Kamer arabasına bindikten sonra arkasında ön koltuğa binip arkama yaslandım.
"Yo rul dum." dedim heceleri tane tane söyleyerek.
"Ne yaptın sanki oturduk sadece." dedi Kamer.
"Pozitiflik yüklüydüm, gökkuşağı yüklüydüm. Sonra bir anda yağmurlar yağdı anlıyor musun?"
"Anlamıyorum Doğa ne dedin sen?"
"Cidden ne dedim?" dedim kendime gülerek.
"Film başarılıydı cidden. Kesinlikle hakkediyordu." dedi Kamer beni takmayarak.
Doğa'dan kaçabileceğini mi sandın? Seni canlı canlı yutar. Ah seni şanslı araba. İşte buna kaza derim.
İçimden geçen düşünceleri söylemek yerine boğazımı temizleyip konuştum.
"Bunu konuştuk zaten Kamer bir 20 defa falan."
"Yine konuşalım ne olacak sanata saygın da mı yok?" diyerek cıkladı.
"Baranla ne konuştunuz ya?" dedim sabredemeyerek.
Derin bir nefes alıp verdi.
"Kaçışım yok, tamam."
"Bunu farketmene sevindim." dedim tatlı bir şekilde gülümseyerek.
Cevap vermeyip arabayı çalıştırdı.
"Bir süredir bozuktu aramız." diyerek konuşmaya başladı.
"Bir süredir?" diye sordum kaşlarımı kaldırarak.
"Doğum günümden beri." diyerek açıklama yaptı. Şerefsizim şuan sırıtmamak için kendimi zor tutuyordum. Herif resmen her yerde birlikte takıldığı en yakın arkadaşı ile benim yüzümden bozulmuştu. Tabikide içimdeki tatlı şerefsiz buna üzülüp vicdan yapmama izin vermiyordu.
"Hmm anladım." dedim kafamı sallayarak.
"Bugün de işte o gün öyle sözler sarfettiğim için özür dilerim falan dedi."
"Kafası bir şeylerle çok dolu, bana yüklenmiş yani. Hallettik."
"Onu hala sevmiyorum." dedim kaşlarımı çatarak.
"Bundan sonra seçimlerime ve ilişkilerime karışmayacak, merak etme."
"İlişkiler?"
"İnsan ilişkileri sonuçta annemle de bir ilişkim var." dedi toparlayarak.
Güldüm.
"Burada saçmalayan ben olmalıyım Kamer!" dedim elimi kalbime koyarak.
"Bazen rol çalma iznim olmalı!"
"Düşünürüm artık." dedim gözlerimi kısarak.
Bana bakmamıştı. Gözlerini yola dikip arabayı sürmeye devam etti. Radyoya uzanıp açtım.
"Follow me follow me aşk nerde burda"
"Kapat şu radyoyu Doğa. Ben söylerim sana istersen ama kapat şunu." dedi yalvarırcasına.
"Ne istersem söyler misin? O zaman kapatırım." dedim onun görmediği gin bir gülümseme takınarak.
"Söylerim tamam." demesiyle radyoyu kapattım.
Ben bir şey diyemeden konuştu.
"Araba sürerken olmaz ama durunca söylerim."
"Tamam." dedim aklımdan geçenleri asla yansıtmayan ifadesiz bir ses tonuyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞA (BOYXBOY // TEXTING)
Short StoryDoğa'nın en büyük eğlencesi ünlülere, çok takipçili hesaplara saçma sapan, troll şeyler yazmaktı. Bir gün cevap alacağını hiç düşünemezdi. //texting 🌈🌈 2 erkeğin aşkını içermektedir. Rahatsız olacaksanız okumak zorunda değilsiniz.