12 beğenme
Dogacanalpayy: Hadi anne gittim ben
...
Kamer: Paylaşımına göre geliyorsun değil mi?
Doğa: Yoldayım 😏
Kamer: Tamamdır.
...
Attığı konuma giderken heyecandan kalbim fırlamak üzereydi. Beste'ye anlattığımda çok yaratıcı tehditler savurmuş gitmeye zorlamıştı. Ciddi anlamda korkutmuştu. Yapardı çünkü.
Anneme arkadaşımla buluşmaya gidiyorum demiştim sadece. Hala Kamer Aytaç ile tanışıklığım olduğunu bilmiyordu. Söylediğim an oğlum ünlü olacak der heyecanlanırdı. Gereği yoktu.
Sonunda geldiğimde beklediğim gibi bir yerle karşılaşmamıştım. Caddeden ayrılıp, ara bir sokağa girdiğimde karşıma çıkıyordu. Ufak sevimli bir yere benziyordu.
...
Doğa: Geldim ben sen geldin mi?
Kamer: Alt kattayım gel.
...
Elimi kalbimi koyup içeri girdim. Lütfen güzel şeyler olsun. Mesela düşüp bayılmayayım.
Cafe çok kalabalık değildi masalar tek tük doluydu. Beni öldürmek için çağırmış olmasın? Ya aslında burası bir işkence merkeziyse? Ya son günümse?
Doğa ne diyon aq sen?
Pardon ya hatlar karıştı.
Gördüğüm merdivenlerle alt kata indim. En köşe masada oturuyordu. Gözlerim direk onu yakalamıştı. Fazla dikkat çekiciydi. Üzerinde uzun kollu asker yeşili bir tişört vardı uzun bacaklarını masadan dışarı uzatmıştı. Burada dikilip onu izleyebilirdim. Onun da gözleri beni bulunca gülümseyip el salladı. Yavaş adımlarla yanına giderken heyecanım artmıştı. Fangirl gibi hissediyordum kendimi. Şimdi manyak gibi belieberlar gibi çığlık atarım diye korkuyordum.
Çekinerek karşısına oturdum.
"Tanıyor muyum sizi?" diye sordu yarım ağız gülümseyerek.
"Galiba hayır." dedim "Tanışalım mı?"
"O zaman Kamer ben." dedi Elini uzatarak "Zaten biliyorsundur ünlüyüm falan ya."
Uzattığı elini sıkarken göz devirdim.
"Hiç duymadım."
"Doğacan ben de ama Doğa de."
"Memnun oldum Doğa." elimi hala bırakmamıştı. Elinden yayılan sıcaklık heyecanımı artırıyordu. Elimi bırakıp bileğimdeki ip bileklikle oynayıp geri çekti elini bende elimi geri çekip pantolonuma sildim. Heyecandan elim bile terlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞA (BOYXBOY // TEXTING)
Short StoryDoğa'nın en büyük eğlencesi ünlülere, çok takipçili hesaplara saçma sapan, troll şeyler yazmaktı. Bir gün cevap alacağını hiç düşünemezdi. //texting 🌈🌈 2 erkeğin aşkını içermektedir. Rahatsız olacaksanız okumak zorunda değilsiniz.