Πράσινο καφέ και γκρί 34.

44 5 0
                                    


Πράσινο και καφέ γύρο μου και νοιώθω ζωντανή, μακριά από το γκρί. 

Στο πράσινο η ευτυχία , στο πράσινο μακριά από την  στεναχώρια και τις έγνοιες, στο πράσινο όλα.

Στο γκρί η απογοήτευση, στο γκρί η ανθρωπότητα, το γκρι η θλίψη.

Στο καφέ ο έρωτας στο καφέ η επιτυχία στο καφέ που φυτρώνει ζωή.

Βαρύς χειμώνας έχει τυλίξει την καρδιά σου και χωρίς δισταγμό με βορινούς αγέρες την παγώνει.

Κανένας κοντά σου, διότι έρχεται μία στιγμή που καταλαβαίνεις ότι το γκρί έχει φτάσει και σε εσένα και σιγά σιγά σαπίζεις.

Η άνοιξη ήρθε και θέλω μέσα στο πράσινο και το καφέ να χαθώ γιατί μόνο εκεί υπάρχει ζωή.

Μακριά απο εσένα ψεύτικη συντροφιά μου που με ξεγελάς μέρα με την μέρα.

Πέρα εκεί ανύπαρκτη η προδοσία και η αγάπη όλη για εσένα.

Ανταγωνισμός παντού, γιατί κανένας να μην είναι ευχαριστημένος με τον εαυτό του;

Άνθρωπε φτάσε στην κορυφή και μόνο τότε θα καταλάβεις πόσο μοναχικά είναι και εκεί.

Μερικές φορές η μοναξιά σε καταλαβαίνει καλύτερα από όποιονδιποτε τυλήγοντας σε στην ζεστή της αγκαλιά.

Μίσος κυριαρχεί την ψυχή σου μίσος γεμάτη η καρδιά σου για όλους αυτούς που ρουφάνε με το καλαμάκι μέχρι και την τελευταία σταγόνα ευτυχίας σου.

Και όχι σκλάβε της τεχνολογείας η αρρώστια δεν μεταδίδεται μόνο με τα μικρόβια.

Άρρωστοι δεν είναι οι Α.Μ.Ε.Α. και οι ψυχασθενείς.

Άρρωστος είσαι εσύ άνθρωπε και η συνήθεια σου να καταστρέφεις ότι αγγίζεις.

HELLOOOOOOO AMINGOOOOOS 

λοιπόν επανήλθα και αποφάσισα πως τέρμα το ερωτιάρικο μελόδραμα νομίζω πως ήρθε καιρός να επιστρέψω στα κλασικά μου κειμενάκια για το πόσο συχαίνομαι την κοινωνία μας και μπλα μπλου κλάμα.

Εμ αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα φίλε μου.

ΚΙΣΙΙΙΙΙΖ

αγγελινόδραμα


Lost ThoughtsWhere stories live. Discover now