Ea a oftat, şi s-a uitat la ceas pentru a mia oară pe ziua de astăzi.
Era la ultima oră şi se simțea foarte entuziasmată să îl întâlnească pe Jimin peste o oră.
De sigur, se simțea şi agitată şi în acelaşi timp emoționată dar mai mult era entuziasmată să îl cunoască.
Arăt bine azi?
Va crede că sunt urâtă?
Dacă nu va veni?
Se gândea ea la tot felul de lucruri.
A auzit clopoțelul , şi şi-a pus repede cărțile în geantă înainte să işi ridice telefonul. I-a lăsat o scrisoare lui Jimin mai devreme în acestă dimineață, spunându-i că i-ar face plăcere să se întâlnească, şi i-a lăsat şi numărul ei în caz că el vrea să o contacteze.
Era ora 15 , ea s-a dus la bibliotecă şi şi-a luat o carte în mână înainte să se aseze jos pe scaun şi să-l aştepte.
Au trecut câteva minute , iar ea nu se putea opri din a se uita încontinuu prin bibliotecă după el.Oare nu va veni?
S-a întrebat ea în timp ce a verificat ora. Era 15:15, el întârziase un sfert de oră. Poate are ceva de făcut? , s-a gândit ea şi a lăsat cartea jos, nu mai era interesată în citit, oricum nici nu era concentrată.
15:40
16:05
16:30
17:10
Ea l-a aşteptat timp de 2 ore.
A oftat, şi-a luat lucrurile şi a plecat de la bibliotecă.
A scos o foaie de hârtie , şi i-a scris un mesaj lui Jimin înainte să meargă la el în clasă şi să îl lase sub bancă.Pentru Jimin:
Am avut ceva de făcut după şcoală, îmi pare rău dar nu am putut veni la bibliotecă!!, a mințit ea
Ne vom vedea data viitoare :)
-P.S