အပိုင္​း၄

350 60 22
                                    

ဆယ္​့ငါးႏွစ္​...
သူ႔တစ္​​ေယာက္​ထဲကိုပဲ ​ေငးၾကည့္​့လာခဲ့တာ ဆယ္​့ငါးႏွစ္​တိတိရိွၿပီ...

​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားမ်ား​ေျပာင္​းလဲၾကသလို အ​ေၾကာင္​းအမ်ိဴးမ်ိဴးနဲ႔ သူ႔ကိုစြန္​႔ခြာသြားၾကသူ​ေတြလည္​း အမ်ားႀကီး...

တစ္​ခ်ိဴ ့က အခ်ိန္​မ​ေပးႏိုင္​​ေတာ့လို႔....

တစ္​ခ်ိဴ ့က​ေတာ ့မိုးဦးက်စ မိႉပြင္​့​ေလး​ေတြလို တစ္​ဖြဲ႔ၿပီးတစ္​ဖြဲ႔ ထြက္​​ေပၚလာၾကတဲ့ ငယ္​ငယ္​ရြယ္​ရြယ္​
ခပ္​​ေခ်ာ​ေခ်ာ ​ေကာင္​​ေလး​ေတြ​ေနာက္​ ​ေကာက္​​ေကာက္​ပါ​ေအာင္​ လုိက္​သြားၾကလို႔....

စသည္​ျဖင္​့ အ​ေၾကာင္​းအမ်ိဴးမ်ိဴးနဲ႔ သူ႔ကိုစြန္​႔ခြာသြားၾကတဲ့သူ​ေတြက ထြက္​သြားၾကတယ္​....

သူမ ကိုယ္​တိုင္​လည္​း သူ႔ကိုစြန္​႔ခြာဖို႔ စဥ္​းစားခဲ့ဖူးတယ္​..မဟုတ္​ဘူး ဆံုးျဖတ္​ခ်က္​ခ်ခဲ့တာ..

သူ႔ကို​ေမ့မ်ား​ေမ့ႏိုင္​သြားမလားဆိုႁပီး ခပ္​​ေခ်ာ​ေခ်ာ အသက္​ငယ္​ငယ္​​ေကာင္​​ေလး​ေတြကိုလည္​း ​ေျပာင္​းခ်စ္​ၾကည္​့ခဲ့ဖူးတယ္​....

ဒါ​ေပမယ္​့ သူမအတြက္​​ေတာ့..
သူမကို  အျမဲတမ္​း...
နႉတ္​ခမ္​းကိုတင္​းတင္​း​ေစ့ၿပီး စိုက္​ၾကည္​့​ေနတတ္​တဲ့ သူ႔ပံုရိပ္​​ေလာက္​ မဆြဲ​ေဆာင္​ႏိုင္​ခဲ့ဘူး...

မိုး​ေသာက္​ၾကယ္​ပြင္​့​ေလး​ေတြလို အလွပဆံူးျပံဳးျပတတ္​ၾကတဲ့​ေကာင္​​ေလး​ေတြက
သူရဲ႕ ခပ္​​ေခ်​ေခ် အျပံဳး​ေလာက္​ သူမကို မလႊမ္​းမိုးႏိုင္​ခဲ့ဘူး....

သူ႔ကိူလြမ္​းတယ္​...
​ေမ့ဖို႔ႀကိဳးစား​ေပမယ္​့ သူ႔ကိုလြမ္​းတယ္​...
မုန္​းတယ္​လို႔ ​ေအာ္​​ေန​ေပမယ္​့ သူ႔က္​ုလြမ္​းတယ္​...

Drama​ေတြထဲကလို မိုးဖြဲ​ေလး​ေတြလို တဖြဲဖြဲက်​ေနတဲ့ ဆာရာကူလမ္​းမထက္​မွာ ဆာရာကူရာပန္​းပြင္​့​ေတြကိုၾကည္​့ၿပီး မလြမ္​းဖူး​ေပမယ္​့...
Dandelion ပန္​း​ေတြကိုျမင္​တိုင္​း သူ႔ကိုလြမ္​းတယ္​....

​ေဘာလံုးပြဲရာသီ​ေရာက္​တိုင္​း သူသိပ္​သ​ေဘာက်တဲ့ မန္​ခ်က္​စတာယူနိႉက္​တက္​အသင္​းက ႏိုင္​တိုင္​း သူညမအိပ္​ပဲ TV ​ေ႐ွ ့ထိုင္​လို ့လက္​သီးလက္​​ေမာင္​းတန္​း​ေအာ္​​ေနအံူးမလားလို ့​ေတြးရင္​း လြမ္​းတယ္​....

ချစ်​ခြင်းဖြင့်ထုံမွှန်း၍မြတ်​နိုးခြင်းဖြင့်ဘောင်​ခတ်​ထားသည်​ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora