×51×

21.5K 1.7K 1.2K
                                    

Kamer'in evinde kaldığım geceden sonra ancak akşama eve geri gelmiştim. Şimdiyse salonda ailece oturmuş programın başlamasını bekliyorduk. Kamer bir programa konuk olacaktı ilk defa kendisi hakkında açıklama yapacaktı. Beni de yanında götürmek istese de reddetmiştim.

"Acaba ne diyecek?" dedi annem elmasını ağzına atarken.

"Ben niye sizle oturdum bunu bekliyorum?" diye homurdandı babam da.

"Damadını izleyeceksin homurdanma." dedi gülerek annem.

"Anne." diye uyardım.

"Of eğlendirmiyorsun hiç sende."

"Başladı hadi susun." dedim televizyonu işaret ederek.

"Biraz konuşalım'a hoşgeldiniz. Bugün merakla beklediğiniz konuğumuz Kamer Aytaç bizlerle olacak." dedi ismini bilmediğim siyah saçlı bir kadın.

Kamer sahneye gelirken hafifçe gülümsedi.

"Hoşgeldin Kamer!" dedi kadın neşeyle. "Programımıza katılmayı kabul ettiğin için teşekkür ederim."

"Beni davet ettiğiniz için ben teşekkür ederim." dedi Kamer kibarca. Kadının karşısındaki koltuğa oturdu. Düz bir gömlek ve siyah pantolonla görülebilecek en iyi şekilde görünüyordu.

"Şu aralar epey gündemdesin ha." dedi kadın gülerek.

"Öyle oldu biraz."

"Biz seni zorlayacak sorular sormak istemiyoruz. Hayranlarından gelenleri seçtik biraz. Sonrasını anlatmak istersen anlatırsın. Olur mu Kamerciğim?"

"Çok ince düşünmüşsünüz olur tabiki."

"Bu arada yakından daha yakışıklısın söylemeden geçemeyeceğim." diyerek bir kahkaha attı. Teyze napıyon amq 35 yaşına gelmişsin sevgilime mi yürüyorsun?

"Teşekkür ederim." dedi Kamer çekinerek.

"O zaman başlayalım. İlk sorumuz: Şirketin ile anlaşman bitti diye duyduk doğru mu? Ne olur müziği bırakma."

"Öncelikle müziği bırakma düşüncem yok. Şirketim ile evet yollarımızı ayırdık ama başkaları ile anlaşma yapabilirim yakın zamanda."

"Bunu duyduğuma bende sevindim. Şarkılarından ayrı kalamayız." dedi kadın sevecenlikle.

"Sıradaki soru: Eşcinsel misin? Öyleysen bile hayranların olarak seni olduğun gibi seviyoruz."

"Evet. Öyleyim. Bunu uzun süre sakladım ve artık çekinmiyorum." dedi gülümseyerek. "Ayrıca yanımda olup beni destekleyen hepinizi ben de seviyorum."

"Çok tatlısın Kamer. Sıradaki hayranın da: Yanında görülen yakışıklı kim? 3'lü evlilik yapmak isterim demiş."

Kamer bir kahkaha attı.

"Yanımdaki sevgilimdi. Üzgünüm ben tek eşlilikten yanayım."

"Oha resmen evlenme teklifi!" dedi annem heyecanla.

"Nurcan sakin duyamıyorum." diye kızdı babam.

Bense gözlerimi ekrana kitlemiş dikkatlice izliyordum.

"Vay canına çok sevimli. Ben de çok merak ediyordum açıkçası ondan bahsetmeni istesem kızar mısın?" dedi kadın hevesle.

"Şuanlık bahsedemem kendisi de hoşlanmayabilir."

"Yia beni nasıl da tanıyor." diye haykırasım gelmişti. İyiki onunla gitmemiştim. İzleyici yerinden çıkıp sarılabilirdim çünkü.

