Capitolul 36

898 70 7
                                    

"Şi aici avem lucrări realizate de studenții din ultimul an. Trebuie să recunosc sunt chiar reuşite, şi elevii sunt chiar foarte talentați."

Jimin a zâmbit la remarca făcută de Director.

În sfârsit primise o şansă să viziteze şcoala visurilor lui, Şcoala de Arte din Australia. Nu, nu a fost acceptat în şcoală, ci a fost selectat printre studenții de schimb.

"Ah, această lucrare e fantastică nu crezi Jimin?", ei s-au oprit în fața unei pânze uriaşe iar Jimin încerca să descifreze semnificația lucrării.

Era o siluetă a unui cuplu,fata era aplecată spre obrajii băiatului iar fundalul era plin cu mii de scrisori bine aranjate.

"Ea a venit din Coreea defapt, şi când mi-a arătat lucrarea ei mi-a explicat că a renunțat la tot doar că să işi urmeze visele aici. A pictat amintirea ei preferată alături de iubitul său. Chiar m-am emoționat când am citit scrisorile una după alta.

Jimin a dat din cap şi a făcut un pas mai aproape ca să citească scrisorile fixate pe pânză.

Prima oară când te-am văzut mi-am spus că eşti foarte drăguț, ştiu că primeşti multe scrisori de confesiune din partea fetelor , deci chiar nu mă deranjează dacă o ignori pe a mea.

Îmi pare rău că sunt aşa o pacoste.
Nu trebuie să îmi mai citeşti scrisorile dacă nu vrei. Să ai o zi frumoasă :)

Iți mulțumesc mult că mi-ai răspuns!! Chiar mi-ai făcut ziua mai frumoasă :) sper că ne vom apropia unul de altul mai mult.

Glumesc, adică îmi doresc sa ne apropiem dar momentan mi-ai răspuns si asta îmi eşte de ajuns. Să ai o zi bună !

El s-a încruntat, mutându-şi privirea pe următoarea scrisoare în timp ce gândea profund. El nu întelegea de ce simțea că le-a mai citit înainte.

Dacă citeşti această scrisoare înseamnă că sunt deja în avion în drum spre Australia.

Iți mulțumesc că ai fost alături de mine şi pentru că ai fost un iubit atât de grozav. Îmi pare rău că nu am putut să fiu o iubită la fel de grozavă pentru tine şi pentru că nu te-am putut face cel mai fericit băiat aşa cum ți-ai dorit.Iți mulțumesc că m-ai făcut să mă simt iubită.

Nu şțiu ce se poate schimba într-un an, nu iți cer să mă aştepți. Dute şi cunoaşte fete şi întâlneşte-te cu una care chiar te merită.

Să rămâi sănătos şi fericit, da?

Te iubesc Jimin, şi îmi pare rău că am plecat.

"Din întâmplare , numele ei e cumva Sooyoung?", Jimin s-a întors spre director.

"Cum ai---"

"Unde e acum?"

"Cred că e pe cale să plece de la şcoală. Orele ei s-au terminat acum câteva minute. Care e problema?"

Lui nu-i venea să creadă, A ieşit repede din camera cu lucrări de artă şi coborât scările. Trebuia să o găsească ,să îi dovedeasca că se înşeală.

Un an a schimbat multe lucruri,dar lucrul care nu s-a schimbat este iubirea lui față de ea.

"Ne vedem mâine, Pa!", Jimin a înghețat întorcându-se după ce a auzit o voce cunoscută.

"Sooyoung!", a țipat el fugind pe hol şi încercând să nu o piardă printre studenți

"Sooyoung--"

"Jimin?"


Scrisori | Park JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum