😍ყველაზე მეტად😍

881 89 8
                                    

TAE'S POV:👈👈👈

ვიღაც მომეჯახა და ხელიდან იარაღი გამაგდებინა...მაშინვე უკან გავიხედე....(ვიღაც ქალი შემრჩა...თვალებში რომ ჩავხედე წამიერად ტკივილი ვიგრძენი...თითქოს ახალი გრძნობა დამებადა და ეს გრძნობა გულს მტკენდა...არვიცი რატომ...ქალი შემოტრიალდა)
----------არა გთხოვ!!ამას ნუ გააკეთებთ!ნუ მოკლავთ ჩემს შვილს(როგორც ჩანს ის უცნობი ამ ქალის შვილი აღმოჩნდა...)
-----ნუ მომიკლავთ შვილს!!გთხოვთ...(ჩაიკეცა და მუხლებზე მდგარი მთხოვდა....
თჰნ----მე...მე ამას არ გავაკეთებ!დამშვიდდით...არავის მოკვლას არ ვაპირებ!(ჩემს ამ სიტყვებზე მამაჩემი გაბრაზდა და მსახურებს უბრძანა ჰოსეოკი გამოეყვანათ და ჩემს თვალწინ მოეკლათ)
თჰნ-----არაა!!!!არა ....ამას არ გააკეთებ!!!სტივ!!
სტ-----თავიდანვე გაგაფრთხილე!რომ მოგეკლა ახლა თეჰიონი გადარჩებოდა...მაგრამ არა...შენ ის და დედამისი შეგეცოდა...ჩვენს გვარში არცერთი არყოფილა შენნაირი ლაჩარი!ქუქს შეხედე..ის ყველას იშორებს ვინც გზაზე გადაეღობება..!მრცხვენია ჩემი შვილი რომ ხარ(მისი ეს სიტყვები არ მწყენია....)
თჰნ---მე კი მრცხვენია მამაჩემი რომ გქვია...ნეტავ დედა იყოს აქ...ის რომ იყოს ჩემს გვერდით მე მაფიას აღარასდროს გავეკარებოდი....
სტ---დედაშენი აქ ვერ იქნება...მან დაბადებიდანვე მიგატოვათ...მორჩა...შენკი ჭკუა ვერ ისწავლე...უბრალო მსახურიცკი ვერ მოკალი!(სახლიდან სტივის შეშინებული მსახურები გამოვიდნენ)
--------ბოს!ჩვენ....
სტ-----სადაა?!ჰოეოკი სადაა?!
--------ის...იცით აღარ დაგვხვდა...არვიცით სად წავიდა ან როგორ მოახერხა გაპარვა...(აკანკალებულები შესცქეროდნენ მამაჩემს)
სტ-----რა?!!გაიმეორეთ!!!რა თქვით....ესეიგი გაიპარა არა?!...(ცინიკურად ჩაილაპარაკა და იარაღი გადატენა...ორივე მსახურს თავში ესროლა ტყვია და მოკლა...სისხლის წვეთებმა კი იქაურობა დაფარა...ჩვენ დრო ვიხელთეთ და ყველანი გამოვიქეცით იმ ადგილიდან...თან ის უცნობი და დედამისიც წამოვიყვანეთ...შეგვეცოდა რომ მამაჩემთან დარჩენილიყვნენ რადგან ის მათ აუცილებლად მოკლავდა)
მანქანით სახლისკენ მივემართებით...წინ ქუქი და ჯიმინი სხედან...მე და ის ორი კი უკანვართ (ჩუმად ვტირი...არმინდა ვინმემ შეამჩნიონ)
ჯკ---ძმაო!დამშვიდდი ჰოსეოკს აუცილებლად ვიპოვით!!
ჯმ---ჰო ტაე!რაც მთავარია ის მამაშენთან აღარაა!
ჯკ---მართალია...თქვენ რაგქვიათ?!(დედა-შვილს მიმართა...მათ კი უთხრეს რომ ლიზა ,ხოლო შვილს ჯეი ერქვა..
(ყველანი ჩემს დამშვიდებას ცდილობდნენ თუმცა უარესად ვხდებოდი)
სახლში მივედით...ქუქი და ჯიმინი სამზარეულოში შევიდნენ...ლიზა და ჯეი ოთახებში დავაბინავეთ...
ჯკ---ტაე!არგინდა ვივახშმოთ?!
თჰნ---არა არმშია...
ჯკ---კარგადხარ?!
თჰნ---როგორ უნდა ვიყო კარგად როცა არვიცი ჰოსეოკი სადაა...ახლა რას აკეთებს ანდა იქნებ...ის მკვდარია?!ვინიცის?!ამის შემდეგ ნუ მთხოვთ რომ კარგად ვიყო....
ჯკ---კარგი!შენს ოთახში ადი და დაისვენე...ხვალიდანვე შევუდგებით ჰოსეოკის ძიებას...გპირდები ვიპოვით!!!
ოთახში აივანზე გავედი...ფიქრებმა გამიტაცა...ვფიქრობდი იქნევ ჰოსეოკი მართლაც მკვდარი იყო...მასზე არაფერი ვიცოდი...ისე მენატრებოდა,თან ეს დღეები არცისე კარგად ვექცეოდი...ამდენი ხნის მანძილზე როგორც იქნა ერთად ვიყავით და ახლა ის ჩემს გვერდით არ იყო...
აივანთან უფრო ახლოს მივედი...გადავიხედე...მიწიდან აქამდე დიდი მანძილი იყო...რა მოხდება ახლა აქედან რომ გადავხტე?!(ამას ვფიქრობ და მოაჯირზე ავდივარ...ღრმად ვისუნთქავ ჰაერს და ხელებს ვშლი...ქარი თმებს მიჩეჩავს...არ მეშინია რადგან ძალიან დავიღალე ჩემი ცხოვრებით...თავიდანვე ტანჯვით დაიწყო ყველაფერი...ჯერ დედამ დაბადებიდანვე მიგვატოვა მე და ქუქი...მერე გავაცნობიერე რომ მაფიის ბოსის შვილი ვიყავი და ეს საქმე არ მომწონდა... მამაჩემს დიდად არც ვუყვარდი..შემდეგ ჰოსეოკი შემიყვარდა და ახლა ის დავკარგე...ვინიცის იქნებ მართლაც მკვდარია?!თუ ასეა პატარავ!იცოდე რომ მე შემთან მოვდივარ...ხელებს ისევ ვშლი...უკვე მზად ვარ გადასახტომად!!!.....

~• მოკალი ან შეიყვარე•~ სრულადDove le storie prendono vita. Scoprilo ora