😚👥ახალი სტუმრები👥😚

1K 98 2
                                    


JIMIN'S POV:👈👈👈

უკვე ერთი კვირა გავიდა რაც აქ, ამ ბანდაში ვარ....
ყველა თავის საქმეშია ჩართული...მეთაური ძარცვის დეტალებს აგვარებს(თან ყოველ დღე ვიღაცას კლავს...საშინელებაა...მე ხომ აგენტივარ და ხალხს უნდა ვიცავდე,თუმცა ახლა ვერ ვახერხებ ამას...ტაე და ჰოსეოკი ერთად მუშაობენ...(თუმცა ერთმანეთს არც უყურებენ...თითქოს ერთმანეთისთვის არც არსებობენ)
დილა გათენდა და ქვემოთ ჩავედი...
იქ ტაე და ქუქი დამხვდნენ...ქუქი მომიახლოვდა და მითხრა:
ჯკ---ჯიმინ!გაემზადე!მალე გავდივართ...
ჯმ---კარგი!
ჯკ---ოდესმე შეგიძლია წესიერად დამელაპარაკო??!(ისევ ბრაზდებიდა რომ მოკლე პასუხებს ვიძლეოდი)
ჯმ---რა გინდა რომ გითხრა?!
ჯკ---მაგალითად აქამდე სად იყავი?ან რა გიყვარს?!(თან ჩაიცინა და მხარზე ხელი დამადო)
ჯმ---რა თუ ვინ?!(მეც ცინიკურად ვუპასუხე😊)
ჯკ---ჰო კარგი☺ეს ვიგულისხმე...(თავი ისე დახარა თითქოს შერცხვა... ეს დაუჯერებელი ოყო...მას ხომ არც გული აქვს და არც გრძნობები...მაგრამ ის ცივსისხლიანი დამნაშავეა რომელიც ჩემში გრძნობებს აღვიძებდა)😗(ამ გრძნობების კი მეშინოდა...არმინდოდა რაიმე არასწორად გამეკეთებინა ამიტომ ქუქს მოვშორდი და უკან დავიხიე)
ჯმ---მე უკვე მზადვარ!
ჯკ---მაშინ წავიდეთ!
ჯმ---კარგი!(მანქანაში ჩავჯექით და სადღაც წავედით...)
ჯმ---სად მივდივართ?!ისევ ვინმე უნდა მომაკვლევინო...?!
ჯკ---არა პატარავ!ერთ კლუბში მივდივართ...იქ ორ ძმას უნდა შევხვდეთ,ისინი რაღაცეებში დაგვ ეხმარებიან...მათაც აქვთ დიდი გავლენა თუმცა არა ჩემნაირი😊
(უთქმელად გადმოვედით მანქანიდან და კლუბში შევედით...)
ბართან მართლაც იდგა ორი ტიპი თან ქუქს უყურებდნენ...

(განსაკუთრებით ერთი არ აცილებდა თვალს)ჯკ---ჯიმინ!გაიცანი ეს შუგა და ნამჯუნია

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(განსაკუთრებით ერთი არ აცილებდა თვალს)
ჯკ---ჯიმინ!გაიცანი ეს შუგა და ნამჯუნია...ამ ძმებზე გეუბნებოდი!
ჯმ---სასიამოვნოა(ეს ვუთხარი და ხელი ჩამოვართვი...შუგა კი ისევ ქუქს უყურებდა...თვალს არ აცილებდა და უღიმოდა...)
შგ---ქუქ მიხარია შენი კიდევ ერთხელ ხილვა....
ჯკ----მეც!....(შუგა ჯანგუკს მიუახლოვდა და გადაეხვია...)
(არვიცი რა დამემართა და ქუქს მაშინვე ხელი მაგრად ჩავკიდე...თან მეც ვუღიმოდი...ის გაკვირვებული მიყურებდა....)
ნმჯ---დროა წავიდეთ...!
ჯკ----ჰო!ჩემი სახლი დიდია და ყველას დაგიტევთ
შგ----ასეა!სასახლესგავს😊
(სანამ ბარიდან გავიდოდით მე ქუქს ისევ ძლიერად ჩავჭიდე ხელი და გვერდით გავწიე...ისე რომ ძმებს არ გაეგონათ)
ჯმ----ეს რასნიშნავს?!!
ჯკ---არა ჯიმინ!ეს მეუნდა გკითხო!
რაგჭირს...?!
ჯმ---არაფერი არმჭირს...უბრალოდ ჯობდა გაგეფრთხოლებინე ახალი სტუმრების შესახებ...
ჯკ---მგონი ჩემი მეუღლე არხარ და არვარ ვალდებული ყველაფერი მოგიყვე(ისევ ცინიკურად მესაუბრებოდა...თან იცინოდა)
ჯმ---რა?!ასეთ სისულელეებს ნუ ამბობ!!(ჩუმად ჩავილაპარალე...ქუქი კი უეცრად მომვარდა...ბარის კედელს მიმახეთქა და ჩემს ტუჩებს დაეწაფა...მეც ვკოცნიდი)

ჯკ---ჯანდაბა!!რა ტკბილიხარ როცა ეჭვიანობ!!(ხელი მაისურის ქვეშ შემიცურა და კოცნას აგრძელებდა)(უეცრად მოვშორდი მის ტუჩებს და ბარიდან გავვარდი

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ჯკ---ჯანდაბა!!რა ტკბილიხარ როცა ეჭვიანობ!!(ხელი მაისურის ქვეშ შემიცურა და კოცნას აგრძელებდა)
(უეცრად მოვშორდი მის ტუჩებს და ბარიდან გავვარდი...ისიც უკან გამომყვა)
(მანქანაში შუგა და ნამჯუნი უკვე ჩამჯდარიყვნენ და ამიტომ ჩვენც მივუჯექით...ქუქმა მანქანა დაძრა და სახლისკენ გავემართეთ)
------------------------------------------------------
ეს პატარაიყო...ამიტომ დღეს მალევე დავდებ ახალ თავს...შეიძლება ორი კიდე დავდო😊😍😍



~• მოკალი ან შეიყვარე•~ სრულადWhere stories live. Discover now