Abi medyada ki saçı istiyorum yapsınlar artık💛
Jungkook'un evinde kalalı iki hafta olmuştu ve bu iki hafta içinde çok şey değişmişti.
Mesela her gün birlikte kahvaltı yapıyorduk, birlikte uyuyorduk, birlikte akşam yemeği yiyip birlikte eğleniyorduk bazen akşamları kutu oyunları oynardık ya da televizyonda ki bilgi yarışmalarında birlikte yarışırdık.
İlk öpücüğümü de bu iki hafta içinde ona vermiştim.
Bir akşam birlikte sahilde otururken gözlerimi kapatmış uzanıyordum Jungkook'un burnuma değdirdiği pamuk şeker ile kalkmış "Pamuk şeker sevdiğimi nerden biliyorsun?" Diye heyecanla sorduğumda ise "Bunu sevmeyen ölsün" diyerek cevaplamıştı. Elimde ki pamuk şekeri yemeye o kadar odaklanmıştım ki karşımda beni izleyen Jungkook'u fark etmem uzun sürmüştü. "Neden öyle bakıyorsun yesene" alayla söylediğimde bana doğru uzanıp "Tadını merak ettiğim bir yer var oranın tadı emin ki daha iyidir" demişti. Nefes alamıyordum hemen gözlerimi başka yöne çevirdim. Ama Jungkook'un dudaklarıma yapışmasını beklemiyordum. O günden sonra hiç öpüşmemiştik...Açıkçası Jungkook ile ne olduğumu merak ediyordum.
Kafamdaki düşünceleri kenara atıp aşağı indiğimde hazırlanmış bir sofra görmek beni şaşırtmıştı.
"Jungkook senin böyle hünerlerin mi vardı?" Dalga geçerek sorduğumda o da aynı şekilde "sen bir de tadına bak" demişti.
"Ihmm Jongkok bonlar bor haroka" ağzım doluyken konuşuyordum. Gülerek " Bir yut önce Jimin boğulacaksın hem biliyorum mükemmelliyet ruhumda var ne yaparsın?"
"Ayh Jungkook egona söyle kenara çekilsin" gözlerimi devirdim.
"Yalan mı harika değil miyim Jiminiee " aegyo yaptığında ona anlamsız bakışlar atmıştım.
"Tamam tamam sustum eee ama şimdi sende şanslısın benim gibi birine sahipsin" gözünü kırparak söylemişti.
Şaşırarak ona bakmıştım "Ne! Hıh sahip olmak y-yani biz şey ş-şimdi neyiz ki Jungkook"
"Olduğumuzu düşündüğün her şeyden daha fazlasıyız" yanıma gelip önce burnuma sonra dudağıma öpücük kondurmuştu. Tam geri çelilecekken bu sefer ben onun dudaklarına yapıştım.
İlk başta yavaş ilerleyen öpüşmemiz daha ateşli bir hal almıştı bu sefer işin içine dillerimiz girmişti artık sırtıma duvara yaslı Jungkook'un kucağındaydım.
Sonunda nefessiz kalınca geri çekilmiştik. "Bunu sevdim" diyerek başımı omzuna yasladım.
Oldu mu bilmiyorum ama bence olmadı
Neyse okuyan herkese teşekkür ederim.Sizi BANGTAN'ın ARMY'yi, ARMY'nin BANGTAN'ı Sevdiği Kadar Seviyorum Biliyorsunuz💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey boy! ||Jimin+Jungkook||
FanfictionJKook: 15 dakika önce saydıracaktım neredeyse şimdi içimi döküyorum ne kadar dengesizim. Bilinmeyen:Ben seni her halinle sevdim şu an hiçbir şey değişmedi.