"Ah kahretsin hemen bana Park Jimin'in evinin adresini buluyorsun Hoseok!"
"..."
"Tamam bekliyorum hızlı ol!"
Jimin bana o mesajları attığından beri kafam yerinde değildi ben onun için endişeleniyordum. Ve bu bana değişik hissettiriyordu.
Koltuktan kalktım ve sağa sola yürümeye başladım hiçbir yere sığmıyordum. Gelen bildirim sesi ile bakışlarım telefona kaymıştı.
Gönderen: Hoseok
*Adres* evi burası ama şu anda evde değil arkadaşı onu hastahaneye götürmüş nedenini bilmiyorum. *Adres* bu hastanenin adres umarım işine yarar.Gönderilen: Hoseok
Sağol hyung inan çok işime yarayacaklar.Jimin
Uyandığımda beyaz bir odanın içindeydim yanımda Seokjin hyung vardı. Benim için endişelenmiş olmalıydı.Kalkmak için doğrulmuştum ki acıyan kollarımla inlemiştim.
Sesli inlemiş olcam ki Seokjin hyung'u uyandırmıştım.
"Ah Jimin uyanmışsın tanrım iyi misin?!"
"İyiyim hyung"
"Neden yaptın ne kadar korktum biliyor musun?!"
"Özür dilerim"
"Yedek anahtarın nerede olduğunu bilmesem ne olacaktı Jimin?!"
"Ö-özür dilerim d-dedim ya hyung" artık gözyaşlarımı tutamıyordum. Birden Seokjin hyung'un sarılmasıyla ağlamam daha da şiddetlenmişti.
"Şşşş tamam ağlama sadece çok korktum ve üzüldüm. Jimin bu arada bu sabaha kadar kahverengi saçlı, uzun boylu, kaslı, benim kadar olmasa da yakışıklı bir adam dışarıda bekledi kim olduğunu sorduğumda cevap vermedi öyle birini tanıyor musun?"
Duyduklarım beni şaşırtmıştı tıpkı Jungkook'u anlatıyordu ne yani Jungkook benim için burada beklemiş miydi?
Evewttt yine sıkıcı bir bölüm... Belki de yazmayı bırakmalıyım.
Neyse sizinle paylaşmak istedim kpop dans yarışması oldu ve 25-30 grup arasından biz 3. oldukkkkkk sevinçliyim çok çalışıyorduk cidden.Kendinize iyi bakın üzülmeyin💕
Görüşmek üzere🖤🌸🖤🌸🖤🌸🖤🌸BANGTAN ile kalın...💛
Yine aklıma düştün... J'🌹😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey boy! ||Jimin+Jungkook||
FanfictionJKook: 15 dakika önce saydıracaktım neredeyse şimdi içimi döküyorum ne kadar dengesizim. Bilinmeyen:Ben seni her halinle sevdim şu an hiçbir şey değişmedi.