Ten

5.4K 370 132
                                    

Yazmaya başlıyorum aklıma bir şey gelmiyor ama arayı çok açmak istemiyorum en iyisi doğaçlama yazmak ndndndnnf
İyi okumalar^^

JKook: Jimin

PJimin: Jungkook sana bir şey söylemem lazım

JKook: Söyle sevdiceğim
Kötü bir şey yok ya

PJimin: Aslında şey Jungkook
En iyisi biz bir daha birbirimize yazmayalım
Konuşmayalım
Birbirimizin adını bile ağzımıza almayalım
Demem o ki yazma bana

JKook: Jimin
Sen iyi misin?
Sen ne dediğini sanıyorsun?
Bak ben sensiz olmicam anladın mı?
Bırakıp gidemezsin beni!!
YA BANA NE YAPTIĞINA BAK
BEN UZUN SÜRE SONUNDA AĞLIYORUM
HANİ BEN AĞLARSAM ÖLÜRDÜN
BENİ YALNIZ BIRAKMA
BANA BUNU YAPMA
BAK BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM
SADECE SEN OLSUN BAŞKA HİÇ BİR ŞEY UMRUMDA OLMAZ
BENİ KENDİNE AŞIK ETTİN PARK JİMİN
BENİM DUVARLARIMI O MİNNACIK ELLERİNLE YIKTIN
BANA BİZE BUNU YAPMA JİMİN
Ben seni çok seviyorum...

PJimin: Jungkook ben yokum
Özür dilerim...

JKook: Dur Jimin bari son kez izin ver seni göreyim son kez kokunu içime çekeyim lütfen
1 saat sonra parka gelir misin?

PJimin: Tamam bekle beni

                        FLASHBACK

"A-anne ben özür dilerim ama ben sadece aşık oldum"

"SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN JİMİN"

"L-lütfen yalvarırım izin ver bize anne"

"Hemen o çocuktan ayrıl Park Jimin yoksa babana söylemekten kaçınmayacağım!"

Babama söylerse kesin Jungkook'u öldürürdü bunu ona yapamazdım özür dilerim sevgilim.

"T-tamam"

                     FLASHBACK END

Parkta oturmuş Jungkook'u bekliyordum. Ah sonunda kapıda gördüm onu. Gözleri kıpkırmızı olmuştu çok ağlamıştı. Kendimden nefret ettim onu ağlattığım için. Ben ise hala bankta oturmuş önümdeki ellerimle oynuyordum.

Yanıma geldiğinde ayağa kalktım ki daha ne olduğunu anlamadan beni kendine çekip sıkıca sarılmıştı. "Seni bırakmam Jimin beni bırakma sana yalvarırım" kokumu içine çekiyordu ağlıyordu bunu omzumun ıslandığından anlıyordum.

Hiç bir şey demeden geri çektim kendimi ama elleri hala ellerimi tutuyordu. "Jimin bana hala aynı bakıyorsun beni seviyorsun değil mi bunlar sadece kötü bir şaka değil mi?

Sadece gözlerimi kaçırdım. Elini çeneme koydu ve dudaklarıma kapandı ona karşılık vermek istiyordum.

Alt dudağımı ısırdığında daha ne kadar dayanabileceğimi düşünüyordum. Neyse siktir et deyip karşılık vermeye başladım. Buna karşın gülümsedi. Öpüşmemiz daha derin bir hal alırken kendimizi çektik. Alnını alnına dayadı "Beni seviyorsun" nefes nefeseydi gülümseyerek söyledi. "Seni seviyorum Jeon Jungkook"

Çimlere uzanmış yatıyorduk "Şimdi bana ne olduğunu anlat Jimin çok korktum biliyor musun?"

Kafamı salladım "Jungkook annem konuşmalarımızı görmüş bana çok kızdı kavga ettik bir erkekle konuşabileceğimi kabul etmedi  karşı çıkmaya çalıştım ama babama söyleyeceğini söyledi Jungkook babam seni öldürürdü ben buna dayanamazdım bu yüzden öyle dedim sana"  bana daha sıkı sarıldı.

"Bak Jimin ben seni asla bırakmayacağım bir daha böyle bir şey olmayacak zaten hadi gidiyoruz." Elimi tutup ayağa kalkınca şaşkınca sordum.

"Nereye?"

"Eşyalarını toplamaya bundan sonra benim evimde yaşayacağız" burnuma bir öpücük kondurup gülümsemişti ben de ona gülümsedim.

Onunla aynı evde kalma fikri heyecan vericiydi...

Seviyorum be sizi 💛

Hey boy! ||Jimin+Jungkook||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin