??მანქანაში??

777 78 4
                                    

JIMIN'S POV:👈👈👈

დილით ქუქი ადრიანად ადგა საწოლიდან...იმ ორ ძმას უნდა დახვედროდა😒მეც მაშინვე ქვემოთ ჩავედი და როგორცკი კარზე ზარის ხმა გავიგე,მაშინვე ქუქს მივუდექი გვერდით....
ჯკ---შუგა!ნამუნ!შემოდით...ჩვენც უკვე მზადვართ და მალე გამოვალთ...(ქუქი ახლა მე შემომიტრიალდა)...ასე არაა ჯიმინ?!(ჯანდაბა...გამზადება დამავიწყდა...)
ჯმ---ამმ...ჰო ასეა!მაგრამ ერთი წუთით ჩემს ოთახში ავალ...რაღაცის ჩადება დამავიწყდა ჩემოდანში...(მაშინვე ოთახში ავვარდი და ბარგი ერთ წუთში ჩავალაგე...არც ვუყურებდი ტანსაცმელებს ისე ვტენიდი ჩემოდანში)

TAE'S POV:👈👈👈

მე და ჰოსეოკი სავარძელზე ვიჯექით და უკვე მზად ვიყავით გასასვლელად...კარზე კი ზარის ხმა გაისმა და ძმებიც შემოვიდნენ...ნამჯუნი მაშინვე ჩვენსკენ წამოვიდა(უფროსწორად ჰოსეოკისკენ...)
ნმჯ---ჰოს!როგორხარ?!(თან იღიმება და სავარძლის სახელურზე ჰოსეოკთან ჯდება)...გავიგე ქუქის და ტაეს მამას გაუტაცებიხარ!(ისეთი სახე მიიღო თითქოს ძალიან ეწყინა)
ჰსკ---ჰო ასეა!თან ორი ახალი სტუმარიც წამოვიყვანეთ...(მის ამ სიტყვებზე გამახსენდა ის დედა შვილი და მათ ოთახში შევედი...ფრთხილად მივუკაკუნე)
ჰსკ---ქალბატონო ლიზა!!შეიძლება?!(მაშინვე გავიგე ლიზას თბილი,აუკანკალებელი ხმა)

LIZA'S POV:👈👈👈

ლზ---ტაე!შემოდი...მიხარია შენი ხილვა...
თჰნ---მეკი მიხარია რომ კარგად ხართ!!
ლზ--ჰო ასეა!(გავუღიმე თუმცა იმ წამს ტრილი მინდოდა...მეხომ სულაც არ ვიყავი კარგად...ლეიკემია დამიდგინდა მაგრამ ჯერ ქუქს და ტაეს ვერაფერს ვეტყოდი...ამ პატარა მოგზაურობიდან დაბრუნების შემდეგ კი ყველაფერს გაიგებდნენ...მე მათ ყველაფერს ვუამბობდი...ერთი სულიმაქვს ჩემი შვილები როდის დამიძახებენ"-დედას")
თჰნ---ჩვენ ყველანი ორი დღით სხვაგან მივდივართ საქმეზე თქვენ და ჯეიმ კი არ ინერვიულოთ!დაცვა გავაძლიერეთ!
ლზ---მადლობ!(გავუღიმე...ისკი ოთახიდან გავიდა)

~• მოკალი ან შეიყვარე•~ სრულადOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz