tetiba ,
aku ternampak Farish keluar dengan perempuan lain .
Tersentak hati .
Dengan secara tiba tibanya air mata terus mengalir .
Mana tak sakit tengok yang kita sayang ada orang lain . Jalan sesama kot .
Hurhh ! Ni tak boleh ni . Aku mesti kena ajar sikit dia ! !!!!
"hey !" tegur Misha dengan keadaan marah .
Farish terkejut.
"M-mi-misha ." kata Farish dengan terkejut .
Misha menyelingkan kedua dua tangannya ke dada .
"So .? explaination ? that girll?"tanya Misha dengan riak wajah dengan selamba .
"wait wait wait . you ni sape ?" sampuk perempuan tu .
"patutnya i tanya you dulu . you ni sape?" tanya Misha balik .
"I girlfriend dia . So ? Any problem ?" kata perempuan itu selamba .
Misha tersentak . Dia berhenti seketika lalu dia memandang Farish .Farish buat macam garu kepala .
"so you ni sape ?" tanya perempuan tu.
"actually what is you name?" tanya Misha.
"steffiy" jawab perempuan tu .
"okay steffiy . actually Farish ni dah banyak girlfriend yang melekat dekat dia ni . so sebagai kaum perempuan lah ye , takpaya lah berhubungan dengan lelaki macam ni . buat sakit je . you know what ? i ni pun dah jadi 'EX' dia ni. so baik you break up je dengan lelaki macam ni . nanti you sakit pulak . lagipun tak akan lama korang berdua . trust me ." terang Misha .
Panggg !!!
Farish menampar Misha dengan sekuat hati .Misha dengan serta merta mukanya serta badannya terpusing ke kanan sambil memegang pipinya . rambut sekali pusing .
"Mulut kau jaga sikit perempuan . Dengar sini , aku taknak tengok lagi muka kau ." marah Farish sambil menunjukkan jari telunjuknya ke muka Misha .
Perempuan yang bernama Steffiy tu senyum sinis .
"Jom lah bie." kata Steffiy .
***
Misha's houseSampai rumah , dia berlari menuju ke bilik . Setelah masuk ke dalam bilik , dia mencampak handbagnya lalu dia terus baring dan menutup mukanya dengan bantal .
Yes . Dia nangis sekuat hati .
Sanggup Farish buat macam ni dekat dia. Farish memang betul betul kejam. Sekarang memang dia dah tak suka dekat Misha ke apa ni
***
The Fanatic Private School.Perhimpunan ...
"Okay guys . Today i want to talk about the Secret Garden House . Seperti mana , cikgu akan beri pelajar pelajar yang terpilih setiap tahun untuk stay dekat rumah ini ." Maklum Principal .
Semua dah bising . Potpetpotpet .
"Nama yang disebut adalah , Syed Fakhran , Ilham Danish , Rayyan Faliq , Farish Naufal , Harraz Asyriq , Farah Medina , Irdina Batrisyia , Dania Alysha , Misha Liyana , Qalisha Edrianna , Tengku Areena Qashifa , and the last Nadhia Adhora . Sila beri tepukan kepada pelajar ini ." kata Principal .
Girls mengeluh .
Jennies Girl bersorak gembira walaupun 2 orang gang nya tercalon haha.
Boys pula ikut je .
But ,
Farish .
Dia dah taktau nak buat apa sebenarnya ni . Ya , dia mengaku dia masih cinta dan sayang kepada Misha . Tapi entahlah lain dia nak buat tapi lain yang dia buat . So sekarang , dia kena duduk satu bumbung dengan Misha . Apa yang dia kena buat ni . Diamkan diri ? Jauhkan diri ? Getback? Argh entahlah .
Ouh ya . Girls mengeluh disebabkan kenapa lah dua orang dari Jennies Girl ni masuk ? Aduhai . Kecoh .
"Okay korang akan bermula esok k . so jangan lupa packing barang masing masing ." kata Principal .
The boys jerit kata okay .
YOU ARE READING
BoysVSGirls
Storie d'amoreBoys Vs Girls menceritakan kumpulan lelaki dan perempuan . Mereka bersekolah di The Fanatic International School . The Boys terdiri daripada 6 orang . Antaranya ialah , Rayyan , Farish , Fakhran , Danish , Amsyar , dan Harraz . Manakala The Girls te...