BVSG 12

2.4K 119 2
                                    

Di sekolah , Rayyan tak tegur langsung dengan Qalisha . Qalisha pun tak faham apa kena dengan Rayyan ni . Bukan tak tegur je , tapi sering jauh kan diri . Dia frust dengan Qalisha ke apa sebab Qalisha tak terima dia ?

Sedang best pj , tiba tiba ada announcement .

"Perhatian kepada The Boys and The Girls , sila masuk ke dalam bilik meeting sekarang juga ."

Urgh .

Girls pun buat muka 'huh'. Boys dah mula mencarut . Biasalah budak lelaki kalau main bola memang macam tu .

Mereka pun pergi ke bilik meeting ..

Meeting rooms

Pot pet pot pet budak lelaki . cerita pasal shoot bola pun nak kecoh . Tengok Girls , relax and steady je .

"Assalammualaikum everyone ." Kata Cikgu Firdaus .

"Waalaikummussalam ." jawab mereka serentak .

"Aikk mana cikgu Shariff ??" tanya Danish .

"Cikgu Shariff ada hal . So cikgu panggil korang ni tau en sebab apa ?"

"Tau . Pasal kes sekolah tu ? Kitaorang belum settle lagi ." jawab Rayyan . Qalisha hanya memerhati je tingkah laku Rayyan .

Kalau korang nak tahu , Medina dah cair dengan Fakhran . Yela kalau lelaki peluh memang terselah lah ke-handsome-an tu .

Senang cakap The Boys dalam bilik tu handsome gila . Peluh diaorang tu perghh !Haha . Rambut tu messy takkan lah tak cair kan ? Haha .. tipu lah kalau perempuan tak cair rambut messy lelaki ..

"Bila korang nak settlekan hal ni ? Kamu The Boys pengawas tapi tak pandai jaga tugas . Means kalau cikgu suruh kamu buat tugas lain confirm lah tak boleh buat kan ?" Kata Cikgu Firdaus dengan tegas .

'Bahasa punya cikgu .' desis hati Farish

"Cikgu bagi kitaorang masa . Jadual kitaorang padat ." kata Misha dengan lembut .

"hurh . Cikgu bagi korang masa sampai sebulan . Kalau tak settle lagi , cikgu lucutkan jawatan kamu the Boys." kata cikgu Firdaus lalu terus keluar dari bilik meeting ..

"B*b* punya Cikgu !" jerit Amsyar .

"F*ck si*l !" marah Harraz .

The Boys bangun untuk keluar dari bilik tersebut .

"Guys , jangan macam ni . Bila kita nak settlekan ?" pujuk Qalisha . "Entah jom lah discuss ." kata Dania .

"Malas aku nak discuss discuss bagai . Baik aku cari awek . Cau ." Kata Farish .

"Tah jom ah Rish ." ujar Fakhran .

Misha dan Medina tersentap .

" cikgu cakap sikit nak marah marah . orang yang tak salah pun kena marah jugak ." adu Misha .

"Kau diam ah perempuan ." Marah Farish .

Masatu Misha dah nak nangis .

Setelah Farish dan Fakhran beredar , the Boys yang lain turut mengekori dari belakang .

Sedang Rayyan berselisih dengan Qalisha , Qalisha memanggilnya ..

"Rayyan." panggil Qalisha .

Rayyan berhenti tanpa memandang muka Qalisha .

"why ? saya ada buat salah apa apa ke ?" tanya Qalisha .

Rayyan menggeleng lalu keluar dari situ . Qalisha frust .

Semua The Girls lah frust .

Kalau korang nak tahu , Misha dah lama couple dengan Farish . Tapi semua tak tahu lagi . Silent relay katakan .

Medina pun tersentak kan tadi apa yang Fakhran cakap ? Haa sebenarnya Medina dah mula sukakan Fakhran sejak diaorang siasat kes Zanies Square tu .

BoysVSGirlsWhere stories live. Discover now