×22×

30K 2.5K 796
                                    


Beste'den.

Hayattaki şansıma küfretmekten nefessiz kalmıştım. 18 senelik hayatım boyunca gittiğim en janjanlı mekandaydım. Kesin tuvaleti de bizim evden güzeldir düşüncesiyle tuvalete gitmeye karar vermiştim. Fakat olana bakar mısınız üzerimdeki bluzu nasıl olduysa bir yere taktırıp ön kısmını boydan boya yırtmıştım. Ceketimi Doğa'nın yanında bırakmıştım. Cupcakeli südyenimi insanların gözüne sokmaya pek istekli değildim.

Şansıma tuvalet boştu bir şekilde üstümü düzelmeye çalıyor bir yandan da hunharca sövüyordum.

"Düzgün dur aq bluzu!"

"Yardımcı olabilir miyim?" dedi arkamdan hoş bir ses.

Siktir. Al işte bak ünlü birine rezilim şuan kesin.

Ellerimle bluzu çekerek açılam yerleri kapattım ve arkama döndüm. İpek Saygınoğlu mu sahiden? Yeni crushuma sadece platonik olacaktım ama ben rezil olmak listemde yoktu.

"Bluzumu taktırdım da bir yere." dedim çekinerek.

Gülümsedi "Yanımda iğne falan var hallederim."

Ah kalpten gidecektim. Eve gidince eski dizilerinin filmlerinin her sahnesini izlemem lazımdı.

"Sahiden mi? Te teşekkür ederim." dedim gerilerek.

Yanında olan çantasını açtı.

"Terzi benim annem iyi bilirim bu işleri." diyerek güldü.

İpek Saygınoğlu demek annen terzi? Sizin genetik değil mi ünlülük?

Elinde bir kaç iğne ile yanıma geldi. Güzel kokusu etrafı sarmıştı. Mecburen elimi bluzumdan çektim. Merhaba cupcakeli südyen!

"Güzel südyenmiş." dedi bluzumu iğnelemeye başlamışken. Eli kesinlikle tenimle temasa geçmiyordu.

"Sa-sağol." neden sesim titremişti benim?

"Ben İpek bu arada."

İpek tabi boru mu olacaktın. İpek Saygınoğlusun sen tanımama ihtimalim mi vardı?

"Beste." dedim bir şey eklemedim. Beni tanıyacağını sanmazdım kaç tane hayran geliyordu kim bilir yanına.

"Daha önce gördüm sanki seni." derken son bir iğneyi de yerleştirip bir adım geri çekildi.

"Aa şey gelip fotoğraf çekinmiştim seninle avmde." Ne? Yalan söyleyecek halim yoktu.

"Ondan demek." dedi gülerek.

"Hatta dur Doğa'nın arkadaşısın sen."

"Doğa'yı nereden biliyorsun?" diye sordum şaşırararak. Tamam orada Kamer Aytaç enişteciğime biraz Doğacanımı rezil etmiştim ama İpek'in farkettiğini düşünmemiştim.

"Kamer bah- geldiğinde Doğa falan demiştin güzel isim aklımda kalmış." dedi son anda kıvırarak.

Kamer ne?

Allahım shipir kalbime çok görme bunları. Sev olsunlar artık.

Aynada kendime baktım. Bluzumu baya toparlamıştı.

"Sağol." dedim tekrardan.

"Önemli değil." dedi tatlı tatlı.

"Şey gideyim ben Doğa bekler." diyerek kapıya yöneldim.

"Hey." dedi birden "Yalnız oturuyorum gelmek ister misin?"

SİKTİR ET DOĞAYI!

"Olur."

...

Şerefsiz Doğa beni bırakıp gitmişti. Başta İpekle sohbet ederken onu unutmuştum ama mekandan gitmek neydi? Aramalarıma da itinayla cevap vermemişti. Trip dolmuştum. Etrafı son kez koloçan ettikten sonra oturduğum masaya ceketimi almaya döndüm.

"Bulamadın mı arkadaşını?" dedi İpek.

"Hayır." dedim "Gidiyorum ben."

"Seninle tanışmak çok güzeldi." dedim çekinerek.

"Tek başına mı?" dedi.

"Boşversene ben bırakırım tabi sorun olmazsa."

Sen İpek Saygınoğlusun canım ne sorunu?

"Zahmet olmasın." eee kız evi naz evi demişler.

"Olmaz." dedi yerinden kalkarak.

"Hadi gidelim."


....
..

İpekxBeste isteyenlere özel bölüm!!!

Haberiniz olsun karakter değiştirmeyi sevmiyorum pek o yüzden fazla olmaz bu ikisi...

Neyse sen anlat karadeniz izlicem ben by

DOĞA (BOYXBOY // TEXTING)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin