🍓🍓!მარწყვი!🍓🍓

1K 101 5
                                    


JIMIN'S POV:👈👈👈

იარაღი მოვიმარჯვე და...მე ეს გავაკეთე....მე პოლიციელი მოვკალი...ქუქი კი მხიარული სახით მიყურებდა...მე ერთ ადგილას გავშეშდი...როგორ უნდა მეთქვა უფროსისთვის რომ მე მათი თანამშრომელი მოვკალი??!ან იქნებ არც მეთქვა?!
(ის უცნობი მიწაზე დაეცა და არ ინძრეოდა,ეტყობოდა რომ მკვდარი იყო)
ჯკ----ჯიმინ!ძალიან კარგია!!დღეს ყველაფერს კარგად ასრულებ...ჰოდა შეიძლება ისევ მიიღო საჩუქარი...(თან ჩაიცინა და ხელი მომკიდა...სწრაფადვე ჩავედით ქვემოთ და პოლიციის მოსვლამდე იმ ადგილს მოვშორდით...)
გზაში მანქანიდან ვიხედებოდი...ცას ვუყურებდი(მოვარდისფრო ფერი დაკრავდა)
ჯკ----მალე სახლში ვიქნებით!ჯიმინ!არ მითხრა რომ იმ ტიპზე ღელავ!!
ჯმ----რა?არა!!!თავი მანქანის ფანჯარას მივადე და თვალები დავხუჭე...ძალიან დაღლილი ვიყავი..ეს მანაც შეამჩნია და ამიტომ აღარ გავუღვიძებივარ...

TAE'S POV:👈👈👈

ჩემს კაბინეტში ვიყავი(რაღაც საბუთებს ვამოწმებდი)როდესაც ჰოსეოკი შემოვიდა...(ხელში ყავის ორი ჭიქა ეჭირა და იღიმებოდა)
თჰნ----ნუთუ არავის უსწავლებია რომ უნდა დააკაკუნო??!(მასზე ძალიან ვბრაზობდი წარსულის გამო)

(ხელში ყავის ორი ჭიქა ეჭირა და იღიმებოდა)თჰნ----ნუთუ არავის უსწავლებია რომ უნდა დააკაკუნო??!(მასზე ძალიან ვბრაზობდი წარსულის გამო)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ჰსკ---თეჰიონ!კარგი ნუ ბრაზობ!
თჰნ---თუშეიძლება ტაე დამიძახეთ!(მკაცრი ტონით მივმართე...თან ისევ საბუთებში ვიხედებოდი...მას არც ვუყურებდი)
(ჰოსეოკმა უეცრად მაგიდაზე ჭიქა მაგრად დაარტყა...ცოტაც და გატყდებოდა)
თჰნ----რა ჯანდაბას აკეთებ?!!!!
ჰსკ---უბრალოდ მინდა ჩვენი ურთიერთობა გამოსწორდეს!შენკი ყურადღებას არ მაქცევ არც კი მიყურებ!!!(ამაზე გავბრაზდი და ის ვთქვი რასაც გულში ვინახავდი)
თჰნ---იცი რა?!მე შენ ყოველ დღე თვალებში გიყურებდი...ყურადღებას გაქცევდი და მიყვარდი...ყველაფერზე მეტად....თუმცა არა შენ მე მიღალატე და ჩვენს სიყვარულს მაფია არჩიე...ასე რომ ნუღარაფერ მთხოვ და შეგიძლია ეს ყავაც გაიტანო...შენს მოცემულს არაფერ დავლევ თუნდაც ვკვდებოდე...
ჰსკ---თუნდაც კვდებოდე??!
თჰნ---ჰო რომ ვკვდებოდა მაინც...!უბრალოდ გადი ოთახიდან!!ხელს მიშლი!!!(თვლებზე ცრემლები მომადგა და შევამჩნიე რომ მასაც...)
(ჰოსეოკმა ცრემლები მოიწმინდა და უთქმელად გავიდა.. კარიც მიიჯახუნა)

~• მოკალი ან შეიყვარე•~ სრულადWhere stories live. Discover now