📝✉!წერილი!✉📝

816 79 11
                                    

SUGA'S  POV:👈👈👈

(მობილურმა დამირეკა...სტივი იყო)
შგ---სტივ!ჯიმინზე რა მოიფიქრე?!
სტ---გეგმები შეიცვალა!!!მე ლიზას და ჯიმინს დღეს გავიტაცებ, მაგრამ ქვეყნიდან გაქცევისთანავე ჯიმინის გაშვება მომიწევს!
შგ----არა!!!ჩვენ ასე არ შევთანხმებულვართ!!!გესმის???!!!

JIMIN'S POV:👈👈👈

სიმშვიდეა...ვსადილობთ და ჩვენს ისტორიებს ვყვებით...თუმცა როგორც ყოველთვის ისევ რაღაც ცუდი მოხდა!(ქუქმა მობილურს უპასუხა)
ჯკ---რა?!როდის?!ე....ეს როგორ მოხდა?!მე ხომ გაგაფრთხილეთ რომ ლიზას არ მოშორებოდით?!!!!
-------------გვაპატიეთ ბოს!ორი წუთით მოვადუნეთ ყურადღება და მაშინ გაიტაცეს ლიზა...ჯეიმ კი როგორღაც თავი დაახწია!
(ტაე შეშინდა ლიზას სახელის გაგონებაზე)
თჰნ---ძმაო ლიზა ხომ კარგადაა?!
ჯკ---ჯანდაბა!დაელაპარაკე(ქუქი ახლა ტაეს აწვდის მობილურს)
------------ლიზა გაიტაცეს თუმცა ჯეი ისევ სახლშია!
თჰნ-----რა?!!!!რატომ არ მიაქციეთ ყურადღება??!!!კარგი ახლავე წამოვალთ!
ჯმ---თეჰიონ!!ქუქ!ვინმემ მითხარით რა მოხდა!!!
ჯკ----პატარავ გაემზადე!უკან ვბრუნდებით!!შუგა,ნამჯუნ!თქვენც!
ჯმ---ხომ ყველაფერი კარგადაა?!
ჯკ----არა არარის კარგად!მამაჩვენმა-სტივმა გაიტაცა ლიზა...!ყველაფერს გავაკეთებ რომ დავიბრუნოთ!
თჰნ---ქუქ!მანქანა მზადაა!
(ყველანი მანქანაში ჩავსხედით...ქუქი სწრაფად ატარებდა მანქანას...ამიტომ საღამოსკენ უკვე ქალაქში ვიყავით...)

TAE'S POV:👈👈👈

ჯკ----მოკლედ მე და ტაე სტივთან წავალთ!თან დაცვასაც გავიყოლებთ!
ჯმ---ქუქ იქნებ ჯერ დავფიქრდეთ?!
ჯკ---არა!ეს მან გააკეთა!მამაჩვენმა მოიტაცა ლიზა!
თჰნ---ჰო ასეა!მაგრამ მაინც ვერ ვხვდები მამაჩემს მისგან რა უნდა!ისხომ ერთი უბრალო ქალია!თუმცა მე მას დავპირდი რომ დავიცავდი!ამიტომ სწრაფად უნდა დავიხსნათ!(არვიცი რატომ მაგრამ ლიზაზე ძალიან ვნერვიულობდი...)
ჯკ---კარგი წავედით!
(მივადექით იმ ტყეს სადაც მამაჩვენის სახლი იყო...თან უამრავი შეიარაღებული კაცი გვახლდა...უკვე სახლსაც ვხედავდით და იქ შესვლას ვაპირებდით...თუმცა უეცრად მობილურმა დამირეკა...მეც ვუპასუხე...)

~• მოკალი ან შეიყვარე•~ სრულადHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin