Three

8.5K 595 200
                                    

Bilinmeyen: Dünyanın ekseni kaydı be Jungkook. On iki santim yerinden oynadı. Sen bana bir santim bile yaklaşmadın!

Bilinmeyen: Bu Dünyada kaç kere aşık olur bir insan? Üç kere diyorlar. İnanmıyorum. 1 kere aşık olur diğerleri onun izlerini taşır. Tıpkı sen de olduğu gibi

Bilinmeyen: Ben bir tek sen de aşık oldum Jungkook senden sonrası da olmayacak belki bunlar basit bir cümle gibi geliyor ama hafife alma benim sevgim ikinizin bedenini de alt üst eder.

JKook: Artık rahat bırakacak mısın beni?Sinirlendiriyorsun.

JKook: Aşk diye bir şey yok tamam mı?                
Hayallerden kurtul ve gerçeğe dön.

Bilinmeyen: Bak Jungkook sana aşığım. Ve biliyorum aşk sonsuz boşlukta bir çığlık gibi, unutulmak kaçınılmaz. Hepimiz kaderimize terkedilmiş mahkumlarız. Sonunda her şey toprak olacak ve güneş dünyayı yiyecek ama tüm bunlara rağmen sana aşığım. Ne zaman başladı bilmiyorum.

Bilinmeyen: İlk göz göze geldiğimiz an mı ? Hayır buna ihtimal vermek güç.Çünkü ben bir insanın gözüne baktımmı ruhunuda görürüm. Güzelse "Bak gerçekten değerli biri"der iç geçiririm.Senin ruhunda iyi şeyler sezmediğime emindim,hatta biraz da üzerinde düşünmüştüm."Çok yakışıklı gerçekten"demiştim."Heyhaat ruhunu çalmış gençlik rüzgarı..." Bu yüzden ilk görüşte aşık olmadım sana.

Bilinmeyen:Ne zaman başladı bilmiyorum.Bir gün yine derslerden kafam bulanmış,doğanın sessizliğine atmıştım kendimi.Bunda bir kaç saat önce bitirdiğim duygu dolu bir romanın etkisi vardı. Hava bir hayli sıcaktı,bir kaldırım taşına oturdum. Önümden geçen insanların sokak serserisi gözüyle baktığına neredeyse emin gibiydim hem de okuldan yeni çıkmama rağmen.

Bilinmeyen:O an içimi okşayan bir roman vardı.Birde yalnızlığım malum okulda pek sevilmeyen biriyim. Aniden aklıma düştün,birden gözlerimin parladığını hissettim.Gümbür gümbür oldu göğsüm.Ellerime baktım titriyordu.Seni düşündüm.Gerçekten çok güzeldin.Yahut bana öyle geliyordun.Ellerimi cebime koyup sabaha kadar sahile doğru yürüdüm nedensizce,sırf sen vardın aklımda.Belki o zaman kapıldım sana,belkide o zaman kapıldığımı hissettim bilmiyorum. Sen o gece benim için; hayatım boyunca hayal ettiğim her şeydin.

JKook: Böyle güzel ve çok sevme beni...

Çok depresif oldu troll olacaktı bu nxnjmsmznz
🌸💜

Hey boy! ||Jimin+Jungkook||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin