Prologue

1.4K 105 16
                                    

ဂရိပုံပြင်​ထဲက ​နေနတ်​သား​လေးကိုချစ်​မိသွားတဲ့ မြစ်​​စောင့်နတ်​သမီး​လေးအ​ကြောင်းကြားသိဖူးလား...
နတ်​သမီး​လေးဟာ ဘဝတစ်​​လျှောက်​လုံး ​ငေးကြည့်ရင်းပန်းလေးဖြစ်​သွားခဲ့ရတဲ့ ​နေကြာပန်း ရဲ့​နောက်​ကွယ်​က ​ကြေကွဲဖွယ်​ ဇာတ်​လမ်းလေးကို နား​ထောင်​ချင်​သလား...

ဟိုးအရင်​တုန်းက..
ဂရိပုံပြင်​ထဲက ​နေကြာပန်းလေးနဲ့ထပ်​တူညီတဲ့ ​နေကြာပန်းတွေကိုအရမ်းချစ်​တဲ့မိန်းက​လေးတစ်​​ယောက်​ရှိခဲ့ဖူးတယ်​....
ဘဝတစ်​​လျှောက်​လုံး အဲ့တစ်​စုံတစ်​​ယောက်ကို ​ငေးရင်း သူမ​ပျော်​ရွှင်​ခဲ့တယ်​...
လူအချို့​ကသူ့ကို မဖြစ်​နိုင်​တဲ့တစ်​စုံတစ်​​ယောက်​ကို အလွန်​အကျူးစွဲလမ်းခြင်း​ဟာ ရူးသွပ်​မှူသပ်​သပ်​သာဖြစ်​​ကြောင်းအပြစ်​တင်​စကားဆိုကြတဲ့အခါ...

သူမပြန်​​ဖြေ​နေကျစကားအချို ့က..
မဖြစ်​နိုင်​မှန်းသိ​ပေမယ့်..သူ့ကိုဒီအတိုင်းလေး ​ငေးရင်းစောင့်ကြည့်နေနိုင်တာကိုက သူ့အတွက်​အကြီးမားဆုံးကံ​ကောင်းခြင်းပါပဲတဲ့.....

ဒီဇာတ်​လမ်းလေးကို​ရေးချင်​​နေတာကြာပါပြီ..
အခုမှလက်​​တွေ့ချ​ရေးဖြစ်​တာပါ...
မဖြစ်​နိုင်​တဲ့လူတစ်​​ယောက်​ကိုမှ
နှစ်​နှစ်​ကာကာမြတ်​နိုးမိတဲ့​ကောင်​မ​လေးတစ်​​ယောက်​အ​ကြောင်းကိုနား​ထောင်​ချင်​ပါသလား..
ဒီဇာတ်​လမ်းလေးက​ပြောပြပါလိမ့်မယ်​..
Fic coverလှလှ​လေးလုပ်​​ပေးတဲ့အတွက်​..
oohsehunkucoကို​ကျေးဇူးတင်​ပါတယ်​..
ကြိုးစားပါ့မယ်​လို့ကတိ​ပေးပါတယ်​.
Tinkerbell-Luwei

Zawgyi

ဂရိပုံျပင္​ထဲက ​ေနနတ္​သား​ေလးကိုခ်စ္​မိသြားတဲ့ ျမစ္​​ေစာင့္နတ္​သမီး​ေလးအ​ေၾကာင္းၾကားသိဖူးလား...
နတ္​သမီး​ေလးဟာ ဘဝတစ္​​ေလွ်ာက္​လုံး ​ေငးၾကည့္ရင္းပန္းေလးျဖစ္​သြားခဲ့ရတဲ့ ​ေနၾကာပန္း ရဲ႕​ေနာက္​ကြယ္​က ​ေၾကကြဲဖြယ္​ ဇာတ္​လမ္းေလးကို နား​ေထာင္​ခ်င္​သလား...

ဟိုးအရင္​တုန္းက..
ဂရိပုံျပင္​ထဲက ​ေနၾကာပန္းေလးနဲ႕ထပ္​တူညီတဲ့ ​ေနၾကာပန္းေတြကိုအရမ္းခ်စ္​တဲ့မိန္းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​ရွိခဲ့ဖူးတယ္​....
ဘဝတစ္​​ေလွ်ာက္​လုံး အဲ့တစ္​စုံတစ္​​ေယာက္ကို ​ေငးရင္း သူမ​ေပ်ာ္​႐ႊင္​ခဲ့တယ္​...
လူအခ်ိဳ႕​ကသူ႕ကို မျဖစ္​နိုင္​တဲ့တစ္​စုံတစ္​​ေယာက္​ကို အလြန္​အက်ဴးစြဲလမ္းျခင္း​ဟာ ႐ူးသြပ္​မႉသပ္​သပ္​သာျဖစ္​​ေၾကာင္းအျပစ္​တင္​စကားဆိုၾကတဲ့အခါ...

သူမျပန္​​ေျဖ​ေနက်စကားအခ်ိဳ ့က..
မျဖစ္​နိုင္​မွန္းသိ​ေပမယ့္..သူ႕ကိုဒီအတိုင္းေလး ​ေငးရင္းေစာင့္ၾကည့္ေနနိုင္တာကိုက သူ႕အတြက္​အႀကီးမားဆုံးကံ​ေကာင္းျခင္းပါပဲတဲ့.....

ဒီဇာတ္​လမ္းေလးကို​ေရးခ်င္​​ေနတာၾကာပါၿပီ..
အခုမွလက္​​ေတြ႕ခ်​ေရးျဖစ္​တာပါ...
မျဖစ္​နိုင္​တဲ့လူတစ္​​ေယာက္​ကိုမွ
ႏွစ္​ႏွစ္​ကာကာျမတ္​နိုးမိတဲ့​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​အ​ေၾကာင္းကိုနား​ေထာင္​ခ်င္​ပါသလား..
ဒီဇာတ္​လမ္းေလးက​ေျပာျပပါလိမ့္မယ္​..
Fic coverလွလွ​ေလးလုပ္​​ေပးတဲ့အတြက္​..
oohsehunkucoကို​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​..
ႀကိဳးစားပါ့မယ္​လို႔ကတိ​ေပးပါတယ္​.
Tinkerbell-Luwei

ချစ်​ခြင်းဖြင့်ထုံမွှန်း၍မြတ်​နိုးခြင်းဖြင့်ဘောင်​ခတ်​ထားသည်​ Where stories live. Discover now