Još ćemo malo ići opušteno prije glavnog zapleta :) Uživajte, volim vas. becca
***********
Sve ono o čemu sam razmišljala isparilo je iz moje glave kad mi se približio i trepereći očima me pogledao poput nekog psića koji traži da ga pomazim. Tražio je odgovor na nešto na što sam ja nespremna dati jer i dalje proživljavam prošlost u strahu da se ne ponovi. Znam da je on drugačiji od Filipa ili bilo kojeg drugog muškarca s kojim sam bila jer nitko drugi nije poštivao moju ženstvenost u mjeri koliko on samo jednim svojim pogledom.
Moji dlanovi se nađu u njegovima, prsa spoji s mojima, nasmije se vidjevši da sam poplavila u licu, a ja nemam reakcije.
Kako da reagiram kad pored njega nemam sposobnosti da se pomaknem, a kamoli progovorim?!
"Ljepotice, pa tko te toliko povrijedio da ne vjeruješ nikome?" Oprezno pita čime moja želja da mu sve kažem i priznam postane još veća iako mi taj rizik nije poželjan.
"Nitko, samo sam oprezna." Ako se to tako može uopće nazvati.
"Znam da postoji netko, ali trebaš shvatiti da ja nisam kao svi tvoji bivši, moraš mi dati da ti dokažem." Lecnem se kada prstima pomakne pramen moje kose i njima klizne po mojoj vilici sporo, bez trzaja.
"Već sam ti rekao da ja ne odustajem i da ti je džaba to opiranje kad ćeš popustiti. Samo ti želim pomoći da se ne mučiš toliko." Šaljivim tonom mrmlja dok temperatura mog tijela raste svakim njegovim dodatnim dodirom. Ovo nije humano. U idućem trenutku njegove usne se stope s mojima, a ja poletim negdje iznad oblaka gdje padam u drugu dimenziju.
Nisam te snage da se oduprem ovome što u meni stvara trnce, izaziva drhtanje i osjećaj da mogu sve što želim. Već dugo nisam bila zaljubljena. Zaljubila sam se u njegovu upornost i brigu za mene. A u koga sam se zaljubila?
U čovjeka koji je imao svakave ponude kako bih pristala i kako bi bio blizu mene.
"Vidiš da nije tako teško." Otvaranjem očiju vratim se u stvarnost koja je ostala ista kao i prije, a budućnost neizvjesna. Naslonim glavu na njegova prsa osluškujući ubrzane otkucaje srca koji jednako brzo pulsiraju kao i moji.
Poljubio me u kosu, a ja sam se bojala odvojiti jer znam da će me tražiti neki odgovor, a ni sama ne znam što zaista želim. Ova nježnost mi toliko paše da bih zaplakala od ugode koju osjećam pored njega. Nemam potrebu sakrivati svoje mane jer znam da ih većinu poznaje i prihvaća.
"Želim cijelu tebe samo za sebe jer bih umro boreći se s drugim muškarcima." Bez obzira o čemu razgovarali uvijek nađe načina da se vrati na temu NAS. Koliko god bih željela potpunu njegovu pozornost kao što sada imam, bojim se da mu ne dosadim i da ne ode. Navikla sam se na njega u svakom smislu, bilo bi teško bez njegovih raznovrsnih komentara.
DU LIEST GERADE
Crni leptire / PAUZIRANO
RomantikPrva knjiga serijala "CRNA" U životu uvijek postoje dvije opcije... Bitno je odabrati pravu makar to značilo poigrati se vatrom i opeći... Samo što je njen tornado bio preslab naspram eruptirajućeg vulkana na koji je naletjela...