Evet Duru tilkileriyle plan yaptı.

49 6 0
                                    


Alo bir şikâyetim olacaktı memur bey, bir adam 1 haftaya yakın kapımın önünde bekliyor ve beni rahatsız ediyor bu durumlar ilgilenir misiniz? Tabi hanımefendi adresi ve isminizi alalım. Evet, teşekkür ederim. Görevimiz hanımefendi evinizden dışarı çıkmayın biz gelince sizi çağıracağız o kişinin olup olmadığını söylersiniz. Tabikide. Sen görürsün şimdi bay ukala. Pencerenin önünden ayrılmayacağım surat ifadeni çok merak ediyorum. 30 dakika oldu hala kimse yok bu kadar uzak olamaz herhalde evim. Acaba yolu mu bulamadılar. Olabilir aslında o kadar şansız bir insanım ki oda olur. Aha geldiler, şimdi sen bittin. Aşağı iniyordum ki bir polis memuru da yukarı geliyordu. Duru Safkan. Evet, memur bey. Lütfen gelir misiniz? Tabi bende oraya geliyordum. Hanımefendi bu mu sizi rahatsız eden kişi? Evet, aynen bu. Şikâyetçi misiniz peki? Evet şikâyetçiyim. Duru saçmalama şikâyetini geri alır mısın? Neden alayım rahatsız etmene göz mü yumim. Ne rahatsızlığından bahsediyorsun sen? Ne rahatsızlığı mı? Yapma bay ukala 1 haftadır buradan ayrılmıyorsun. 1 dakika ya sen benim adımı nerden biliyorsun? Hanımefendi konuşmanız bittiyse artık gitmemiz gerek. Aynı zaman da sizinde bizimle gelmek zorundasınız. Peki, tamam memur bey. Sana bir soru sordum bay ukala adımı nereden biliyorsun? Gerçekten hatırlamıyor musun sen beni. Hayır, hatırlamam mı gerek? Yok, hatırlamak zorunda değilsin elbet bir gün hatırlayacaksın kim olduğumu. Yarım saat içinde işlemleri hallettim o bay ukala artık rahatsız edemez beni de dediği şey kafama takılmıştı ne demek istemişti ki acaba. Telefonum çaldı bir an, arayan doktorum Aden hanımdı. Umarım döndüğünü söyler. Evet, buyurun Aden Hanım, Durucum ben döndüm acil seninle görüşmemiz gerek. Ne oldu, Aden Hanım kötü bir şey mi oldu? "Geldiğinde konuşuruz" dedi ve kapattı ne olduğunu anlayamadım bile. Of ya neden her şey üst üste gelmek zorunda, hiçbir şey yapmak istemiyorum of.

Saat çoktan 16.00 akşam oluyordu yavaş yavaş. Aden hanımı tanıştığımdan bu yana hiç öyle görmemiştim. Ya anlattıklarına ne demeli, ne demek istedi söylediklerinden pek bir şey anlamadım. Neyse yarın tekrar görüşeceğiz zaten o zaman daha ayrıntılı bir şekilde dinlerim. En iyisi ben yine sahile gideyim nasıl olsa evde kimse yok. Sahil kenarında yürümeyi çok seviyorum ordayken bir an olsun düşüncelerimi durdurabiliyorum. Nasıl olduğunu bilmesem de oluyor işte bir şekilde. O da ne? O gördüğüm bay ukala mıydı bana mı öyle geldi. Halüsinasyon görmeye başladım sanırım ama sanki yüzü aynı da giyimi farklıydı. Galiba benzettim. Beni düşürdüğü duruma bak ya içerdeyken bile rahatsız edebiliyor pislik bay ukala. Şuracıkta uyuyabilsem ne kadar güzel olurdu ya. Gece burada yıldızlar ne güzel olur şimdi keşke kalıp izleyebilsem ama gitmem gerek kızlar merak eder şarjım da az hem. Bir şeye çarptım. Bu da ne, bay ukala sen ama sen içerdeydin nasıl çıktın? Sence benim gibi birisinin orada kalması mümkün mü? Değil mi? Değil. EE otur gitme bir yere konuşalım. Nerede kalmıştık yalancı cadı. Yalancı cadı mı? Ben yalancı değilim. Şuan yanında olduğuma göre. Eminim rüşvetle çıkmışsındır. Asla öyle huylarım yoktur. Anladılar senin yalan söylediğini bıraktılar. Hey nereye dursana gitme. Neden gitmeyecek mişim? Burada durup beni yalancılıkla suçlamanı mı dinleyeceğim. Tamam, yalancı değilsin sen, gitme. Gitmemene sevindim. Sus da bir huzur bulayım. Peki, yalancı cadı. Ne dedin sen bir daha tekrar et bakim. Yok, bir şey demedim sen yanlış duydun herhalde. Hım eminim öyledir her neyse sessiz ol. Son bir şey daha bu son birkaç saat sonra gece olacak o zaman da burada olacak mısın? Bundan sanane ister olurum ister olmam. Bende eşlik edebilir miyim eğer istersen. Tabii ki de hayır. Asla seni burada yalnız başına bırakmam delilik bu. Hıh bir deli demediğin kalmıştı bay ukala onu da dedin. Sağ ol ya ne kadar iyisin. Teveccühünüz efendim sizin kadar iyi olmasam da idare ederim. Birde dalga geçiyor pislik. Bir şey söyleyebilir miyim Duru? Söyleme. Bu dünya için çok tehlikelisin ama merak etme ben buna son vereceğim. Pardon anlamadım ne demek istedin? Ha yok bir şey ya gamzelerin diyorum çok güzel saklanıyorlar ama gülümsediğinde ortaya çıkıyorlar. Şey... Bir şey söylemek zorunda değilsin Duru. Salak mısın sen acaba bay ukala sadece dediğin şeyler çok saçma diyecektim. Hemen egon tavan yapsın. Ne dedin sen egon mu dedin gel buraya çabuk. Yakalıya massın ki yakalıya massın ki... Yakalarsam ne istersem yapacak mısın? Sen önce bir yakala da bay ukala sonra karar veririz. Tabi beni yakalaya bilirsen. Yakalarım da sende biraz insaflı ol dur artık yeter. Durmayacağım durmayacağım çok eğlenceli şuan senin böyle görmek. Demek beni böyle görmek hoşuna gidiyor hı. Sen görürsün şimdi. Aaa bırak beni. Bırakamam Durucum evet şimdi seni yakaladığıma göre istediğim şeyi söyleye bilirim. Hım ne istesem acaba senden. Ya tamam bırak da öyle iste. Hayır, kurnaz tilki seni bırakınca kaçacaksın bir daha yakalayamam seni bırakırsam bir daha tutamam. Neden söyledikleri bana heyecan veriyordu anlamıyordum ama kollarında olmaktan rahatsızlık duymuyorum aksine güvende hissediyorum kendimi. Evet, hazır mısın söylüyorum istediğim şeyi. Evet, söyle hadi. Neden bana böyle bakıyor ya. Yoksa kötü bir şey mi isteyecek?

MEYUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin