KOOK'S POV:👈👈👈თჰნ----ქუქ!გააგრძელე წერილის კითხვა!(ქუქმაც განაგრძო)
"...........მაპატიეთ!მაპატიეთ თუ კი ცხოვრება ჩემსგამო გაგინადგურდათ!....მე სტივის ცოლივარ! ჯეის გარდა კიდევ მყავს შვილები...მათ ჩემმა ქმარმა დამაცილა როდესაც დაინახა რომ მე მაფიის წინააღმდეგი ვიყავი...მინდოდა სამივე ვაჟი მაფიისგან შორს მყოლოდა თუმცა როგორც ხედავთ არ გამომივიდა.. ამ ბედს მხოლოდ ჯეი ავაცილე,ჩემი ორი ვაჟი კი ისევ მაფიაში არიან როგორც მათი მამა...!........"
თჰნ---რაა?!ქუქ?!ეს რას ნიშნავს?!ნუთუ ის ჩვენი....
ჯკ---მე...მე არვიცი!
(დაბნეულმა წერილის კითხვა გავაგრძელე)".................მაპატიეთ რომ ვერ დაგიცავით!სიმართლე ისაა რომ მე დედათქვენივარ!.....ჰო თქვენ ჩემი შვილებიხართ,ჯეი კი თქვენი დიდი ძმაა!პატიებას ვითხოვ რომ ვერ მოგაცილეთ მაფიას,მამათქვენმა მალევე მოგაშორათ დედის კალთას!მან დედა შვილები დააცილა ერთმანეთს! ვინიცის ჩემზე რა საშინელებებს გიყვებოდათ!სიმართლე ისაა რომ მე თქვენი მიტოვება არ მდომებია!სტივმა მაიძულა თქვენგან შორს ვყოფილიყავი...ახლა კი მთვარის შუქზე ამ წერილს გიწერთ!თან ვშიშობ რომ მალე მომაკითხავენ და წამიყვანენ...მთვარეს ვუყურებ რომელიც უჩვეულოთ დიდი და განათებულია...არ მინდოდა ეს თქვენთვის მეთქვა მაგრამ სიმართლე უნდა იცოდეთ რომ მე მძიმე სენით ვარ ავად...ლეიკემია დამიდგინეს!თუმცა არა მე სიკვდილის არ მეშინია...მე თქვენი გაკიცხვის მეშინია...არ მინდა ჩემზე,ანუ დედათქვენზე ნაწყენი იყოთ...არ მინდა ამ ქვეყნიდან ისე წავიდე რომ დედა არ დამიძახოთ!...ერთხელ მაინც!
......მაპატიეთ!კიდევ ერთხელ გიხდით ბოდიშს...შეუნდეთ დედათქვენს რომელიც არ ეცადა შვილების შენარჩუნებისთვის ბრძოლას..."
(წერილის კითხვას მოვრჩი....ყველანი გაკვირვებულები შემომცქეროდნენ
მე და ტაე ერთმანეთს აცრემლებულები ვუყურებდით...ბოლოს ტაემ ძლივს ამოილუღლუღა)
თჰნ----დ....დედა.!ის....ის დედაჩვენია!
ჯკ----ჰო ლიზა დედაჩვენია!ასეა...არვიცი რაღა ვიფიქრო...!ამას არ შევარჩენ სტივს!!!ლიზახომ დედაჩვენია
ჯე---რომელიც მალე მოკვდება თუ არ ვიპოვით!(ჯეიმ ყველას შეგვახსენა ჩვენი მისია)
ჯკ---ჯეი!შენ ჩვენი ძმა გამოდიხარ არა?!
ჯე----ასეა!
თჰნ----ჰოს!შენ და ჯეი სახლში დარჩით კარგი?!ჯეი გთხოვ აქ იყავი!არმინდა მაფიის საქმეებში ჩაერიო!
ჯე----კარგით მაგრამ ყველაფერი უნდა გამაგებინოთ!
(მე და ტაე სახლიდან გამოვედით...თუმცა დაცვა არ წაგვიყვანია...ახლა ჯობდა ისინი სახლში დარჩენილიყვნენ...რაც უფრო ცოტა ვიქნებოდით უფრო შეუმჩნევლად ვიმოქმედებდით)
YOU ARE READING
~• მოკალი ან შეიყვარე•~ სრულად
Fanfiction-ფეხებზე მკიდია ბანკიც, ძარცვაც და ეს ბანდაც...თუ შენ არ იქნები ჩემთან!!!!