Capitolul 28

969 71 2
                                    

Sooyoung l-a ridicat pe Jimin de pe podea şi l-a dus în camera lui apoi l-a aşezat uşor pe pat.

Era speriată. Nu ştia ce ar trebui să facă. A început să cotrobăie prin toate sertarele iar când a găsit în sfârsit un termometru a răsuflat uşurată.

"39 de grade". Oh Doamne", a scăpat ea termometrul apoi a fugit repede să găsească o cârpă apoi s-a îndreptat spre chiuvetă unde a udat-o bine şi a stors excesul de apă.

I-a aşezat cu grijă cârpa de frunte, apoi a ieşit din cameră şi s-a dus să îi cumpere medicamente.

După ce s-a întors le-a pus pe noptiera lui împreună cu o sticlă de apă apoi s-a decis să îi facă ceva de mâncare , Jimin a spus că nu a avut deloc poftă de mâncare zilele astea aşa că s-a gândit că terciul ar fi cel mai potrivit.

După ce a terminat totul, Sooyoung a scos notițele pe care i le-a dat Jin şi le-a aşezat pe masă dar înainte să plece i-a lăsat şi o scrisoare.

Pentru Jimin:

Ti-am făcut terci , l-am lasat în cuptor.
Medicamentele sunt pe masă, aminteşte-ti să le iei după ce mănânci. Şi ți-am lăsat şi notițele de la Jin.

Sper să te faci bine repede. Voi pleca, nu cred că vei vrea să mă vezi după ce te trezeşti.

Ai grijă Jimin, Îmi pare rău.

-Sooyoung

Scrisori | Park JiminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum