8

58 4 0
                                    

След като разкопча сутиена бавно махна едната ми презрамка, а аз все още седях неподвижна с гръб към него. Сякаш не исках да се обърна и да го спра. Какво ми ставаше? Трябваше да се обърна и да вдигна протест срещу действията му, но не.. Той махна й другата презрамка, но тогава се осъзнах и направих крачка напред, като сложих другият сутиен без да му дам възможност да ме види. Трябваше да сменя и долната част на бельото, но не можех, защото той седеше зад мен. Обърнах се и бавно вдигнах поглед към него.

- Моля ви, излезте..

Къдрокосото момче се приближи с една от неговите подли усмивки.

- Мм, не. - вдигна рамене и седна не леглото, гледайки ме.

Ъгхх! Седнах на леглото от другата страна и се увих с чаршаф до стомаха, за да не се виждам. Махнах долната част от бельото, прикривайки се и обух черното. Обърнах се и го видях, че ме е гледал през цялото време. Поне нищо не бе видял. Махнах чаршафа.

- Знаеш ли.. Много си секси. - прехапа долната си устна, гледайки ме. - Но си и недостъпна, това ме подлудява още повече.. 

- Защо се държиш така с мен?

- Защото работиш за мен и мога да правя каквото искам с теб.

- За това ли предишната прислужница си е тръгнала?

- Тя беше глупачка, ти си много повече от нея, а и си надарена. - намигна ми.

Само за това ли мислеше? Беше такъв перверзник и безсрамник. Не спираше да ме зяпа. Не стига, че трябваше да седя по бельо пред него, но и на всичкото отгоре ми говореше по този начин.

- И да искаш не можеш да напуснеш, така че си си моя - каза той.

- Аз не съм ничия собственост. Просто работя за семейството Ви, това не означава, че.. - той ме прекъсна.

- Ще млъкнеш ли? Като мълчиш си по-хубава - леко се ядоса.

Аз млъкнах и не казах нищо. И да кажех нещо нямаше да променя нищо. Хари се излегна на леглото и сложи ръце зад тила си.

- Потанцувай ми - каза той.

- Какво? - объркано.

- Потанцувай ми. - спокойно повтори докато ме наблюдаваше.

- Но аз.. Не мога.. А и не искам.. - седях права пред леглото.

- Танцувай - изсъска. - Представи си, че си в някой бар на пилона. 

Как дори смееше да го каже? Аз не съм, като другите му курвички, които му танцуват по баровете. Нямаше да го направя. Не! Цялата се изчервих от гняв и срам. Толкова се срамувах. И от себе си и от държанието му.

- Ще танцуваш ли или искаш да правиш нещо друго? - попита той.

Аз седях няколко секунди гледайки го, а той ме подканваше с поглед. Нямах друг избор и започнах да танцувам, като някоя уличница. Чувствах се отвратително. Беше ми толкова неудобно. Той следеше всяко мое движение и прехапваше устните си. Явно му харесваше, но на мен не.

- Вкарай малко страст,  де - измрънка.

Предпочитах да му танцувам, от колкото да му изпълнявам 'желания'. Сякаш бях златна рибка. Ъгхх! Отпуснах се леко и започнах да правя движенията по-реалистични. Идваше ми да заплача. Това определено му хареса още повече. Чувствах се унижена и жалка, безпомощна, и безразлична. Танцувах пред леглото. Сякаш се раздавах за него, но всъщност не беше така. Правех това само и само да не ме накара да правя друго сигурно още по-ужасно. Усетих как той се надървя. Дънките му се издуха. Тогава се почуствах още по-притеснена. Не се страхувах, просто се притесних. Спрях.

- Защо спря? - попита недоволно той. - Продължавай!

Аз продължих по същият начин, колкото и да не ми се искаше, а дънките му все повече и повече се изпълваха от нарастващият му член.

Гледната точка на Хари.

Наблюдавах я. Беше толкова секси. Подлудяваше ме. Цялото ми тяло бушуваше. Движеше се несигурно и дървено, но го правеше толкова секси. Можеше да предположиш, че е правила тези неприлични неща много пъти. Скоро даже усещах как възбудата ми се увеличава. Идваше ми да стана от леглото и да я целуна с цяла страст, за което не беше рано. Просто не се сдържах. Имах нужда от секс, но тя сигурно щеше да се дърпа, а аз нямаше да стигна толкова далеч, че да я изнасиля. Щях всеки момент да експлодирам. Станах и я дръпнах. Бутнах я грубо на леглото и легнах върху нея. Слях устните ни и можах да усетя сладкият 'и вкус.

Следва продължение..

P.S. До къде се стигна? ;дд Не знам дали това беше хубава идея, но.. ;д 

Ти уби сърцето миWhere stories live. Discover now