Four

7.7K 525 235
                                    

Bilinmeyen: Birlikte değilsek, hayatın ne değeri olabilir ki? Bilir misin? İnsan, hayatının aşkını gördüğünde zaman dururmuş.

Bilinmeyen: Ben buna inanmıyorum çünkü sen benim dünyamı şekillendiren ona renk verensin.

Bilinmeyen: Bana dedin ki 'aşk diye bir şey yok' ama Jungkook aşka tamamen teslim olana dek onun ne olduğunu asla bilemeyeceksin.

JKook: Aşk aptallıktır.

Bilinmeyen: Aptal gibi gözükmeye razı değilsen, aşık olmayı hak etmiyorsun demektir.
Ama ben yine de o sevgiyi sana vereceğim. Hayatta en zoru, birinin seni sevmesine izin verecek cesarete sahip olmaktır. Ama korkaksın Kook ve ben buna rağmen vazgeçemiyorum.

Bilinmeyen: Kalbin kırılabilir Jungkook ya da dünyanın en güzel aşkını yaşayabilirsin. Ama denemediğin sürece, asla bilemeyeceksin. Neden kaçıyorsun?

JKook: Aşk yok sevgi yalan!          Eğer gerçekten varsa anlatsana bana bay çok bilmiş(!)

Bilinmeyen: Dinle!

Bilinmeyen: Kendi benliğini yok edip O olmaktır. Kapıyı çaldığında içeriden gelen "Kim o" sesine "Sen" diye yanıt vermektir. Baktığı yerlerde hep O'nu görmektir.
Biyolojinin bozulmasıdır aynı zamanda. Sebepsiz mutlu olmandır mesela, iştahının açılmasıdır, çiçekleri, böcekleri, çimenleri fark etmendir. Sabah erkenden uykunu alarak uyanmandır. Sonsuz bir enerji kaynağıdır. O her aklına geldiğinde sanki içinde iki atom çarpıştrılmış gibi bir enerji açığa çıkması ve onu harcayacak yer bulamamandır. Bu yüzden miden bulanır bazen, bazen başın döner, için karıncalanır.

Bilinmeyen: Sonra sana bir mesaj atar. Der ki;"
"Onu sakla güzel bir zamanda güzel bir şekilde seninle olmaya geldiğim zaman alacağım"
İşte aşk o zaman beklemek olur. Beklemek ama ne beklemek. Hem zaman geçmez, hem de O'nu beklemenin tadına doyamazsın. Hem istersin hemen gelsin, hemde dersin ki sonsuza kadar beklerim seni.

Bilinmeyen: Onca şey yazdım, aşkı anlatabildim mi? Bence hayır. Ama derim ki, iyi ki yaşattın bana bunları...

JKook: Ben mükemmel biri değilim                    beni neden bu kadar seviyorsun?

Bilinmeyen: Doğru. Ben mükemmel değilim ama sen mükemmelsin Jungkook zaten asıl soru birbiriniz için mükemmel olup olmadığınız.

Bilinmeyen: O yüzden bırak da seni sevmeme izin ver.

JKook: O zaman sev beni.

JKook: Bu arada ismin ne?

Bilinmeyen: Jimin. Park Jimin. Memnun oldum Jeon Jungkook.

Bilinmeyen: Peki sana bir soru sormama izin ver. Neden aşka inanmıyorsun? Bu önyargın neden?

JKook: Şimdi sen dinle o zaman.

JKook: Lisenin ilk günü heyecanlıyım falan
işte okula geldim bir çocuk bana çarptı tam kaldırıp bağıracağım.

JKook: Gördüğüm suratla sustum kaldım o 
çok yakışıklıydı gözleri çok güzel bakıyordu. Burnu kaşı gözü hepsi özenle yaratılmış gibiydi.

JKook: Sonra önüme gelen saçları işaret parmağı ile ittirmişti heyecanlanmıştım. Sonra zaman geçti bana kötü davranan herkese sataşıyor beni koruyordu. Ona aşık olmuştum.

JKook: İşte yine bir gün bana kantinde kötü
davranıyorlar geldi yardım etti. Sonra okulun
deposuna götürdü. Önce bana aşık olduğunu söyledi sonra bana sahip oldu buna izin verdim. Ama sonra beni bıraktı ve sadece şunları dedi: "Zevk verdin küçük artık defol 10 metre yakınımda görmeyeceğim seni"

JKook: O günden sonra her şey bitmişti benim için.

JKook: 15 dakika önce saydıracaktım
neredeyse şimdi içimi döküyorum ne kadar dengesizim.

Bilinmeyen:Ben seni her halinle sevdim şu an hiçbir şey değişmedi.

Bilinmeyen: Ayrıca tüm yaralarını saracağım sadece güven bana Kook.

JKook: Sana güvenmek istiyorum Jimin.

🌸🖤
Umarım beğenirsiniz.✨💛

Hey boy! ||Jimin+Jungkook||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin