Yiçemmm ya çok tatlı lann mxöxkkd
"Ya Hoseok hyung Taehyung'a bir şey söyle saçımı bozuyor"
"Aa Taehyung bırak Jimin'i damat o"
"Ya dalga geçme hyung kkk"
"Tamam tamam sustum yoksa Jungkook beni döver"
Aynaya bakıp tekrar gülümsedim bugün Jungkook ile evleniyorduk en mutlu günümdü bugün...
Tekrar aynaya baktığımda güzel görünüyordum.
Biçimli saçlarım özenle yapılmış makyajım ve takım elbisemle hoşuma gitmiştim."Ya ben çok heyecanlandım Jungkook da daha gelmedi acaba kaçtı mı?"
"Saçmalama Jimin ne diyorsun birazdan burada olur Jungkook"
Odadaki sandalyeye oturup beklemeye başladım.
"Hah Jungkook geliyor Jimin kalk çabuk!!!"
Heyecandan yere düşüyordum az kalsın!!Jungkook odaya girdiğinde direk yanıma gelip bana sarılmıştı ben de zaman kaybetmeden karşılık verdim ayrılıp dudaklarımı onun dudaklarına kısa süreliğine bastırdım. Tam geri çekilecektim ki beni daha da kendine çekip sertçe öpmeye başladı. Öpüşmemiz iyice ilerlediğinde arkadan Taehyung'un öksürme sesi geldi.
"Azıcık sabredin ne yapacaksanız akşam yaparsınız"
Bu dediğine karşı utandığımda yüzümü Kook'un göğsüne yasladım.
"Hadi siz içeri geçin bizi Jimin ile yalnız bırakın"
"Tamam be gidiyoruz yalnız hakim olun kendinize"
"Bak dayak istiyor!" diyen Jungkook'a baktım. Çok şık görünüyordu. Özenle yapılmış saçı makyajı ve parıltılı takımı ile gözlerimi kamaştırmıştı.
"Ya Jungkook bu böyle olmaz ama sen çok yakışıklı olmuşsun" deyip dudaklarını büzdüm.
"Ama Jiminiee benim gözüm senden başkasını görmüyor ki hem dudaklarını öyle yapma yoksa dudaklarını parçalayacağım"
"Ya tamam hemen şımarma içeri gidelim herkes bizi bekliyor"
Elimi tutup içeri doğru yürüyorduk. Şık gösterişli tarihi bir saray seçmiştik. Büyük merdivenlerden inerken herkes bize büyülenmiş gözlerle bakıyor alkışlıyordu.
Nikahı kıyacak kişinin önüne geçtik "Siz Jungkook bey Jimin beyi hayatınız boyunca koruyacağınıza söz veriyor musunuz?"
"Sofrayı toplarken sana yardım edeceğime ve tabağımı lavaboya değil, bulaşık makinesine yerleştireceğime seni hep koruyacağıma söz veriyorum."
Jungkook'un bu dediğine herkes gibi ben de gülmüştüm.
"Peki siz Jimin bey ne olursa olsun hep Jungkook bey'in yanında olacağınıza söz veriyor musunuz?"
"Sürekli şikayet etmeyeceğime,
Kredi kartlarını çökertip seni üzmeyeceğime,
Sık sık ağlayarak evden gitmeyeceğime,
Pahalı hediyeler istemeyeceğime,
Alışveriş konusunda seni yormayacağıma,
Her gün sana mükellef sofralar hazırlamaya çalışacağıma,
Seni anlamaya çalışacağıma,
Hayatım boyunca seni seveceğime ve hep yanında kalacağıma söz veriyorum."Evlilik yeminlerimizi ettikten sonra söz nikahı kıyan kişiye tekrar geçmişti.
"Artık yağmurda hiç ıslanmayacaksınız; çünkü her biriniz bir diğeriniz için sığınak olacaksınız.
Artık hiç üşümeyeceksiniz; çünkü her biriniz bir diğeriniz için sıcaklık olacaksınız.
Artık hiç yalnızlık çekmeyeceksiniz; çünkü her biriniz bir diğerinize yoldaş olacaksınız.
Artık bir bedensiniz; çünkü önünüzde tek bir hayat var.
Şimdi yuvanıza gidin, birlikteliğinize tanık olacak günlere başlayın.
Her gününüz mutlulukla dolsun, ömrünüz mutlulukla uzasın."Duygulanmıştım biz artık tektik bizim için tek bir hayat vardı.
Tüm sözler bittiğinde Jungkook beni kendine çevirip uzun ve tutkulu bir öpücük ile dudaklarımızı birleştirmişti.
Etraftan ıslık ve alkış tufanı kopuyordu.
Zaman geçmişti misafirler yavaş yavaş geçiyordu.
Biz de artık gece kalacağımız otele gitmek için arabanın önüne gelmiştik.
Tam arabaya binecekken Taehyung "Beline kuvvet Jungkook!!" diye bağırmasıyla hepimiz gülmüştük ama ben daha çok utanmıştım.
Yolda gidiyorduk etraf çok karanlıktı. "Jungkook ben çok mutluyum hep böyle olalım hep birlikte olalım."
Arabayı sürerken elimi tutup gözlerime doğru bakmıştı "Hep birlikte olacağız söz veriyorum son nefesimde bile yanında olacağım kocacığım"
Bize doğru gelen büyük araba ile ön tarafa bakmıştım "Jungkook önüne bak!..."
Eveeet bir daha ki bölüm F İ N A L!!!!
Neyse okuduğunuz için teşekkürler🌸🖤
💛💛AY LAV YU💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey boy! ||Jimin+Jungkook||
FanfictionJKook: 15 dakika önce saydıracaktım neredeyse şimdi içimi döküyorum ne kadar dengesizim. Bilinmeyen:Ben seni her halinle sevdim şu an hiçbir şey değişmedi.