Medyada siyah BANGTAN 🖤
Bu arada M harfi var yaniii smut rahatsız olacaklar okumayabilir.
Ayrıca albüm mükemmel olmuş ya çıldırdımmmm dinlerken..."Jungkook aşkım hadi gel hazırladım akşam yemeğini" ses gelmeyince daha da bağırdım
"JUNGKOOK GEL ARTIK HADİİ""Geldim geldim çatlama" gülerek yanıma gelmişti.
Ellerimi boynuna koyup cilveli bir şekilde "Ama Kookiee beni sabırsızlıklandırmak hoşuna mi gidiyor hıh ya da böyle senin için bağırmam?~~"
Şaşkınlıkla bana bakıyordu "Siktir J-Jimin ne yapıyorsun?" Tam beni öpmek için eğilmişti ki işaret parmağımı kalbinin üstüne koyup geri ittirdim " Olmaz Kookie~ yemekler soğuyacak" arkamı dönüp masaya oturdum "Seni yaramaz çocuk" Jungkook'un tıslamasını duyduğumda gülmüştüm.
Yemeklerimizi bitirdiğimizde sofrayı toplamaya başladım Jungkook sofradan kalkıp içeri gitmeye çalıştığında kolundan tutup çevirdim "Nereye gidiyorsun Kookie bana yardım etmeyecek misin~?" "T-tamam ediyorum ne yapmam gerekiyor?"
"Bana verir misin?"
"Hıh n-ne dedin?" "Dedim ki oradaki tabakları bana verir misin?"
"He o mu vereyim ben?"Sofrayı toplama işi bittiğinde içeri koltuklara oturduk. Sıkılmaya başladığımda "Jungkook hadi film izleyelim sıkıldım"
Kafasını sallayıp "Tamam seç bir tane" yanağına öpücük bırakıp filmlere bakmaya gittim elime +18 bir film geldiğinde elimdekini sallayıp ona gösterdim "Kookiee bunu izlemek istiyorum" tahrik edici bir sesle söylediğim için derince bir yutkunmuştu.Filmde sevişme sahnesi geldiğinde yan gözle ona bakıp "Ihmm Kookie seni istiyorum" dedim cevap bile vermeden dudaklarıma yapıştı.
Artık koltukta ben altta o üstte bir şekildeydik.
Koltuktan rahatsız olmuş olacak ki beni kucağına alıp yatak odamıza doğru götürmüştü ardından kulağıma fısıldayarak "Şimdi daha rahat edeceğiz bebeğim" Hemen sonra sırtım yatakla buluştu.Jungkook'tan
"Ahhh.."
Dişlerimi Jimin'in boynuna geçirdiğimde zevkle inledi. Bu inleme beni daha fazla tahrik ederken kendimi dizginlemeye çalışıyordum.
"J-Jungkook ahhh"
Jimin nefesini düzenlemeye çalışırken boynunu rahat bırakıp tişörtün altındaki pembe toplara yöneldim.
"Ighmm Kookiee..."
Arsızca saçlarımın arasından parmaklarını geçirerek inledi. Pembe küçük topları siktir edip hemen pantolonunu çıkarmaya çalıştım.
"Jungkookkie seni mutlu edecek bebeğim"
Jimin'in pantolonu elime düştüğünde hemen işe koyulmaya başladım.
"S-seni i-istiyorum"
İnce belini yay gibi gererek kalçasını dışarı çıkardı. Resmen beni davet ediyordu daha fazla zaman kaybetmeden davetini kaybetmedim.
Altımdaki pantolonu odanın bir köşesine fırlattım. Karşımda duran beyaz ten yüzünden çıldırıyordum.
"AAAHHHH"
Bütün binayı ayağa kaldıracak şekilde inlediğinde gözlerimi kapattım hayır şimdi gelemezdik. Birkaç saniye bekledikten sonra zaten içinde olan penisimi daha derine soktum.
"J-Jungkook daha fazla istiyorum"
İlk girdiğime göre daha geniş olan deliğe kendimi -mümkünmüş gibi- ittirdim. Tatlı noktasına bastırmış olacağım ki duyduğu zevkten dolayı sarsıldı.
"AAAHHHH d-daha derine"
Yatakta doğrulup kucağıma aldım saçlarını geri attım. Dudaklarına sert öpücükler bırakırken sordum. "Daha mı derine?"
"E-evet Kookie ç-çabuk ol.."
Onu böyle kıvranırken görmek hoşuma gitsede istediğini yapıp işime devam ettim.
Son vuruşlarımı yaptığımda ikimizde garip bir şekilde aynı anda boşaldık.
Yatakta yatıp kafasını göğsüme koyduğunda birbirimize "seni seviyorum" deyip uykuya daldık.
Kötü smut yazıyorum dimi? Özür dilerim. Ama elimden gelen bu okuyanlara teşekkür ederim.
Sizleri çok seviyorum🖤💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey boy! ||Jimin+Jungkook||
FanfictionJKook: 15 dakika önce saydıracaktım neredeyse şimdi içimi döküyorum ne kadar dengesizim. Bilinmeyen:Ben seni her halinle sevdim şu an hiçbir şey değişmedi.