Evin salonunda oturmuş halı desenindeki çicekleri sayıyordum. Can sıkıntısı ve stresten kendimi atasım vardı. Annemse camdan bakıyordu. Kamer gelecekti ve evet annem onu bekliyordu.
"Annecim yeter dedikocu komşular gibi yapıştın cama, rezil olacağız bak." diye yalvardım.
Beni duymamış gibi bakmaya devam etti.
"Oha arabaya bak baban bile damat olarak almayı kabul eder bunu." dedi bir süre sonra.
"Of anne bakma görecek." dedim ayaklanarak.
"Tamam be." diyerek camdan uzaklaştı.
Çok geçmeden zilin sesi evde yankılandı.
"Heyecanlandım." dedi annem.
"Sen de benden ergensin cidden." dedim göz devirerek.
Annem otomata basarken kapıda dikiliyordum. Kapının yanındaki aynada kendime baktım. En sevdiğim mavi tişörtümü giymiştim altımda kot pantolon vardı. Normalde evde sikseler kotla falan durmazdım. Misafir varken bile eşofman veya şortla gezerdim. Ama gelin görün ki Kamer Aytaç etkisi böyle bir şeydi.
Geldiğini tahmin ederek evin kapısını açtım. Merdivenlerin başındaydı.
"Hoşgeldin." dedim gülümseyerek.
"Hoşbuldum." dedi. Aradaki mesafeyi de kapatıp kapıya geldi. İçeri girmesi için bir adım geriledim. Ayakkabılarını çıkartıp içeri doğru adım attı. İkimizde sarılmak için bir hamle yapsakta annemin sesiyle geriledik.
"Hoşgeldin Kamer ya da Kamer bey mi diyeyim ne istersin?" dedi annem heyecanlı heyecanlı.
He anne Kamer bey de. İş görüşmesine geldi çocuk çünkü. Şimdi artan dolar ve euro üzerine konuşacağız.
"Kamer yeterli." dedi Kamer gülerek. Herif ışık saçıyordu resmen. Annemse yaz günleri ışığa gelen sinekler gibi bakıyordu şuan.
"Ben Nurcan istediğin şekilde söyleyebilirsin." dedi heyecanlı heyecanlı.
Anne sen 41 yaşındasın amq kendine gel.
"Pekala Nurcan hanım." dedi Kamer kibarlıkla.
"İçeri gelsene." derken salona doğru gitti annem. Kamerla bende peşinden gittik.
Annem Kamerle bir saçma bir muhabbete başlamışken gergince ufladım. Etrafımdaki herkes mi beni şu çocuğa rezil etme amacındaydı ya? Hatta annem Beste'yi de çağırmıştı bugün. Çok şükür feelsten geberirim diyip gelmemiştim
"Anne prova yapsak biz artık." diye konuştum.
"Tabi yapın oğlum geçin siz odana bitirince gelin yemek yiyelim." dedi.
Kendimle birlikte Kamer'i de sürükleyerek odama götürdüm.
Bakışları saçma posterlerimde, yatağımın üstündeki duvara astığım gökkuşağı bayrağında ve içinde kitaptan çok saçma şeyler bulunan kitaplığımda gezindi.
"Güzel odaymış." dedi.
"Bunu kibarlık niyetinde mi söylüyorsun?" diye sordum.
"Cidden beğendim." derken yatağımın yanındaki koltuğa kendini attı.
Bende yatağıma oturup bağdaş kurdum.
"Şey." dedim "Annem biraz gariptir kusura bakma."
Beklemediğim bir kahkaha attı.
"Bunu sen mi söylüyorsun Doğa? Senden sonra zaten hazırlıklıydım ben."
"Sesi duydun mu?" dedim kalbimi işaret ederek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞA (BOYXBOY // TEXTING)
Short StoryDoğa'nın en büyük eğlencesi ünlülere, çok takipçili hesaplara saçma sapan, troll şeyler yazmaktı. Bir gün cevap alacağını hiç düşünemezdi. //texting 🌈🌈 2 erkeğin aşkını içermektedir. Rahatsız olacaksanız okumak zorunda değilsiniz.