"Sooyoung , sunt 30 de grade afară, de ce porți hanorac? , şi de ce stai cu gluga pe cap?", a întrebat-o Jimin îngrijorat.
Trebuia să îl poarte. Avea zgârieturi pe mâni . Hărțuirile s-au înrăutățit şi mai mult după petrecere. Dulapul ei e constant umplut cu bilețele care conțin mesaje urâte, iar fetele mereu încercau să găsească un motiv să o bage în belele.
Fetele o împing într-un colț şi îi aruncă insulte în timp ce o trag de haine şi o lovesc în brațe. Sooyoung nu îndrăznea să-i spună lui Jimin. Asta ar înrăutăți şi mai mult situația.
"E doar o răceală. N-am nimic."
"De ce nu vrei să-mi spui"?, Jimin s-a uitat în jos lacrimi formându-se în ochii lui după ce i-a tras mâneca şi a văzut ce avea pe mână.
"De ce nu vrei să-mi spui despre asta?, De ce suferi de una singură?", s-a uitat el la Sooyoung care avea capul în jos.
Cum ar fi putut să-i spună? Nu ar avea curaj
"Hai să.., Hai să luăm o pauză Jimin", a mormăit ea iar Jimin a înghețat înainte să îi de-a drumul la mână
"Ce?"
"Doar am nevoie de puțin timp sigură, să mă gândesc la toate astea. Doar dă-mi puțin timp. Nu ne despărțim", a zâmbit ea înainte să se întoarcă cu spatele la Jimin trăgându-şi mâneca în jos şi lăsându-l pe Jimin cu inima frântă.