Първо изчисти стаята ми - заповяда той и се запъти към отсрещната стая.
- Но господине, коя е стаята ви? - попитах, но той явно не ме чу. Или се правеше?
Слязох до подземния етаж и взех разни препарати за почистване. Не можах да се запозная с колегите и. Тръгнах нагоре по същите стъпалата за стаята ми. Мислех, че ще ми е лесно да открия стаята на господина, защото коридора кънтеше от силната музика, която излизаше през леко открехната врата в края на коридора. Първо почуках, за всеки случай, а и беше по-учтиво. Отвори някакво русо момиче с много тъмни очи. Почти черни. Беше гола и се прикриваше с една кърпа.
- Какво искаш? - попита тя гледайки ме надменно.
- Извинете, сигурно съм объркала стаята. Търся стаята на господин Хари - отговорих аз.
- Това е стаята му - каза сопнато тя.
- Той ми каза да почистя.
- Добре, ще се оправя и ще влезеш. - превъртя очи и затвори вратата под носа ми.
Какво неуважение. Само исках да почистя. Изчаках отвън. Момичето спря музиката и излезе. Този път беше облечена. Не я гледах, за да не си помисли нещо. Бях склонила поглед. Русото момиче слезе по стъпалата, а аз влязох с пособията в стаята. Ако това въобще беше стая. Цялата меко казано разхвърляна. Сложих мръсните дрехи в коша за пране. Смених чаршафите и подредих. Почистих с прахосмукачката, но имаше някакво петно от сок на светлият килим, който беше със същият цвят, като стените на стаята. Взех един парцал и застанах на колене, за да изчистя петното. Изведнъж усетих някакво шляпване отзад. Обърнах се и видях Хари. Веднага станах, а той ме гледаше с някакъв поглед, който беше много объркващ за мен.
- Кажете господине - промълвих аз, а той ме гледаше някак перверзно.
- Не, продължи да почистваш.
Аз преглътнах и отново застанах на колене, гледайки притеснено от присъствието му и начина по който ме 'удари'. Усетих как ме заглежда отзад. Поне полата не беше толкова къса. Не се сдържах и се обърнах с лице към него, продължавайки да чистя. Не можех да продължа по този начин, след като той ме зяпаше отзад. Хари легна на леглото си и така му давах по-голяма възможност да ме оглежда. Започнах по-бързо да търкам петното, опитвайки се да свърша по-бързо и да се махна от неловката ситуация.
- Ще искате ли нещо друго? - попитах аз, ставайки от пода.
- Зависи какво. - ухили се и стана от леглото.
- Исках да кажа.. Да почистя или нещо друго - плахо рекох аз.
Той се приближаваше към мен, а аз вървях назад, гледайки в очите му. Опрях се в студената стена, а къдрокосото момче се приближи максимално до мен. Можех да усетя дъха му по кожата си. Добре оформеното му тяло се беше опряло в моето. Къдриците му гъделичкаха лицето ми, а зелените му очи ме прояждаха. Големите му мъжки ръце се спуснаха по тялото ми. Сърцето ми започна да бие силно. Всеки момент щеше да изскочи от треперещото ми тяло. Той гледаше устните ми и се приближи към тях. Боже, щеше да ме целуне. Цялата потрепнах. Огледах се. Исках да се измъкна, но господина хвана лицето ми и слепи устните си с моите. Тогава замръзнах на място. Той продължи целувката и ме придърпа, но аз го избутах и излязох бягайки от стаята. Качих се на по-горният етаж колкото се може по-бързо. Отворих вратата на стаята си и влязох вътре. Облегнах се на дървената изправена плоскост и въздъхнах тежко. Сърцето ми биеше лудо. Той си има приятелка, но въпреки това ме целуна. Та аз бях тук от половин час, а той ме целуна. Бях объркана. За първи път се чувствах така. Какво ставаше?
Следва продължение..
YOU ARE READING
Ти уби сърцето ми
FanfictionКатегория: Het Stories (Boy/Girl) Главен герой от бандата: Хари Стайлс, Зейн Малик Жанр: Еротика, Драма, Романтика Резюме: Казвам се Анабел Стюарт. На 16 години, от Ню Джърси. Живея с майка си и баща си. Уча, но съм на стипендия, защото нямаме много...