Η πλάνη μου .31

43 6 0
                                    

Πρώτον, να θυμάσαι να κοιτάζεις ψηλά στα αστέρια και όχι κάτω, στα πόδια σου. Δεύτερον, ποτέ μην σταματάς να εργάζεσαι. Η εργασία σου δίνει νόημα και σκοπό στη ζωή σου, χωρίς αυτή η ζωή σου είναι άδεια. Τρίτον, αν είσαι αρκετά τυχερός και βρεις την αγάπη, θυμήσου ότι είναι εκεί και μην την πετάξεις μακριά.
Έτσι διάβασα, θελω να γυρίσω τον χρόνο πίσω και να βλεπω εμάς τους δυο μαζι συνέχεια σαν μια χαλασμένη ταινια.
Πονάει η απώλεια,πονάει ο έρωτας .
Δεν μπορω να αφήσω πίσω ολα αυτα που περάσαμε μαζι και να προχωρήσω, οπως κατάφερες να κανεις εσυ.
Τουλαχιστον μπορω και μαθενω τα νεα σου.
Και τωρα ειμαστε σαν δυο μακρινά αστέρια που για πρώτη φορα το φως του ενός συναντά το φως του αλλου.Δυο ξένοι που εγιναν γνωστοί.
Στο μυαλό μου είμασταν ενας γαλαξίας  ολόκληρος που καταστράφηκε,τα παντα που γίνανε ενα τίποτα.
Τα πραγματα ειναι διαφορετικά άμα τα βλέπεις απο το δικο σου δωματιο.
Το δωματιο μου ειναι ακατάστατο οπως και η ψυχή μου απο τοτε που έφυγες.
Μεσα στο αγαπημένο μου βιβλίο εχω το τριαντάφυλλο που μου είχες δώσει μια μερα οταν καθόμασταν στα παγκάκια ,.
Πότε πότε μυρίζω το άρωμα σου και νοιώθω την παρουσία σου ενώ γυρνάω και τελικά εύχομαι να μην είχα κάνει λάθος.
Υπάρχουν πολλα ακομα που πρεπει να υποθούν.Θα σε περιμενω στο ίδιο μέρος που άρχισαν ολα.
Γιατί επιλέγω να ζω στην πλάνη που μου προσφέρει η ελπίδα μου παρά να πέσω στην άβυσσο των χαμένων σκέψεων.

Lost ThoughtsWhere stories live. Discover now