Νέα αρχή 35.

54 6 2
                                    

1. Απο κακή αρχή το τέλος είναι κακό

2.Κάθε ενέργεια πρέπει να ξεκινάει από λογική σκέψη και κάθε πράξη από μία απόφαση.

3.Ένα ταξίδι χιλίων χιλιομέτρων αρχίζει με ένα βήμα.

4.Ποτέ μην αρχίζεις μια δουλειά, μια μάχη, μια ερωτική σχέση αν ο φόβος της ήττας επισκιάζει την προοπτική της νίκης.

5.Πάντα να ξαναρχίζεις.

6.Μια αγάπη, μια καριέρα, μια επανάσταση. Τόσα πράγματα που αρχίζει κανείς αγνοώντας την έξοδο.

7.Άρχισε να είσαι τώρα αυτό που θα γίνεις μετά.

8.Κάθε καινούργια αρχή προέρχεται από το τέλος κάποιας άλλης αρχής.

9.Από το τέλος ξεπηδούν καινούργιες αρχές.

10.Ήσουν η αρχή αλλά δε θα'σαι το φινάλε.

Και κάθομαι εδώ , γράφοντας σοφά λόγια που υπόθηκαν από σοφούς ανθρώπους, λόγια που γράφω και με εμπνέουν ,με εμπνέουν να κάνω εγώ την δική μου αρχή χωρίς τους περιορισμούς του παρελθόντος.

Ελευθερώνομαι από τις αλυσίδες του πόνου,κάνω το πρώτο βήμα και χάνομαι στο φώς.

------------------------------------------------------

HELLOOOOOOOO AMINGOOOOOS

Τι κάνετε πως είστεεε? (ένα ερώτημα που ποτέ δεν θα απαντηθεί)

Αυτά τα 10 πραγματούδια με βοήθησαν πολύ στο να κάνω την δική μου αρχή και να αφήσω πίσω ότι με βασάνιζε και να έγραψα για όσους το χρειάζονται.

Πείτε άμα σας άρεσε στα σχόλια, τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο μέχρι τότε....

ΚΙΣΙΙΙΙΙΙΖ

-ΑΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓ



Lost ThoughtsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora