The Fanatic Private School .
Mereka ralit membuat ulang kaji AddMath . Amsyar selaku ketua kelas di dalam kelas ni memberitahu yang cikgu math ada meeting . So , cikgu suruh mereka study . Maklumlah gred 5 dah .
Kini , mereka sudah bertukar tempat . Rayyan di sebelah Reena . Qalisha pula di sebelah Misha . Forever and ever diaorang tu . Amsyar di sebelah Dania . Suka sangatlah diaorang tu . Farish duduk sebelah Fakhran . Medina duduk di sebelah Isya . Danish pula duduk di sebelah Sheera . Danish tak puas hati sebab dia tak duduk dengan Isya .
Entahlah macam mana cikgu ni .
Harraz duduk di sebelah Fisha . Kalau korang nak tahu , Fisha ni dia lembut je . Tapi sayanglah sebab dah masuk group Jennies Girl . Harraz ni ada lah sikit perasaan dekat Fisha ni . But dia tak suka sebab Fisha dari kumpulam Jennies Girl .
Rayyan ralit kira kira menggunakan Kokulator .
"y-youu .. rayyan... boleh tak you tolong ajarkan i ni ? i tak faham la baby ." rengek Reena sambil memegang lengan kiri Rayyan lalu dia menunjuk soalan yang dia tidak fahami .
Euw dia ingat dia comel ? Geli aku .
"i tengah buat kerja ni . jangan kacau boleh ? i ni pun tengah check jawapan ." jawab Rayyan dengan membuat muka berkerut .
"alaaa...tolonglahh..hmm" pujuk Reena .
Dengan fokus Qalisha membuat jalan kira tersebut ,,
"wehh Ed !! Geramnya lah aku dengan budak belakang tu ." kata Misha .
"sape ? geram sangat tu Misha . Sampai guna aku haha .." Jawab Qalisha .
"Tu laaa . Minah cengkerang tu . Gedik nak rapat rapat dengan Rayyan ." bebel Misha .
Qalisha pun memandang ke arah mereka .
'Sakit jugak hati ni' desis Qalisha .
"Haduhaii" kata Rayyan dengan perlahan sambil menggaru garu kepalanya .
"boleh la eh . pleaseee..." rayu Reena .
"ehem ehem . meh sini i tolong you . mana yang tak faham ni ?" suddenly Qalisha datang menerpa kearah mereka berdua . Dia duduk di tengah tengah di antara Rayyan dan Reena .
Panas hati dia ni .
Lalu dia dengan selambanya duduk dekat kerusi Rayyan .
Rayyan berganjak sedikit supaya dapat ruangan sedikit untuk Qalisha duduk .
'Pening maa' Kata hati Rayyan .
"hish why you so busy body ?" ujar Reena .
"yeke ? ouh sorry lah . haa meh i nak ajar . mana soalan you tak faham ? i dengan rela hatinya nak terangkan you." jawab Qalisha .
Rayyan hanya mampu diam .
Misha pula hanya memerhati mereka bertiga .
"takpayah lah . tak jadi . my ladies jom ." mecak Reena .
Lalu Jennies Girl pun keluar dari kelas .
Qalisha tersenyum sinis .
Rayyan pandang Qalisha .
Qalisha pun menoleh ke arah Rayyan .
"dah puas ?" perli Rayyan .
Qalisha pun menjeling dan pergi balik ke meja asalnya semula .
YOU ARE READING
BoysVSGirls
RomanceBoys Vs Girls menceritakan kumpulan lelaki dan perempuan . Mereka bersekolah di The Fanatic International School . The Boys terdiri daripada 6 orang . Antaranya ialah , Rayyan , Farish , Fakhran , Danish , Amsyar , dan Harraz . Manakala The Girls te...