JIMIN'S POV:👈👈👈
თვალებს ვახელ და ქუქს ვხედავ...ჩემს გვერდით მშვიდად სძინავს...მაგრამ მე არ ვარ მშვიდად რადგან ვიცი რომ ამ საღამოს ქუქის მოკვლა მომიწევს...
ძალიან მეშინია...ის ხომ მთელი გულით მიყვარს თუმცა დარწმუნებული ვარ რომ ჩემს მისიას შევასრულებ...
ქუქი თვალებს იფშვნეტს და ჩემსკენ ტრიალდება...ნახევრად ისევ სძინავს...(ახალ გაღვიძებულზე ძალიან საყვარელია...🐇🐰)
ჯკ---პატარავ!ასე ადრე რატომ გაიღვიძე?!რამეზე ნერვიულობ?რასახეგაქვს!?
ჯმ---კარგი რა ქუქ!ამდენ კითხვას ნუ მაყრი!...ყველაფერი კარგადაა უბრალოდ სულ რამდენიმე საათიღა დარჩა და ბანკს გავძარცვავთ...
ჯკ---ჰო!მართალია...
ჯმ---კარგი მე ქვემოთ ჩავალ!ყავას ამოგიტან!
ჯკ--კარგი!...დაგელოდები...(გამიღიმა და მეც ოთახიდან გამოვედი...მასთან ერთად ყოფნა ჩემთვის რთული იყო...მაშინვე ის იარაღი მახსენდებოდა რომლითაც ხვალ ღამით უნდა მომეკლა...)
სამზარეულოში შევედი...ყავა დავადგი და ველოდებოდი როდის ადუღდებოდა...უეცრად ვიგრძენი მეორე თბილი სხეული როგორ მომეკვრა...გავიხედე და ქუქი დავინახე...წელზე მეხვეოდა და ისევ მიღიმოდა...
ჯმ---აჰჰ!მოიცადე ქუქ!ყავა უნდა გადმოვდგა!...
ჯკ---ეგ მოიცდის!ახლა კი მინდა გაკოცო...(ამას ამბობს და უეცრად ხელში ავყავარ...სამზარეულოს მაგიდაზე მსვავს და ჩემსკენ იხრება...)
ჯკ---ჯიმინ!...(ყურთან ახლოს მოაქვს თავი და აუღელვებელი ტემბრით მეუბნება)
ჯკ---მიყვარხარ!(თავს უფრო ახლოს სწევს და მკოცნის...ალნად ეს ჩვენი ბოლო კოცნა იყო..მის ბაგეებს ვეღარასდროს შევეხებოდი.... ვეღარასდროს ვიგრძნობდი მის თბილ სხეულს...მის ტუჩებს და ღიმილს...რომელიც ასე მაბედნიერებდა...
ჯმ---მეც!(არვიცი რატომ ვუთხარი რომ მიყვარდა როდეაც რამდენიმე საათში იგი უნდა მომეკლა...)TAE'S POV:👈👈👈
მე და ჰოსეოკმა ბარგი უკვე ჩავალაგეთ...ხვალ, ძარცვის შემდეგ საზღვარგარეთ(ტეხასში) უნდა წავსულიყავით...
ჰსკ---თე! ქუქი და ჯიმინი არ მოდიან?!
თჰნ---ჯიმინი არვიცი!მაგრამ ჩემი ძმა მოდის!
ჰსკ---დამპირდი რომ მაფიას აღარ შევეხებით!!
თჰნ---ჰოს!
ჰსკ---დამპირდი!
თჰნ---ჰო კარგი გპირდები!იმდენი ფული გვექნება რომ მაფიის საქმეები აღარ დაგვჭირდება!(ჰოსეოკი გახარებული გადამეხვია)
..........
JIMIN'S POV:👈👈👈
YOU ARE READING
~• მოკალი ან შეიყვარე•~ სრულად
Fanfiction-ფეხებზე მკიდია ბანკიც, ძარცვაც და ეს ბანდაც...თუ შენ არ იქნები ჩემთან!!!!