Öncelikle daha önce yazdığım şeyde yanımda olup mesaj atanlara çok teşekkür ediyorum bu birkaç gün içerisinde okula gitmedim bazı şeyleri ölçüp tarttım ve düşüncelerimin ne kadar saçma olduğunu anladım benim daha gerçekleştirmem gereken bir sürü şey var :) bu yüzden yanlış bir şey yapmadan beni durduran sizlere teker teker teşekkür ediyorum.
Veeeee yarın benim doğum günüm evet Sehun ile aynı gün doğdum ksşpsözlsç.
Neyse bu bölümü umarım beğenirsiniz...
Başlıyorum🖤JKook : Jiminiee~~
Bebeğimm~PJimin : Aşkımm~~~
JKook : Jimin bu akşam saat onda *konum* burada ol zaten kapıya şoför gelecek haberin olsun.
PJimin : Tamam bir sorun yok değil mi Jungkook?
JKook : Sen sadece gel Jimin.
PJimin : Tamam orada olacağım.
JKook : Bekliyorum.
Jimin'den
Jungkook bana mesaj attıktan sonra içimi bir korku kaplamıştı nedensizce. Meraklanmaya başlamıştım.
Bir an önce akşam olsun istiyordum.
Saaate baktığımda 14.30 olduğunu gördüm. O kadar heyacanlaydım ki ne düşünmem gerektiğini bilmiyordum. Kötü bir his vardı içimde. Jungkook'u kaybetmek istemiyordum. Tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyordum.
Jungkook'tan
Jimin'e mesaj attıktan sonra etrafı hazırlamaya başladım.
Jimin'in endişelendiğini düşünüyordum. Muhtemelen benden böyle bir mesaj almayı beklemiyordu.Etrafa baktığımda her şey güzel görünüyordu.
(İnsanları görmezden gelin lütfen...)
Etraftan emin olduktan sonra kabine girip yanımada getirdiğim üstümü değiştirdim. (Evet kabin olduğunu düşünün ösjısndjsl)
Üstümü giydikten sonra kabinin aynasından kendime baktım. Güzel görünüyordum.
Hazırladığım yere oturup Jimin'in gelmesini bekledim.
Jimin'den
Şoförün geldiğini görünce aşağı indim. Araba siyah büyük bir arabaydı.
Arabanın içine bindiğimde sordum "Nereye gidiyoruz acaba?" adam bana döndü ve gülerek "Jungkook bey kesin söylememem gerektiğini söyledi" dedi. Kafamı olumlu anlamda salladım.
Araba ilk olarak büyük bir mağazanın içinde durdu.
İçeri girdiğimizde güler yüzlü güzel orta yaşlı bir kadın yanımıza gelip "Siz Jimin bey olmalısınız düşündüğümden daha zayıfsınız."
düşünerek kafasını salladı. "Buyrun size bir kaç takım göstereceğim" diyerek ilerledik ben ise tüm şaşkınlığımla sadece kafamı salladım.En az iki saattir kıyafet deniyordum ama kadın hiçbirini beğenmiyordu.
En son parıltı bana yakıştığını düşündüğüm takımı giyip kabinden çıkmıştım.Kadın beğendiğini ifade eden sesler çıkarıp yanıma geldi "işte bu harika gözüküyorsun hadi şimdi makyajını yapalım" çekiştirerek götürdü.
Makyajım bitmişti boy aynasının karşısına geçip kendime baktım. Gerçekten güzel olmuştum.
Kadına teşekkür edip oradan çıktık ve arabaya bindik.
Akşam olmuştu. Araba sahil gibi bir yerde durduğunda çok şaşırmıştım çünkü burası çok güzeldi. Etrafa bakarken arkamdan bana sarılan eller ile irkildim. "Gelmişsin ç-çok güzel o-olmuşsun" deyip dudağıma küçük bir öpücük kondurmuştu.
"Bunlar ne Jungkook burası çok güzel neden geldik?" sorduğumda ellerimi tutup beni masanın olduğu yere doğru götürmüştü.
Masadaki yemekler güzeldi bunun üzerine dalga geçtim "Bunları sen mi yaptın Kook?"
"Yok Jimin kkkk ama biz seninle sonra başka bir şey yapacağız" gülerek söylediğinde ben de gülmüştüm.
Yemeklerimiz bittiğinde Jungkook oturduğum sandalyenin yanına geldi dizinin üstüne çöküp elindeki kadife kutuyu bana uzatmıştı ve sonra ardından o mükemmel cümleleri söylemeye başlamıştı.
"Jimin bu güne kadar bir sürü şey yaşadık ama artık zamanının geldiğini düşünüyorum rüyalarımdan gerçeğime, karanlıktan ışığa geçişime, gündüzden geceme, dünümden yarınıma ortak, sesime, nefesime, sensiz aciz bedenime destek, ruhuma, kalbime, beynime eş ol istiyorum. Hep seninle dolu olmak istiyorum. Baktığım her yerde, duyduğum her şarkıda, okuduğum her satırda seni bulmak istiyorum. Ben senin olmadığın bir hayat istemiyorum tamamiyle bir ömür benim olur musun sevgilim?"
Artık ağlıyordum. Bu kadar duygu karmaşası fazlaydı.
Daha fazla bekletmeden "EVET EVET EVET JUNGKOOK HER ŞEYİMLE SENİN OLMAYA HAZIRIM BEN" deyip sarılmıştım. Ayrıldığımızda yüzüğü parmaklarımıza takıp uzun bir öpücüğe başlamıştık. Tutkuyla öpüyorduk birbirimizi...
Finale son 2 bölüm...
Hatalarım varsa özür dilerim...🙍🏻♀️Kendinizi sevin💜
İyi geceler🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey boy! ||Jimin+Jungkook||
FanficJKook: 15 dakika önce saydıracaktım neredeyse şimdi içimi döküyorum ne kadar dengesizim. Bilinmeyen:Ben seni her halinle sevdim şu an hiçbir şey değişmedi.