Capitolul 16

1.2K 89 6
                                    

Ea avea altă şansă să îl întâlnească pe Jimin.

A zâmbit după ce i-a citit mesajul din nou, iar apoi şi-a pus telefonul pe masă. Venise cu câteva minute mai devreme dar nu îi păsa. Nu ar fi vrut ca Jimin să o aştepte pe ea în loc oricum.

Exact la 15:30, ea a auzit clopoțelul de la uşa cafenelei, şi-a întors capul şi l-a văzut pe Jimin care se uita împrejur după ea. Ea i-a spus într-un mesaj că va purta o jachetă neagră, ca el să o poată recunoaşte.

"Aştept de mult timp să te întâlnesc !, Numele meu e Jimin, după cum ştii deja.", a încercat el să facă lucrurile să pară mai puțin ciudate şi şi-a întins mâna spre ea, iar ea a dat mâna cu el în timp ce inima îi bătea nebuneşte.

Asta e! Jimin stă chiar acum în fața ei.

Inima ei nu era singura care bătea repde,inima lui Jimin bătea la fel. Ochii ei îi se păreau frumosi lui Jimin, iar părul ei negru o completa perfect. Era frumoasă în ochii lui.

Poate nu era cea mai frumoasă fată pe care a întâlnit-o , dar era prima fată care i-a făcut inima să bată atât de repede.

"P-Park Sooyoung", s-a prezentat ea , iar Jimin i-a zâmbit.

"Iți mulțumesc că mi-ai trimis scrisori, chiar m-ai făcut să zâmbesc, mi-aş fi dorit să iți mulțumesc mai devreme, dar nu am ştiut cine eşti.", Sooyoung a dat din cap înainte să se uite la Jimin din nou. Ea încerca să evite să îl privească în ochi, dar când şi-a ridicat privirea ochii lor s-au întâlnit.

"Mă bucur că te-am făcut să zâmbeşti. Nu am crezut niciodată că voi vorbi cu tine."

"Nici eu. În orice caz, vrei să mergem la film împreună? , am luat bilete la un film nou", el a scos biletele şi i-a înmânat unul iar ea a dat din cap dornică. Ea nu prea era fana filmelor, dar dacă asta însemna să petreacă timp cu Jimin, era de acord.

"Mi-ar plăcea."

"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Scrisori | Park JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum