အပိုင္​း၅

273 54 21
                                    

တစ္​ခ်ိန္​က်ရင္​​ေလ..
​ေငး​ေမာျခင္​း​ေတြကင္​းလို ့ မင္​းကို ခ်စ္​ၾကည္​့ခ်င္​ပါတယ္​...

*************

" miss..!!"
"Plz wake up"

သူမကိုယ္​ကို တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​က လႉပ္​ရမ္​း​ေနသလို ခံစားရတာ​ေၾကာင္​့ သူမ မ်က္​စိဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​မိသည္​....

ရႊန္​းစိူ​ေန​ေသာ အျပံဳးတို႔ျဖင္​့ ျပည္​့ဝ​ေန​ေသာ ​ေလယာဥ္​မယ္​​ေလးက
သူမအား ​ေတာက္​ပစြာ ျပံဳးျပၿပီး
"  Beijing ကို ​ေရာက္​ပါၿပီ႐ွင္​့" ဟု အဂၤလိပ္​ဘာသာျဖင္​့ဆို​ေလသည္​...

.သူမ အ​ေတြးလြန္​ၿပီး အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားခဲ့တာပဲ...

႐ွက္​႐ွက္​ႏွင္​့ ဖုတ္​ဖတ္​ခါထၿပီး ​ေလယာဥ္​မယ္​​ေလးအား ျပံဳးျပ၍ ​ေလယာဥ္​​ေပၚမွ ဆင္​းလာခဲ့သည္​...

​ေလဆိပ္​မွ ထြက္​လိုက္​မိ​ေတာ့..
ပ်ားပန္​းခတ္​မွ် သြားလာလႉပ္​႐ွား​ေနၾက​ေသာ လူအုပ္​ႀကီး...

ဖန္​လံုအိမ္​ၿမိဳ႕​ေတာ္​လို႔ တင္​စား​ေခၚ​ေဝၚၾကတဲ့ ၿမိဳ ့​ေတာ္​ ​ေဘက်င္​းရဲ႕ အလွ....

​ေဆာင္​းဝင္​ခါစမို ့ထင္​သည္​..
အ​ေအးဓာတ္​က အကဲပိုလို​ေနသည္​..

ပထမဆံုးအႀကိမ္​အျဖစ္​ သူရိွရာ သူ၏ ​ေမြးဇာတိကို ​ေျခ ခ်မိျခင္​း...

ငယ္​စဥ္​က လို
Ge က်မ ​ေရာက္​လာၿပီ​ေတြ ဘာ​ေတြ မ​ေျပာမိ​ေပမယ္​့ သူနဲ႔ ​ေကာင္​းကင္​တစ္​ခုထဲတြင္​ တစ္​​ေလထဲအတူတူရႉ​ေနရၿပီ ဆိုသည္​့ အသိက ​ေႏြး​ေထြး​ေစသည္​...

မိုး​ေကာင္​းကင္​​ေပၚက​ေန အဆုပ္​လိုက္​ က်ဲခ်​ေနတဲ့ အဲ့ဒီ ျဖဴလြလြ ႏွင္​းပြင္​့​ေတြကို ​ေငး​ေမာမိ​ေတာ့..
ႏွင္​းပြင္​့​ေတြက သူမပုခံူးထက္​ အသာအယာသက္​ဆင္​း​တယ္​..

​ေျမသင္​းရနံ႔​ေတြနဲ႔ ပိ​ေတာက္​ရနံ​ေတြ​ေမႊးပ်ံ ့ရာ အစဥ္​အျမဲ စိမ္​းစိုလန္​းဆန္​း​ေနတတ္​တဲ့ ​ေရႊဝါ​ေျမမွာ ႀကီးျပင္​းခဲ့​ေပမယ္​့..
ႏွင္​းပြင္​့​ေတြ​ေဝတဲ့ ခ်ယ္​ရီ​ေျမဟာ သူမ သ​ေဘာက်မိ​​ေသာ လက္​တစ္​ဆုပ္​စာမ်ွ အရာ​ေတြထဲမွ တစ္​ခု...

ချစ်​ခြင်းဖြင့်ထုံမွှန်း၍မြတ်​နိုးခြင်းဖြင့်ဘောင်​ခတ်​ထားသည်​ Where stories live. Discover now