"Pekala gizemli sevgilinden başka bir sohbetimizde bahsedersin o zaman. Sorularımıza devam edelim."

"Nerelerde asıl onu merak ediyorum. Cinsel kimliği neyse ne! Müziğini seviyoruz adamın artık konuşmayalım demiş bir başka hayranın.

"Onu alkışlamak istiyorum öncelikle. Evdeyim bu süre zarfında açıkçası. Konuşmak istemiyordum. Sizin gibi özgür düşünce yapılı bir program teklif etmese kimseye konuşmazdım."

"Teşekkür ederiz." dedi kadın araya girerek.

"Tamda söylemek istediğim noktaya değinmiş. Ben sanatçıyım. Şarkı yazarım, bestelerim. Söylerim. İnsanlar beni seviyorsa bunlarla sevmeli. Aşık olduğum kişi yalnızca beni ilgilendirir."

"Ne kadar güzel konuşuyorsun Kamer. Hayran olmakta haklılar sana. Bir soru daha gelsin o zaman: Evlenmek istersen ne yapacaksın? Türkiyedeyiz hani?"

"Evlenmek istersem evlenirim. Çözüm yolları var yurtdışı gibi." dedi Kamer göz kırparak.

"Bize de bir davetiye yollasan hoş olur." diyerek kahkaha attı sunucu kadın.

"Yollarım tabiki Serpil hanım."

"Son bir sorumuz var sonra bence bize bir şarkı söylersin: Hayatım boyunca yönelimlerim yüzünden dışlandım. Kamer senin hayranınım. Ortaya çıkıp bana nasıl cesur olunur anlatır mısın? Çünkü buna ihtiyacım var."

"Böyle olmaması gerek ama ne yazıkki böyle. Farklı olan dışlanıyor. Şu an bile intagram hesabıma kim bilir kaç homofobik yorum geliyor. Ben cesur biri değilim. Senelerce saklandım "Ben buyum!" diyemedim işte. Bence sen benden daha cesursundur. Biri bir şey derse orta parmağını göster ve çek git. Başka şekilde baş edemeyiz."

Konuşmasına neredeyse ağlayacaktım.

"Böyle güzel yürekli bir çocuğun ivmesi düşüşte olamaz. Ben arkandayım Kamer." dedi Serpil hanım sevimlilikle.

"Sizin güzel yüreğiniz." dedi Kamer utanarak.

"Şu yeni şarkın "Bu gece'yi söylesen de sohbetimize devam etsek?"

"Tabi söylerim ama dinlemeden önce şarkı bir erkeğe yazıldı ona göre dinlesin insanlar."

"Vay canına şu sarışın oğlan çok şanslı." dedi kadın gülerek.

Bir saniye. Sarışın oğlan ben miydim?

"Bu oğlanı çok sevdim." dedi babam şarkıyı dinlerken.

Annem ellerini çırptı heyecanla.

"Biliyordum seveceğini bir de tanışsan."

"Anne söyleyip durma şunu!" diye isyan ettim.

"Ne söyledim ya?" diye söylendi.

"Of." diyerek başımı salladım. Deliler eviydi bu ev resmen.

"Bu şarkıyı sana mı yazmış şimdi?" dedi babam televizyonu işaret ederek.

"Öyle galiba."

"Oğlumu başka bir oğlanla olduracağım hiç aklıma gelmezdi ama evlenseniz sesimi çıkarmam." dedi usluca.

"Ya baba." dedim ve dayanamayarak ona sarıldım.

"Ben de." dedi annem ve aramıza girdi. Hayatta bir çok durumda şanslıydım tamam ama kesinlikle en şanslı olduğum durum ailemdi.

...

Bu bölümü yicemmm cok tatlisler bunlar ailece xmsms

Finale az kaldı haberiniz olsun bir anda şok olmayın ❤

Hepinizi çok seviyorum 💜

DOĞA (BOYXBOY // TEXTING)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin