အပိုင္​း၃

443 68 13
                                    

ျပဴတင္​းတံခါးဆီက​ေန ထိုး​ေဖာက္​ဝင္​​ေရာက္​လာ​ေသာ ​ေန​ေရာင္္​ျခည္​​အခ်ိဴ ့က အခန္​းတြင္​းကို ျဖန္​႔က်က္​၍ ဝင္​​ေရာက္​လာသည္​...

စူးကနဲ  က်​ေရာက္​လာ​ေသာ ​ေန​ေရာင္​ျခည္​နဲ႔အတူ သူမႏိုးလာခဲ့သည္​...

အိပ္​ရာမွ လူးလဲထၿပီး ျပတင္​းတံခါး​ေပါက္​ကို ဖြင္​့လုိက္​မိ​ေတာ့
​ေလညႇင္​းတစ္​ခ်ိဴ ့က အခန္​းတြင္​းသို ့အလုအယက္​ ဝင္​​ေရာက္​လာ​ေလသည္​..

.မိုး​ေကာင္​းကင္​ကလည္​း ၾကည္​လင္​​ေတာက္​ပလို ့​ေန​ေပသည္​..

္​ဒီေန ့က သူ၏ ၃၈ႏွစ္​ ျပည္​့​ေမြး​ေန႔...

သူ၏ ေမြး​ေန႔တြင္​ အမွတ္​တရ ျဖစ္​​ေစရန္​ fansign ႏွင္​့တကြ သူ၏ ablum အသစ္​အား မိတ္​ဆက္​​ေပးမည္ ့အေၾကာင္း..။

လြန္​ခဲ့​ေသာ ႏွစ္​ပတ္​ခန္​႔က ထိုအ​ေၾကာင္​းကို သူ SNS ​ေပၚတင္​ခဲ့သည္​...

အျမဲပင္​ သူမတို ့အား အံျသသင္​့​ေစခဲ့​ေသာ သူသည္​ ထိုအ​ေၾကာင္​းကိုလည္​း ႐ုတ္တရက္​ပင္​ ​ေၾကျငာကာ အံျသသင္​့​ေစခဲ့ျပန္​သည္​..

မ​ေတြ႔ျမင္​ခဲ့ရသည္​မွာ ဆယ္​စုႏွစ္​ ၾကာခဲ့ၿပီျဖစ္​​ေသာ ​ေသာၾကာ​ေန႔အခ်ိဴ ့ကိုလည္​း ထို​ေန ့က သူမတို ့ျပန္​လည္​​ေတြ႔ခဲ့ရပါသည္​..

သူမ fansignသို ့ မသြားျဖစ္​ခဲ့သည္​မွာ ႏွစ္​အ​ေတာ္​ပင္​္​ၾကာခဲ့ၿပီ..
မွတ္​မွတ္​ရရ လြန္​ခဲ့​ေသာ ငါးႏွစ္​ သူ လက္​ထပ္​ခါနီး ျပဳလုပ္​ခဲ့​ေသာ fansign က ​ေနာက္​ဆံုးပင္​..

ထို​ေန႔က ဆယ္​ႏွစ္​တာအတြင္​း ပထမဆံူးအႀကိမ္​အျဖစ္​ သူ႔အား အနီးကပ္​​ ေတြ႔ခြင္​့ရခဲ့သည္​..

ထို​ေန႔က သူႏွင္​့အတူ ႏွစ္​​ေပါင္​းမ်ားစြာရိွခဲ့ပါ​ေသာ မိန္​းက​ေလးတို ့၏ ပါးျပင္​ထက္​တြင္​ မ်က္​ရည္​စအခ်ိဳ ့တြဲ ခို​ေနခဲ့သည္​..

သူသည္​ကား.နႉတ္​ခမ္​းကို တင္​းတင္​း​ေစ့၍ လြန္​ခဲ့​ေသာ အခ်ိန္​အခ်ိဴ ့ ထိုမိန္​းက​ေလးအား သူမိတ္​ဆက္​​ေပးခဲ့စဥ္​ကအတိုင္​း ​ေနာင္​တရခ်င္​းကင္​းမဲ့စြာျဖင္​့  ရပ္​​ေနခဲ့သည္​...

ချစ်​ခြင်းဖြင့်ထုံမွှန်း၍မြတ်​နိုးခြင်းဖြင့်ဘောင်​ခတ်​ထားသည်​ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