Author p.o.v
Hana menghampiri ke arah rakannya yang sedang menunggu nya di sudut meja kedai..."Hana asal lambat?"soal hyorin.
"Mian tadi aku sebanarnya kena ragut."jawab hana.
"What!"suar taehyung kuat dan berdiri dari duduknya serta mendapatkan hana.
"Hana awak okey.Ada apa-apa jadi dekat awak ke?Meh saya tengok ada luka tak."kata taehyung tak henti-henti sambil membelek tubuh hana.
"Ish..tae rimas lah.Aku okey.Kau nak risau pasal aku dah kenapa?"soal hana geram.
"of coursr aku risau.Kau tu yeochin aku."jawab taehyung.
"Yah..bila masa aku jadi yeochin kau.Please jangan perasan."kata hana.
"Hahah padan muka kau.Syok sendiri lagi."kata hyorin mencelah.
"Rin.Tak elok lah awak gelakkan tae sian tae."kata suga.
"Alah oppa ni.Rin kata je."kata hyorin.
"Hana duduk lah.By the way kau memang okey ke?"soal suga.
"Aku okey.Nasib ada jimin dengan jungkook tadi."jawab hana.
"Jimin?Jungkook?"soal suga.
"Lah korang x ingat ke.2orang namja yang selamatkan aku dekat dalam hutan hari tu."kata hana.
"Ouh..ingat2.Tak sangka kau boleh jumpa diorang lagi."kata suga.
"Tulah pasal.Tapi aku happy lah dapat jumpa diorang."kata hana.
"Happy?Ke ada something ni hana?"soal hyorin.
"Mana ada apa kau ni."jawab hana dengan senyuman kecil.
"Ye lh tu kau.Tu aku tengok senyum-senyum tu dah kenapa?Kau suka yang mana satu hana?"soal hyorin sambil mendekatkan wajahnya dengan hana.
"Ish awak ni.Awak sibuk kenapa.Ke awak yang suka dekat diorang tu?"soal suga dengan nada tidak puas hati sambil memeluk tubuhnya sendiri.
"Yah..oppa.Changi sayang oppa sorang je lah.Apa lah oppa ni."kata hyorin sambil merangkul pinggang suga.
Hana yang melihat keintiman dua sejoli itu membuat mimik seakan-akan mahu muntah.Manakala taehyung hanya memandang hana dengan pandanga tidak puas hati.
Taehyung p.o.v
'Hana suka dekat salah sorang namja tu ke?Biar betul'desisku.Aku memandang sahaja ke arah hana yang membuat mimik muka seakan hendak muntah.Mukanya tetap cantik walau apa pun mimik muka yang dia buat.Sebab tu aku suka dia.
'Hana kau aku punya.Aku takkan biarkan laki lain ambil kau dari aku.Because i love you.'desisku lagi.
Skip..
"Kenyangnya.Best dapat lepak dengan korang.Tapi kalau bolehkan.Jangan bawak si budak alien ni sekali.Sebab aku rimas lah dia ni asyik pandang aku."kata hana.
'Aish..aku pandang kau sebab aku suka kau hana.'desisku.
"Aku pandang kau tak bolehke?Lagipun aku memang suka pandang kau."kataku dengan memandang ke arah wajahnya.
"Eee...aku x suka kau lah tae."kata hana dan menolak wajahku ke tepi dari memandangnya.
"Aduh hana.Tae dah suka kau.Terima je lah."kata suga.
"Terima?Are you crazy.Tae ni sebenarnya main-main.Dia mana ada serius.Dia kan perangai macam budak-budak."kata hana sinis.
'Yah...dia kata aku main-main.Wei selama ni aku layan kau tu apa.Aku betul suka kau lah hana.'desisku geram dengan kenyataan hana.
"Aku serius lah hana."kataku dengan nada yang perlahan sambil wajah ditundukkan ke bawah.
"Apa tae?"soal hana.
"Xde ape lah.Aku nak balik dulu.Jumpa esok korang."kataku meminta diri.
"Lah nak balik dah.Chill lah tae awal lagi."kata hyorin.
"Takpelah rin.Lagipun xde something yang best nak diborakkan.Aku balik dulu."kataku lagi.
Aku pun membuka langkahku pergi dari situ.
Bersambung..