(T/N) hirtelen egy éles sípolást hallott, majd minden elsötétült.
-(T/N)! (T/N)! Kicsikém... -szólongatta az összeesett lányt a hadnagy, akit mindennél jobban szeret. Fogalma sem volt, mi lett vele. Az előbb még vidáman nevetett, most meg karjaiban hever. Teljesen lesokkolt, és képtelen volt józanul gondolkodni. Az ebédlőben a légy zümmögését is hallani lehetett.
-Vigyük az orvosiba, gyorsan! -kiabált Hanji. Ő is őszintén aggódik (T/N) miatt.
-Jesszus, mi történt vele? -töprengett Eren. Egy csomó hasonló bekiabálást lehetett hallani, ami még jobban felhúzta Levit. Mindenki (T/N) körül sorakozott, egymás hegyén-hátán, ahelyett, hogy bármit is tettek volna a lány érdekében.
-Csináljatok már valamit, ti idióták! -rivallt rájuk, és a kedvese vállát rázogatta. Rendesen lélegzett, úgyhogy sok baj nem lehet vele, főleg ahogy ő ismeri. Ettől jobban megnyugodott, de akkor sincs minden rendben. Berontott egy fehér köpenyes pasas, megmérte a pulzusát. Ehhez nem kellett nagy tudás.
-Csak elájult. -jelentette ki, mire Levi felvonta a szemöldökét.
-Mintha ezt eddig nem tudtuk volna. Inkább azt mondjad már, mitől, te barom. -morogta.
-Nyugalom, fiatalember, nem kell idegeskedni. -hívta fel a figyelmet az aggodalmamra.
-Könnyű azt magának mondani. - vágta rá, majd felemelte (T/N)-t, és felvitte a gyengélkedőbe. Elzakatolt a szobáig, és letette az ágyra. Betakargatta, és leült a székre. Nem fog megmozdulni mellőle. Szemmel fogja tartani. Megfogta a kezét. Jéghideg volt. "Remélem, nem lesz semmi maradandó problémája. Az az én lelkemen száradna."
A férfi kopogásra lesz figyelmes az ajtó felől.
-Bejöhetek, uram? -mondta valaki. Nem is nagyon figyelte, ki volt, mert túlságosan el volt foglalva (T/N)-val/vel. Inkább odasétált, és kinyitotta az ajtót. Szerencsétlen gyerek majdnem orra esett. Eren csak bámulta.
-Mit bámulsz kölyök? -törte meg a csendet. Látszólag feszült volt.
-Áh, én csak... Meg szerettem volna nézni (T/N)-t. Azt hittem, egyedül van. -motyogta alig hallhatóan.
-Má' mé' lenne? -vonta fel a szemöldökét.
-M-mert hát izé... Csinálok teát!- vágta rá. A hadnagynak nem is volt kedve firtatni. Ez a kölyök olyan furcsa néha. Ráadásul most jobb dolga is van.
-Szaros kölyök. -morogta, majd visszavágta magát a székre, és keresztbe tette a lábát.
"Mintha a hadnagy egy kicsit megpuhult volna, mióta (T/N)-vel/val van." -gondolta Eren, az ajtót behajtva maga után.
YOU ARE READING
Levi x Reader HUN
FanfictionSziasztok, Figyelem, a könyvben szexuális tartalom és trágár szavak találhatóak. Köszi, hogy itt vagytok. Nem gondoltam volna, hogy ennyien fogtok majd rajta rágódni, és csillagozni. Köszönöm szépen lmao♡