"Eğer bir şeyin hayalini kurabiliyorsan onun gerçek olması da mümkündür. Seni aksine inandırmaya çalışsalar bile hayal kurmaya devam et. Amaçsız bir insan kayıp bir ruhtur."
-Melin Sonsuz
-MELİN-
Ona bir şey olmadığını umut ediyorum. Acaba Gökhanı mı arasam. Evet, bu iyi bir fikir. Belki bir şeyler biliyordur.
"Melin, okul formalarınla yatağına oturma !"
"Tamam anne !" Benim derdim başımdan aşkın bir de bunu mu düşünecektim. Hemen çiçekli taytımla uzun bluzumu giydim. Elime telefonu alıp rehberden Gökhanı buldum ve aradım. Telefonu çalıyor fakat o da açmıyor. Berkin'e bir şey yapmış olabilir mi ? Olabilir tabii bugünkü hallerini görmedim sanki ! Berkin telefonu açıp nerede olduğunu söyleyebilseydi en azından evden gizlice çıkıp ona yardım edebilirdim. Fakat şuan elim kolum bağlı. Kahretsin !
Tek yapabileceğim yatıp sabahı beklemek. Bir türlü uyku tutmadı ve bilgisayarımı açtım. Sürekli takıldığım bir siteye girdim.
Mesaj kutuma baktığımda ismi 'Korkulu Rüyan' olan birinden mail gelmişti. Profil resminde de azrail resmi vardı. Açıkcası mesajı açmaya korkmuştum. Fakat açmam gerektiğini biliyordum.
Sonunda merakıma yenik düşüp mesajı açtığımda şu satırları okudum:
Berkin'den uzak dur.Yoksa sonuçlarına katlanırsın !
Ne hayal gücü ama ! Tehdit için bu cümleler çok kısa değil mi ? Bunu yazan kişi kesinlikle beni tam olarak tanımıyor. Tanısaydı böyle bir tehditte bulunmaya cesaret bulamazdı.
Kim bu ? Gökhan yazmış olabilir mi ? İşler iyice arap saçına döndü. Berkin'den uzak durmamı isteyen bir Gökhan bir de Serenay var. Gökhan zaten yüzüme karşı "Berkinden uzak dursan iyi olur." dediğine göre bunu bana yazan kişi kesinlikle Serenay olmalı. Böylece Berkinden hoşlandığı da kesinleşmiş oldu. Okuldaki konuşmalarını duyduğumu bilmediğinden şuan bunları yazanın o olduğunu bildiğimi de bilmiyor. Madem bana bulaşmak istiyor o zaman ona kimin kimden uzak durması gerektiğini öğretmeliyim. Sen kaşındın kızım, senden bir adım öndeyim ve saldırımın yönünü asla bilemeyeceksin !
Acaba Berkinle bu paçozun nasıl bir bağlantısı olabilir ? Daha önce konuşmuş olabilirler mi ? Bu soruları düşünmek beni çıldırtıyor. Bir an önce bilmek istiyorum. Kendimi belli etmeden onun bir açığını yakalamalıyım. Bunu yapabileceğimden şüphe bile duymuyorum.
Serenaya haddini bildirmeye karar verdikten sonra iyice uykum gelmişti. Kendimi yatağıma attım ve suratımı yastığıma gömüp bir an önce Berkinden haber alabilmeyi diledim.
Sabah uyandığım gibi telefonuma baktım fakat hiçbir cevapsız arama yoktu.
Mutfağa gidip kahvaltı ettikten sonra okul için hazırlanmaya başladım. Sınav sorularının cevaplarına son bir kez daha bakıp evden çıktım. Minibüse bindim. Hayret bugün minibüs pek de kalabalık değil. Kalabalık olduğunda burası tam bir cehennem. Hatırlıyorumda bir keresinde içeride havasız kalmıştım ve neredeyse boğuluyordum. O kadar öksürmeme rağmen bir Allah'ın kulu yardım etmemişti. Kendimi minibüsten dışarı attığımda yeniden hayata dönmüş gibiydim. Umarım günüm başladığı gibi güzel geçer.
Okula vardığımda bizim sınıfın sırasının en arkasına geçtim. Sınıfta bir tane arkadaşım vardı. Diğerleriyle pek konuşmuyordum. Birkaç dakika sonra Şeyma yanıma geldi. Omuzlarına kadar uzanan dalgalı saçları yine muhteşemdi. Siyah saçlarının aksine beyaz bir tene sahipti ve bu zıtlık onun her ortamda dikkat çekmesine sebep oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Kız ve Hilekar
Teenfikce"Seni her an ölecekmiş gibi hissettiren ve bir o kadar da yaşama bağlayan kişi, senin de bu hayatta kalbine gömüp sonsuza kadar orada yaşatmak istediğin kişiyse, aşk seni çoktan bulmuş demektir." -Melin "Yürüyüşü bile şuan kendime format atmama sebe...