben? Paralarım da gidecek vıııh!" diye devam edecekken Neriman sabırsız bir şekilde bağırdı.
"Ayyy, yeter! Hayatım seni kandırıyorlar, kandırıyorlar! Paranı almak istiyorlar. Sen kimseye yardım etmedin! Kalk gidelim karakola istersen sorduralım. Televizyonda çıktı ya insanların paralarını uydurmak için yalan söylüyorlar. Aradıklarında seni benim taktiklerimi uygula bak anlayacaksın seni kandırdıklarını."
Koray iki elini göğsüne çekmiş, mavi gözlerini kocaman açmış bir şekilfe baktı Neriman'a. Neriman'ın söyledikleri ile paniğinin büyük bir kısmı geçmiş ve bayağı bir sakinleşmişti. Yine de az da olsa içinde biraz panik vardı. Bunu fark eden Neriman el attı.
"Miiiiiiineeeeeeee reeeezeeeeneeee çabuk ol! Çok yavaşsın!"
Neriman'ın seslenmesinin ardından. Bir kaç dakika içerisinde Mine rezeneleri getirmişti. Neriman Koray'a rezenesinin içirdikten sonra yüzünü incedi.
"Nasıl iyi geldi mi Korişi'm?"
"Evet hayatım çok iyi geldi. Ayy iyi ki varsın Nörooooo'mm" diyerek sıkıca sarıldı Koray Neriman'a. Neriman da Koray'ın sarılmasına karşılık verdi.
Birbirleri ile sevgi pıtırcıgı hallerine devam ederlerken Koray'ın çalan telefonu ile ayrıldılar. Koray Neriman'a arayan numarayı gösterince, Neriman gözlerini kıstı. Koray'a doğal davranmasını ve telefonu açıp hopörlere almasını söyledi.
"Efendim hayatım." dedi.
"Koray Bey parayı hazırladınız mı? Bakın çok az bir süre kaldı. Parayı hemen yatırmazsanız hapise atılacaksınız." Koray Neriman'a ne diyeyim dercesine baktı. Neriman dudaklarını oynatarak söylemesi gerekenleri söyledi.
"Hayatım. Para hazırda ben bir şeyi merak ediyorum. Cevap verirsin herhalde. Koskoca(!) Polissin sonuçta!"
"Buyurun sorun, sizi dinliyorum."
"Şimdi hayatım ben bu terör örgütüne yardım ettim. Devlet bana bunun için davas açtı mı bunu merak ediyorum. Sonuçta benden bir tazmin talebinde bulunuyor değil mi?"
"Tabiki Koray Bey dava açıldı. Bu tazmin'i bize ödediğiniz takdirde dava kapanacak."
"Merhabalar beyefendi."
"Pardon siz kimsiniz? Ben Koray Bey ile görüşüyordum!" dedi karşıda ki ses.
"Ben Koray Bey'in avukatayım. Dediğiniz gibi bir dava açılmamış hakkında ve müvekkilim hiçbir şekilde terör örgütüne de finansi açıdan yardımda bulunmamıştır. Siz hangi belgeye dayanarak müvekkilimi böyle suçluyorsunuz?" Neriman'ın sert ve otoriter bir şekilde konuşmasının ardından telefon kapandı. Neriman ise suratında ben demiştim gülümsemesi ile Koray'a baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Başka (Tamamlandı)
Fiksi UmumAslında Defne'nin, Ömer'in hayatına girme şekli daha farklıysa? Bilerek Defne Neriman'ı bulduysa? Ömer'i tanıyarak onun yanında olduysa? Farklı bir DefÖm kurgusu okumak isterseniz buyurun :)) Tüm Hakları Saklıdır.